Powstańcie Nekromanci!

Powstańcie Nekromanci!

Oto i wstąpili do Sanktuarium nowi nefalemowie, czyli walczący o zachowanie równowagi Nekromanci! Premiera nowego, małego dodatku "Przebudzenie Nekromantów" miało miejsce 27 czerwca. Wraz z ich wprowadzeniem, do świata Sanktuarium zostało dodanych parę nowych lokacji w akt. 2 i w akt. 4.

Co daje nam zakup pakietu "Przebudzenie Nekromantów"

Zakupienie pakietu odblokuje nam dostęp do tworzenia klasy "Nekromanta", lecz to nie wszystko, bo również dostajemy mały pakiecik kosmetyczny, czyli:

  • ramka portretu
  • skrzydła "Strażnik Krypty"
  • proporzec
  • sztandar

Również w pakiecie dostajemy zwierzaka, "niedokończony golem", a także dwa dodatkowe miejsca w skrytce i dwa miejsce na postacie.



Niech kosy uniosą się w górę, a kości niech trzaskają!

Nekromanci, to dzielni wojownicy, którzy stoją na straży równowagi świata, poprzez utrzymywanie porządku chociażby w walce dobra ze złem. Ich umiejętności polegają na sile życiowej wszelkich istot, a także na mocy władaniu kośćmi, ciałami, duchami, a także i krwią i klątwami. Są idealnymi wojownikami, stworzonymi do walki z duża ilością przeciwników, czyli do tzw. kontroli tłumów. Kolejnym atutem tej klasy bohatera, jest fakt iż może działać na dystans jak i na walkę wręcz. Aż czuć bijący od nich chłód!




Martwy czy żywy...co to za różnica?!

Jeśli nie przeszkadza Ci towarzysząca garstka "chłodnych" przyjaciół w postaci szkieletów lub duchów, to chyba także nie pogardzisz towarzystwem golema, którzy zawsze z wielką radością, rzucą się do walki razem z Tobą. Niech żyje równowaga!
Również, jako efekt kosmetyczny i jako dodanie ciekawego mroku i jego zamiłowaniu do umarłych, możemy dodać jako "zwierzaka", "mięsistego" golema, który jeszcze z większą chęcią, niż jego więksi znajomi, będzie radośnie hulał po każde złote monety jakie znajdzie.



Więc siejcie zamęt wśród wrogów, używając krwi, kości, klątw i....wysługując się duchami i szkieletami!