Aktualizacja Heroes of the Storm – 25.04.2018

Aktualizacja Heroes of the Storm – 25.04.2018

Wraz z wprowadzeniem najnowszej aktualizacji Heroes of the Storm do Nexusa przybył sam Deckard Cain! Czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej o nowym Pomocniku, a także o zmianach balansu, nowych skórkach, wierzchowcach i wielu innych nowościach w grze.

UWAGA: Pomarańczowa czcionka oznacza różnice między informacjami o aktualizacji gry na PST a pełną wersją Heroes.


Spis treści


Ogólne

Zmiany ekranu głównego

  • Wprowadzono znaczące zmiany ekranu głównego Heroes of the Storm.
    • U góry ekranu głównego dodano dodatkowy pasek nawigacji. Pasek znajduje się poniżej przycisków „Gra”, „Kolekcja”, „Łupy” oraz „Powtórki”.
      • Kliknięcie poszczególnych zakładek na pasku nawigacji na ekranie głównym przełącza między różnymi kategoriami wiadomości o Heroes of the Storm.
      • Zakładki na ekranie głównym będą regularnie aktualizowane i będą zawierać informacje o najnowszym bohaterze, bieżącym wydarzeniu w grze, e-sporcie w Heroes itp.
    • Na każdej zakładce na ekranie głównym (u dołu) wyświetlane są dodatkowe wiadomości, które można kliknąć, aby wyświetlić więcej szczegółów na dany temat.
      • Przykładowo: przyciski na ekranie głównym mogą przenosić na strony bohaterów i przedmiotów w Kolekcji, stanowić odnośniki do najnowszego materiału wideo z prezentacją nowego bohatera lub do harmonogramu rozgrywek Heroes Global Championship itp.

Powrót na górę



Nowy bohater: Deckard

Deckard Cain to zapalony uczony i wielki gawędziarz, który poświęcił swoje długie życie pogoni za wiedzą. Na przestrzeni lat był doradcą i przyjacielem największych bohaterów Sanktuarium. Przeprowadził ich przez niezliczone niebezpieczeństwa. Kiedy Deckard przemawia, mądrze jest zostać chwilę i posłuchać.

Cecha
  • Wytrwałość Wiernych
    • Kiedy w pobliżu znajduje się co najmniej 1 bohater sojuszniczy, Deckard zyskuje 10 pkt. pancerza, a czas odnowienia jego zdolności podstawowych upływa o 50% szybciej.
Zdolności podstawowe
  • Mikstura Leczenia (Q)
    • Deckard rzuca na ziemię Miksturę Leczenia, która po dotknięciu jej przez pierwszego bohatera sojuszniczego leczy go, przywracając 230 pkt. zdrowia.
    • Maksymalna liczba aktywnych mikstur: 5.
  • Kostka Horadrimów (W)
    • Deckard ciska Kostką Horadrimów i zadaje wszystkim przeciwnikom znajdującym się na wskazanym obszarze 80 pkt. obrażeń oraz spowalnia ich o 40% na 1,75 sek.
  • Zwój Opieczętowania (E)
    • Deckard rozwija zaklęty zwój i tworzy trójkąt, który zadaje 150 pkt. obrażeń przeciwnikom znajdującym się wewnątrz oraz unieruchamia ich na 1,5 sek.
Zdolności bohaterskie
  • Zostań na Chwilę i Posłuchaj (R)
    • Po upływie 1 sek. Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sek. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sek. po jego zakończeniu.
    • Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.
  • Tomnado (R)
    • Celowanie wektorowe.
    • Deckard tworzy wielkie Tomnado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.

Powrót na górę


Grafika

Bohaterowie, zdolności i talenty
  • Gul’dan: Zaktualizowano efekty wizualne dla zdolności Gul’dana, tak aby były wyraźniejsze i łatwiejsze do wypatrzenia w ogniu walki.

Powrót na górę


Interfejs użytkownika

Tryb selekcji
  • Portrety bohaterów w poczekalni trybu selekcji będą teraz wyświetlane jako grafiki 2D zamiast modeli skórek 3D, tak aby łatwiej było rozróżnić postacie na pierwszy rzut oka.
    • Przykładowo: w trybie selekcji powinno być teraz znacznie łatwiej odróżnić, czy członek naszej drużyny wybrał Falstada, czy Muradina.

Powrót na górę


Projekt gry

Zadania
  • Strzały mierzone oraz wszystkie zdolności i talenty, które wyszukują sobie cele, przenikają teraz przez niewrażliwe jednostki, nie zapewniając przy tym postępów na poczet wykonania zadania.

Powrót na górę


Pola bitew

Poligon Nuklearny
  • Neutralny boss: Nosiciel roju
    • Nie zagrzebuje się już podczas obrony swojego obozu.
    • Kapsuły śluzowe
      • Na ziemi w miejscach, w które trafią kapsuły, są teraz wyświetlane wskaźniki ostrzegawcze.
      • Kapsuły eksplodują teraz natychmiast po trafieniu celu i nie uwalniają już Kapsułowców.
      • Zwiększono liczbę kapsuł wystrzelonych z każdym użyciem tej zdolności.
  • Bossowie: Nosiciele roju z zajętych obozów
    • Wszystkie z powyższych zmian dotyczą również Nosicieli roju z zajętych obozów.
    • Ślad Śluzu
      • Usunięto zdolność.
    • Kapsuły śluzowe
      • Kapsuły mogą obierać sobie za cele budowle.
Komentarz twórców: Jesteśmy przekonani, że boss z Poligonu Nuklearnego to fajny i ciekawy wariant standardowych bossów-golemów występujących na większości map, ale w jego przypadku występowały pewne nieścisłości, którym musieliśmy zaradzić. Dzięki wprowadzonym zmianom boss ten stał się swoją lepszą wersją, a jego wersja neutralna oraz ta z zajętego obozu mają teraz zbliżoną skuteczność bojową. Natomiast Kapsuły śluzowe stanowią obecnie bardziej interesujące zagranie i kształtują rozgrywkę bardziej niż uwalniane dotychczas Kapsułowce.

Powrót na górę


Bohaterowie

Zabójcy Specjaliści Wojownicy
Kasja Sylwana Pożarsky
Fenix Zagara
Genji

Powrót na górę


Zabójcy

Kasja

Talenty
  • Poziom 7
    • Rozbłysk (Aktywowany)
      • Między kolejnymi użyciami musi teraz upłynąć czas odnowienia wynoszący 0,25 sek.

Powrót

Fenix

Talenty
  • Poziom 1
    • Mobilna Ofensywa (Pasywny)
      • Teraz zapewnia premię do obrażeń ataku podstawowego za każdy rodzaj przemieszczania się (nie tylko – jak dotychczas – za przemieszczanie się bez użycia wierzchowca).

Powrót

Genji

Statystyki
  • Zwiększono zdrowie z 1550 do 1620 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 3,2304 do 3,3750 pkt. na sekundę.
  • Zwiększono obrażenia ataku podstawowego ze 42 do 44 pkt.
Zdolności
  • Cyber-Zwinność (Cecha) (D)
    • Wydłużono czas odnowienia z 10 do 12 sek.
  • Szybkie Cięcie (E)
    • Zmniejszono zasięg z 14 do 12.
  • Smoczy Miecz (R)
    • Zwiększono obrażenia z 220 do 240 pkt.
    • Usunięta funkcja:
      • Zabicie wrogiego bohatera, który został niedawno trafiony Smoczym Mieczem nie zeruje już czasu odnowienia Szybkiego Cięcia.
Talenty
  • Poziom 1
    • Gracja Jeźdźca (Cecha)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 5 do 7 sek.
  • Poziom 13
    • Podwójny Skok (Cecha)
      • Nie wydłuża już czasu odnowienia Cyber-Zwinności.
  • Poziom 20
    • Jest we Mnie Smok (R)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Teraz zeruje również czas odnowienia Szybkiego Cięcia, jeśli bohater zginie w ciągu 2 sek. po trafieniu Smoczym Mieczem.
Komentarz twórców: Wprowadziliśmy pewne zmiany dla Genjiego, aby sprawić, by był on nieco mniej frustrującym przeciwnikiem i zapewnić jego oponentom więcej możliwości kontrowania jego zagrań. Chociaż jesteśmy zdania, że zerowanie czasu odnowienia Szybkiego Cięcia po zabiciu wrogiego bohatera Smoczym Mieczem umożliwiało efektowne zagrania, to jednak zbyt często możliwość ta odbierała innym bohaterom szansę, by zabłysnąć. Funkcja ta sprawiała również, że zbyt wiele meczów stawało się w zasadzie konkursami na to, ile Genji będzie w stanie wycisnąć ze Smoczego Miecza. Podobają się nam efektowne zagrania, do których może doprowadzić zerowanie czasu odnowienia Smoczego Miecza, dlatego też nie usuwamy tego działania, tylko dodajemy je do talentu poziomu 20. Zwiększamy również zdrowie Genjiego oraz obrażenia jego ataku podstawowego, zmniejszamy zasięg Szybkiego Cięcia oraz wydłużamy czas odnowienia Cyber-Zwinności, aby zmniejszyć mobilność Genjiego przy jednoczesnym zwiększeniu jego wyjściowych statystyk.

Powrót


Specjaliści

Sylwana

Zdolności
  • Sztylet Cienia (W)
    • Po rozprzestrzenieniu się na przeciwników efektów Sztyletu Cienia zdolność na chwilę ich ujawnia.

Powrót

Zagara

Zdolności
  • Sieć Nydusowa (R)
    • Gracze mogą teraz opuścić Czerwia Nydusowego w wybranym kierunku, klikając PPM.

Powrót


Wojownicy

Pożarsky

Zdolności
  • Desant Bunkra (R)
    • Gracze mogą teraz opuścić bunkier Pożarsky'ego w wybranym kierunku, klikając PPM.
    • Pole trafienia bunkra zostało dostosowane do jego modelu. Zabieg ten powinien zminimalizować częstotliwość występowania sytuacji, w których gracze niechcący wchodzili do bunkra Pożarsky'ego, jeśli kliknęli w jego pobliżu.

Powrót


Kolekcja

Nowe zestawy
Nowi komentatorzy
  • Deckard
  • Władca Kruków
  • Grobodzierżca
Nowe skórki
  • Deckard
    • Sędziwy Deckard
    • Anielski Deckard
  • Deckard Pielgrzym Pustkowi
    • Oleisty Deckard Pielgrzym Pustkowi
    • Zakażony Deckard Pielgrzym Pustkowi
  • Kasja
    • Podniebna Kasja
  • Johanna
    • Nefalemka Johanna
  • Kharazim
    • Nefalem Kharazim
    • Północny Kharazim
  • Li-Ming
    • Nefalemka Li-Ming
  • Maltael
    • Fuksjowy Smętarnik Maltael
  • Nazebo
    • Nefalem Nazebo
    • Ceremonialny Nazebo
    • Deszczowy Nazebo
    • Słoneczny Nazebo
  • Sonia
    • Nefalemka Sonia
  • Rzeźnik
    • Skamieniały Rzeźnik
  • Valla
    • Nefalemka Valla
Nowe wierzchowce
  • Rydwan szos
    • Niezrównany rydwan szos
    • Oszroniony rydwan szos
Usunięte wierzchowce
  • Czterolistna świnka skarbonka
Nowe portrety i graffiti
  • Raz jeszcze podjęliśmy współpracę z Carbot Animations w celu stworzenia kolejnych portretów i graffiti inspirowanych serią HeroStorm! Zapowiedź tych nowości zobaczyć można w najnowszym artykule z cyklu Wkrótce w Heroes.

Powrót na górę


Poprawki błędów

Ogólne
  • W całej grze poprawiono kilka błędów typograficznych oraz niepoprawnych opisów.
SI
  • Hanzo: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że sterowany przez SI Hanzo wielokrotnie rozpoczynał podtrzymywanie Łuku Burzy i anulował jego użycie.
Grafika
  • Pożarsky: Zamieniono miejscami oprawę graficzną ikon talentów Lepkie Paliwo oraz Rozrzut Oleju.
  • Księżycowa Sylwana: Naprawiono błąd, który mógł powodować odtwarzanie przez Księżycową Sylwanę niepoprawnej animacji na ekranie „Najczęściej wybierane”.
Pola bitew
  • Punkt Kontrolny: Hanamura (Bójka): Treść opisu sekcji „Informacje o bójce” prawidłowo zawiera teraz informacje o tym, że apteczki przywracają 35% zdrowia i many.
  • Grobowiec Pajęczej Królowej: Dolny fort drużyny startującej z lewej strony mapy nie może już atakować wrogich bohaterów, którzy znajdują się tuż za bramą.
  • Tryb próbny: Talent Pęd Tychusa prawidłowo zapewnia teraz premię do szybkości ruchu po naciśnięciu przycisku „Wykonaj zadania”.
  • Tryb próbny: Talent Srebrzysty Dotyk Uthera prawidłowo redukuje teraz koszt many Świętej Światłości po raz drugi po naciśnięciu przycisku „Wykonaj zadania”.
Bohaterowie, zdolności i talenty
  • Abatur: Liczba poziomów kumulacji pochłoniętych stronników nie jest już niezgodna z paskiem wzmocnień w przypadku, gdy Abatur zginie podczas aktywności Potworności.
  • Abatur: Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne Rozprysku Kolców były znacznie rozleglejsze niż powinny w przypadku, gdy Symbiont obierał sobie za cel najemnika.
  • Alarak: Darmowe użycia Uderzenia Błyskawicy zapewniane przez talent Błyskawiczna Kanonada są teraz prawidłowo wyświetlane na wskaźniku zasięgu użycia zdolności.
  • Ana: Pasek czasu działania Nanowzmocnienia wyświetlany jest teraz obok wskaźników czasu działania zdolności dla docelowego sojusznika (zamiast je zastępować) – np. obok paska dla Tornada Soni.
  • Jasnoskrzydła: Może teraz prawidłowo używać Uzdrawiającego Błysku na wieżyczkach oraz Emiterach Biotycznych, które sama rozstawiła.
  • Czo: Znalezienie się pod wpływem efektu stazy (np. Więzienia Otchłani Zeratula) w czasie ładowania Pięści Mocy nie sprawia już, że rozpoczyna się odliczanie pełnego czasu odnowienia Pięści Mocy.
  • Mgła wojny: Trafianie przeciwników niektórymi dystansowymi zdolnościami celowanymi (np. Sztyletem Cienia Sylwany) tuż przed wejściem we mgłę wojny lub zniknięciem za blokadą pola widzenia poprawnie powoduje teraz ujawnienie tych wrogów.
  • Mgła wojny: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że użycie zdolności celowanej poprzez mgłę wojny na obrazie jednostki, która już nie istniała, skutkowało utknięciem bohatera w przeszkodzie na mapie.
  • Szarogrzywy: Częściowe postępy na poczet kolejnej premii do obrażeń od ataku za talent Arcymistrz Pojedynków nie utrzymują się już po śmierci.
  • Hanzo: Wrodzona Zwinność aktywuje się teraz prawidłowo po tym, jak Hanzo zostanie trafiony Pryzmatem Fazowym w pobliżu wieży.
  • Illidan: Może teraz prawidłowo używać Susa na Ragnarosie w czasie działania Ognistej Czeluści.
  • Kel’Thuzad: Filakterium nie może już zostać aktywowane przed zakończeniem odtwarzania animacji jego użycia.
  • Li-Ming: Pancerz magiczny zapewniany przez talent Pancerz Energetyczny jest teraz prawidłowo pochłaniany w przypadku trafienia obrażeniami od zdolności pochodzącymi ze źródeł niebędących bohaterami.
  • Rexxar: Treść opisu cechy Misza, Cel! nie zawiera już informacji o czasie odnowienia.
  • Rexxar: Zamiana miejsc w Protektorze Trygław nie powoduje już, że Rexxar przestaje reagować na komendy gracza.
  • Zaginieni Wikingowie: Efekt ukrycia zapewniany przez talent Zawód: Szpieg jest teraz prawidłowo uaktywniany na 3 sek. po wykonaniu ruchu przez Eryka.
  • Thrall: Zabijanie stronników trafionych Łańcuchem Błyskawic prawidłowo powoduje teraz wyświetlenie efektów wizualnych zadania związanego z talentem Echo Żywiołów w pobliżu Thralla (zamiast jego sojuszników).
  • Uther: Naprawiono błąd, który powodował, że Uther mógł na krótko po śmierci (ale przed przybraniem formy Wiecznej Warty) nadal korzystać z talentów aktywowanych.
  • Uther: Nagrody za wykonanie zadania związanego z talentem Srebrzysty Dotyk nie wpływają już niepoprawnie na Rozświetlenie.
  • Zagara: Talent Zainfekowanie prawidłowo wzmacnia teraz obrażenia zadawane przez pobliskich stronników dystansowych o 100%.
  • Zeratul: Po śmierci ciało Zeratula nie teleportuje się już do ostatniego celu jego Żarłacnego Miecza.
Dźwięk
  • Gul’dan: Kwestia dialogowa odtwarzana podczas bezczynności na stronie Gul’dana nie jest już obcinana przedwcześnie.
Interfejs użytkownika
  • Sygnały: Naprawiono błąd, który powodował, że wyciszenie gracza nie uniemożliwiało wyświetlania ikon związanych z wysyłanymi przez niego sygnałami.
  • Skróty klawiszowe: Naprawiono błąd, który mógł powodować ignorowanie przez bohaterów komendy wymuszonego ruchu.

Powrót na górę


Kliknijcie, aby dyskutować na temat tego wpisu z innymi graczami na oficjalnych forach Heroes of the Storm.

InvisibleDividerLine_800x50.png