INFORMACJE O AKTUALIZACJI HEROES OF THE STORM – 26 września 2017

INFORMACJE O AKTUALIZACJI HEROES OF THE STORM – 26 września 2017

Wraz z najnowszą aktualizacją Heroes of the Storm w Nexusie pojawi się nowa bohaterka, zmiany balansu i wiele więcej!

Uwaga: * Pomarańczowa czcionka oraz gwiazdka oznaczają zmiany lub uzupełnienia wprowadzone od czasu publikacji informacji o aktualizacji gry na PST.


Przejdź do:


Ogólne

Nowe wydarzenie specjalne: Mania Pachimari

  • Gracze muszą otwierać skrzynki z łupami i sprawić, by ich drużyna jako pierwsza odnalazła złote pachimari!
    • Przed rozpoczęciem meczu na obszarze startowym pojawią się skrzynki z łupami. Należy otworzyć ich jak najwięcej, aby odszukać legendarne złote pachimari!
      • Otwarcie skrzynki z łupami zapewni graczom premię do szybkości ruchu, dzięki czemu otworzą ich jeszcze więcej!
      • Na koniec wydarzenia zostanie wyróżniony gracz, który w każdej z drużyn otworzył najwięcej skrzynek z łupami, więc dajcie z siebie wszystko!
    • Drużyna, która jako pierwsza odnajdzie złote pachimari, zwycięży w wydarzeniu i zdobędzie postępy na poczet wykonania zadania w cyklu Mania Pachimari!
  • Zadania i nagrody
    • Mania Pachimari to czteroczęściowy cykl zadań. Poszczególne zadania należy wykonywać po kolei. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zadanie z cyklu.
      • Część 1: Znajdź 2 złote pachimari, aby zdobyć zestaw emotek pachimari w grze.
      • Część 2: Znajdź 5 złotych pachimari, aby zdobyć sztandar inspirowany pachimari.
      • Część 3: Znajdź 8 złotych pachimari, aby odblokować graffiti: Złote pachimari.
      • Część 4: Znajdź 10 złotych pachimari, aby odblokować portret: Pachimari.

Powrót na górę


Nowa bohaterka: Ana

Jako członek-założyciel Overwatch i jeden z najlepszych snajperów na świecie Ana Amari wykorzystuje swoje umiejętności, aby bronić niewinnych. Gdy straciła oko w ataku, słuch po niej zaginął, ale teraz poczucie obowiązku popchnęło ją z powrotem do walki.

Cecha

  • Dzierzba
    • Ataki podstawowe nakładają Dawkę na przeciwników niebędących budowlami i zadają dodatkowo 44 pkt. obrażeń w ciągu 5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.

Zdolności podstawowe

  • Strzałka Lecząca (Q)
    • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która leczy pierwszego trafionego bohatera sojuszniczego i przywraca mu 250 pkt. zdrowia.
  • Granat Biotyczny (W)
    • Ana ciska granatem w wybrany obszar. Trafieni bohaterowie sojuszniczy zostają uleczeni i odzyskują 175 pkt. zdrowia, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia wzrasta o 25% na 3 sek. Trafieni przeciwnicy otrzymują 60 pkt. obrażeń, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia spada o 100% na 2 sek.
  • Strzałka Usypiająca (E)
    • Ana wystrzeliwuje strzałkę, która usypia pierwszego trafionego wrogiego bohatera i sprawia, że nie może on wykonywać żadnych czynności przez 3 sek. Efekty uśpienia kończą działanie natychmiast, gdy cel otrzyma obrażenia po upływie pierwszej 0,5 sek.
    • Nie można stosować wobec bohaterów wewnątrz pojazdów.

Zdolności bohaterskie

  • Nanowzmocnienie (R)
    • Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 200 pkt. many. Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej.
    • Nie można użyć na Anie.
  • Oko Horusa (R)
    • Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu. Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze. Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń. Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%.
    • Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.

Powrót na górę


Pola bitew

Najemnicy

  • Obozy najemników: palowników oraz szturmowców (najemnicy oblężniczy na mapach Odlewnia Volskaya Industries, Pole Bitewne Wieczności oraz Piekielne Kapliczki)
    • Zmniejszono nieznacznie zdrowie na wczesnych etapach meczu.
    • Zwiększono wartość wyjściową oraz wartość skalowaną obrażeń o ok. 50%.
    • Na najemników-obrońców nie działają już efekty powodujące przemieszczenie.

Komentarz twórców: Zapoznaliśmy się z opiniami graczy dotyczącymi ogólnej słabości najemników szturmowych. Zgadzamy się z tą opinią, dlatego postanowiliśmy zwiększyć zadawane przez nich obrażenia, tak aby stanowili większe zagrożenie na polu bitwy.

Hanamura i Odlewnia Volskaya Industries

  • Podnoszenie przedmiotów upuszczanych przez najemników nie wymaga już krótkiego czasu podtrzymywania.
Komentarz twórców: Zmiana ta ma na celu upłynnienie i usprawnienie procesu podnoszenia przedmiotów generowanych przez obozy najemników. Stwierdziliśmy, że nagromadzenie czynności: pokonanie obozu najemników, zajęcie go, a następnie podtrzymywanie w celu podniesienia upuszczonych przedmiotów zaburzało płynność rozgrywki, do jakiej przywykli gracze w przypadku obozów najemników.
  • Obozów wsparcia nie można już przechwycić przy pomocy talentów typu Łapówka.
Komentarz twórców: Dziękujemy za tak szybki odzew w sprawie mapy Odlewnia Volskaya Industries. Wprowadzamy zmiany, które stanowią odpowiedź na najczęściej przewijające się w opiniach i sugestiach graczy kwestie.

Nowe pole bitwy: Odlewnia Volskaya Industries

  • Wytyczne
    • Punkty kontrolne
      • Podczas trwania meczu w jednej z trzech lokalizacji będzie się aktywować neutralny punkt kontrolny.
      • Jeśli gracz stanie na aktywnym punkcie kontrolnym, na którym nie ma przeciwników, drużyna zaczyna stopniowo zdobywać postępy w przechwyceniu tego punktu.
      • Jeśli wróg wejdzie na punkt, rozpoczyna się o niego walka i nikt nie traci ani nie zyskuje postępów w jego przechwyceniu.
      • Kiedy poziom postępów jednej z drużyn osiągnie 100, przejmuje ona kontrolę nad punktem.
      • Dopóki drużyna sprawuje kontrolę nad punktem, zyskuje stopniowo postępy do osiągnięcia zwycięstwa.
        • Postępy do osiągnięcia zwycięstwa nie zanikają.
      • Dogrywka: Kiedy wartość postępów wynosi 99% i ma właśnie sięgnąć 100%, pozostanie ona na tym poziomie i rozpocznie się dogrywka, jeśli na terenie punktu kontrolnego znajdują się wrodzy bohaterowie bądź punkt właśnie został odbity spod kontroli przeciwnika.
      • Kiedy postępy do osiągnięcia zwycięstwa przez drużynę osiągną 100%, zdobywa ona ten cel. Punkt kontrolny deaktywuje się, a po upływie krótkiego czasu oczekiwania pojawia się w jego miejscu dwuosobowy mech – Protektor Trygław.
    • Protektor Trygław
      • Zdolności pilota
        • Szarża (Q)
          • Po upływie 0,5 sek. robot szarżuje na aktualną pozycję wskazanej jednostki i zadaje tam obrażenia obszarowe. Zadaje podwójne obrażenia budowlom i stronnikom. Czas odnowienia: 8 sek.
        • Odrzutowa Pięść (W)
          • Mech wystrzeliwuje Odrzutową Pięść, która rani pierwszego trafionego bohatera lub budowlę na swojej drodze. Pięść unieruchamia bohaterów na 1 sek. i unieszkodliwia budowle na 2 sek. Natychmiast zabija stronników na swojej drodze. Czas odnowienia: 14 sek.
        • Emiter Osłony (E)
          • Zapewnia 25 pkt. pancerza pojazdowi oraz zapewnia pobliskim sojusznikom osłony o mocy równej 25% ich maksymalnego zdrowia. Czas odnowienia: 16 sek.
      • Zdolności strzelca
        • Działo Cząsteczkowe (Q)
          • Włącza zdolność Działko Cząsteczkowe i zwiększa jego zasięg w ciągu 3 sek. Ponowna aktywacja powoduje wystrzelenie kuli zadającej obrażenia obszarowe. Czas odnowienia: 5 sek.
        • Działo Gatlinga (W)
          • Wystrzeliwuje z działa salwę pocisków w pozycję kursora przez 4 sek. Czas odnowienia: 11 sek.
        • Wypalający Laser (E)
          • Obszar przecina szybko wiązka lasera, która zadaje niewielkie obrażenia. Po upływie 0,75 sek. ma miejsce druga eksplozja, która zadaje znaczne obrażenia. Czas odnowienia: 10 sek.

Nowa mapa do trybu Gry dowolnej – Sandbox: Odlewnia Volskaya Industries

  • Do Gier dowolnych dodano sandboksową wersję mapy Odlewnia Volskaya Industries.
    • Podobnie jak ma to miejsce w przypadku analogicznej wersji Przeklętej Kotliny, jest to pole bitwy, na którym maksymalnie 10 graczy może korzystać z szerokiego wachlarza „cheatów”, aby osiągnąć granicę możliwości swoich bohaterów w wieloosobowej rozgrywce w stylu sandboksa.
    • Odlewnia Volskaya w trybie Sandbox posiada przycisk „Protektor Trygław”, który umożliwia graczowi natychmiastowe przywołanie mecha w miejscu, gdzie znajduje się jego bohater.

Pojazdy

  • Wszystkie pojazdy, w tym Smoczy Rycerz, Ogrodowy Koszmar oraz mech Protektor Trygław są teraz Nieustępliwe.
* Komentarz twórców: Przed wprowadzeniem bieżącej aktualizacji skuteczność działania efektów ograniczających kontrolę na pojazdy wynosiła 50%. Początkowo, efekty przemieszczenia działające na pojazdy początkowo nie były w ogóle redukowane. Z czasem podjęliśmy jednak decyzję, że niektóre zdolności nie powinny móc obierać za cel pojazdów. Wraz z wydłużaniem się listy naszych bohaterów rosła również liczba wyjątków i specjalnych zasad związanych z interakcjami z pojazdami. Zamiast nadal uzupełniać listę owych wyjątków postanowiliśmy uprościć zachowanie pojazdów i uczynić je Nieustępliwymi. Aby zrównoważyć nieco zwiększoną siłę pojazdów, dostosowaliśmy balans poszczególnych jednostek w tej grupie.

Aktualizacja rotacji rankingowych pól bitew

  • Dodano do rotacji:
    • Odlewnia Volskaya Industries
    • Nawiedzone Kopalnie
    • Wieże Zagłady
    • Poligon Nuklearny
  • Usunięto z rotacji:
    • Zatoka Czarnosercego
    • Placówka na Braxis
    • Podniebna Świątynia
  • Pełna rankingowa rotacja pól bitew prezentuje się teraz w sposób następujący:
    • Pole Bitewne Wieczności
    • Przeklęta Kotlina
    • Smocze Włości
    • Nawiedzone Kopalnie
    • Piekielne Kapliczki
    • Grobowiec Pajęczej Królowej
    • Wieże Zagłady
    • Odlewnia Volskaya Industries
    • Poligon Nuklearny

Powrót na górę


SI

Ogólne

Powrót na górę


Dźwięk

Kwestie

  • Zwiększono głośność odtwarzanych w meczach kwestii wybranych przez graczy w Wyposażeniu.
  • Posiadają teraz zwiększony obszar zanikania, zwiększony współczynnik wyłączności i mogą przerywać inne kwestie dialogowe.

Powrót na górę


Interfejs użytkownika

Interfejs użytkownika w grze

  • Sztandary
    • Na sztandarach umieszczanych na ziemi po wykonaniu celu, zajęciu obozu najemników itp. wyświetlana jest teraz nazwa właściciela sztandaru.
  • Wskaźniki leczenia
    • Dodano wskaźniki zwiększonej i zmniejszonej skuteczności leczenia, które pojawiają się obok pasków zdrowia bohaterów będących pod wpływem efektów modyfikujących skuteczność leczenia, np. Granatu Biotycznego Any.
  • Minimapa
    • Ikony bohaterów na minimapie wskazują teraz kierunek, w którym zwrócone są postaci.

Codzienne zadania

  • Dodano nowe codzienne zadanie: „Rozegraj 2 mecze bohaterem z Overwatch”.

Społeczność

  • Gracze poniżej poziomu 5 nie mogą teraz wysyłać szeptów graczom niebędącym ich znajomymi przy pomocy list graczy w kanałach czatu.
  • Gracze poniżej poziomu 5 mogą jednak odpowiadać na szepnięcia otrzymane od osób spoza listy znajomych.

Kolekcja

  • Odróżnienie posiadanych i nieposiadanych elementów w Kolekcji powinno być teraz łatwiejsze.
    • Dodatkowo ceny nieposiadanych elementów są teraz zawsze wyświetlane.
  • Ulepszono oprawę graficzną tła, obwódek i kolorów sygnalizujących jakość elementów, aby ułatwić graczom ich rozróżnianie.

Powrót na górę


Bohaterowie

Zabójcy Specjaliści Pomocnicy Wojownicy
Chronia Abatur Jasnoskrzydła Dehaka
Falstad Kharazim Johanna
Nova Rehgar

Powrót na górę


Zabójcy

Falstad

Divider_Hero_Falstad_Crop.png

Różne

  • Po przerwaniu Lotu (Z) przez zdolności sojuszników lub wrogów (w tym samodzielne anulowanie użycia) rozpoczyna się odliczanie czasu odnowienia wynoszącego 10 sek.
  • Aktywacja Lotu (Z) powoduje teraz wyświetlenie powiadomienia na czacie sojuszniczym.

Powrót na górę

Nova

Divider_Hero_Nova_Crop.png

Zdolności

  • Holowabik (E)
    • Zwiększono pole widzenia z 6 do 12 (takie samo jak bohaterów).

Talenty

  • Poziom 4
    • Zdalna Projekcja (E)
      • Usunięto talent.
    • Holostabilność (E)
      • Nowa funkcja:
        • Zwiększa zasięg użycia i pole widzenia oraz wydłuża czas działania Holowabika o 100%.
  • Poziom 7
    • Pociski Przeciwpancerne (Pasywny)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Ataki podstawowe Novy zmniejszają również pancerz fizyczny celu o 10 pkt. na 3 sek.
  • Poziom 13
    • Psioniczna Skuteczność (Q)
      • Zwiększono premię do zasięgu z 10% do 15%.
Komentarz twórców: Wprowadziliśmy garść zmian dla naszej ulubionej agentki od zadań specjalnych. Skupiliśmy się głównie na talentach, które nie spełniały naszych oczekiwań. Doszliśmy również do wniosku, że niezłym pomysłem byłoby, gdyby Pociski Przeciwpancerne spełniały rolę nieco bardziej zbliżoną do ich nazwy.

Powrót na górę


Pomocnicy

Jasnoskrzydła

Divider_Hero_Brightwing_Crop.png

Różne

  • Po przerwaniu działania Przesunięcia Fazowego (Z) przez zdolności sojuszników lub wrogów rozpoczyna się odliczanie czasu odnowienia wynoszącego 10 sek.
  • Aktywacja Przesunięcia Fazowego (Z) powoduje teraz wyświetlenie powiadomienia na czacie sojuszniczym.

Powrót na górę

Kharazim

Divider_Heroes_Kharazim_Cropped.png

Zdolności

  • Tchnienie Niebios (W)
    • Wydłużono czas odnowienia z 8 do 10 sek.
    • Zwiększono koszt many z 60 do 65 pkt.

Talenty

  • Poziom 1
    • Transcendencja (Pasywny)
      • Zwiększono skuteczność leczenia z 73 do 96 pkt. przy co trzecim ataku podstawowym.
    • Olśnienie (Pasywny)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 1 do 1,5 sek. przy co trzecim ataku podstawowym.
  • Poziom 16
    • Rozpędzony Błysk (Q + W)
      • Zwiększono premię do leczenia za doskoczenie do sojusznika z 50% do 75%.
Komentarz twórców: Powyższe zmiany mają na celu zwiększenie mocy Olśnienia oraz Transcendencji poprzez przejęcie przez nie większej części leczniczego potencjału Kharazima. Ma to na celu zachęcenie graczy preferujących konfigurację dla Uzdrowiciela do aktywnej i dynamicznej gry na wzór Kharazima korzystającego z Żelaznych Pięści, ale bez zwiększania obrażeń mnicha.

Powrót na górę

Rehgar

Divider_Hero_Rehgar_Crop.png

Zdolności

  • Sprzężone Leczenie (Q)
    • Zmniejszono zasięg użycia z 8 do 6.
    • Zmniejszono zasięg przeskoku z 8 do 7.
    • Zmniejszono skuteczność leczenia głównego celu z 334 do 250 pkt.
    • Zwiększono skuteczność leczenia przy drugim przeskoku ze 167 do 250 pkt.
Komentarz twórców: Chcemy, aby pozycjonowanie odgrywało znacznie większą rolę dla skuteczności Sprzężonego Leczenia Rehgara, co powinno nagradzać graczy i drużyny, które najlepiej opanowały tę zdolność. W tym celu zmniejszamy zasięg i promień efektu leczniczego, a także zwiększamy wartość leczenia przy poszczególnych przeskokach.

Powrót na górę


Wojownicy

Dehaka

Divider_Hero_Dehaka_crop.png

Różne

  • Po przerwaniu działania Drapieżnika Zaroślowego (Z) przez zdolności sojuszników lub wrogów rozpoczyna się odliczanie czasu odnowienia wynoszącego 10 sek.

Powrót na górę

Johanna

Divider_Hero_Johanna_Crop.png

Zdolności

  • Opadający Miecz (R)
    • Zmniejszono koszt many ze 100 do 90 pkt.
    • Zmniejszono obrażenia z 365 do 183 pkt.
    • Dodatkowa funkcja:
      • Po podbiciu przeciwników w górę spowalnia ich teraz o 50% na 2,5 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Kanon Nadziei (Aktywowany)
      • Talent przeniesiono z poziomu 4.
        • Zmniejszono regenerację zdrowia z 10 do 1,5 pkt. na sek.
        • Zwiększono skuteczność leczenia z 20% do 30% maksymalnego zdrowia.
        • Skrócono czas odnowienia z 60 do 40 sek.
    • Mistrz Regeneracji (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Uderzenie Prawości (Q)
      • Usunięto talent.
    • Utrzymanie Pozycji (D)
      • Talent przeniesiono z poziomu 13.
      • Nie wymaga już zniszczenia osłony zapewnianej przez Żelazną Skórę, aby zapewnić 4 sek. redukcji czasu odnowienia.
  • Poziom 4
    • Przekonanie (W)
      • Talent przeniesiono z poziomu 7.
    • Ujawnienie Grzechów (E)
      • Talent przeniesiono z poziomu 7.
      • Zwiększono obrażenia z 68 do 90 pkt.
    • Wieczny Odwet (W)
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 0,75 do 0,5 sek.
  • Poziom 7
    • Krucjata Trwa (D)
      • Usunięto talent.
    • (Nowy talent) Żarliwe Spojrzenie (E)
      • Wydłuża czas działania oślepienia zapewnianego przez Blask Tarczy o 0,5 sek. Ataki automatyczne wymierzone w oślepionych bohaterów przedłużają czas działania efektu o 1 sek., maksymalnie do 3 sek.
    • Ujarzmienie (Q)
      • Talent przeniesiono z poziomu 13.
        • Nowa funkcja:
          • Trafienie 2 wrogich bohaterów Karą sprawia, że skuteczność spowolnienia wzrasta do 80%, a efekt już nie zanika.
          • !Zadanie: Traf 4 wrogich bohaterów pojedynczym użyciem Kary. !Nagroda: Kara zawsze spowalnia przeciwników o 80%, a efekt nie zanika.
  • Poziom 13
    • Ryk (Q)
      • Talent przeniesiono z poziomu 4.
      • Zmniejszono premię do obrażeń z 50% do 25%.
      • Dodatkowa funkcja:
        • Kara zadaje obrażenia zwiększone o 125%, jeśli trafi co najmniej 2 wrogich bohaterów.
    • Płonąca Furia (Pasywny)
      • Usunięto talent.
    • Błogosławiony Młot (Aktywowany)
      • Talent przeniesiono z poziomu 16.
        • Nowa funkcja: Aktywuj, aby Johanna stworzyła 2 wirujące młoty. Trafianie bohaterów Blaskiem Tarczy skraca czas odnowienia tej zdolności o 8 sek. Czas odnowienia: 30 sek.
        • Zwiększono obrażenia z 41 do 80 pkt.
    • (Nowy talent) Święta Furia (W)
      • Johanna zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom wokół. Za każdego wrogiego bohatera trafionego Skazaniem zadawane obrażenia wzrastają o 40% na 5 sek.
  • Poziom 16
    • Fanatyzm (D)
      • Dodatkowa funkcja: Wydłuża czas działania Żelaznej Skóry o 2 sek.
  • Poziom 20
    • Furia Niebios (R)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 2 do 3 sek.
    • Niezniszczalność (Pasywny)
      • Skrócono czas działania z 5 do 4 sek.
    • Tarcza Burzy (Aktywowany)
      • Usunięto talent.
    • (Nowy talent) Porażenie Światłością (Aktywowany)
      • Aktywuj, aby Johanna zapewniła pobliskim sojusznikom osłonę o mocy równej 25% ich maksymalnego zdrowia na 3 sek. Trafianie bohaterów Blaskiem Tarczy skraca czas odnowienia tej zdolności o 8 sek. Czas odnowienia: 60 sek.
Komentarz twórców: Trzeba Johannie przyznać, że od czasu pojawienia się w Nexusie nie wymagała wielu zmian. Jej współczynniki częstotliwości wyboru talentów oraz zwycięstw były bardzo wyważone w porównaniu z większością bohaterów i niemal zawsze było dla niej miejsce w meta-grze. Choć potrzeba zmian nie jest nagląca, dostrzegliśmy nadarzającą się okazję, by nieco ulepszyć jej drzewko talentów i uzupełnić poszczególne rangi o kilka interesujących opcji do wyboru.

Powrót na górę


Kolekcja

Zmiany w Kolekcji

  • Skrzynki z łupami
    • Skrzynki z łupami zakupione poprzez zakładkę łupów będą teraz skrzynkami rzadkimi (zamiast zwykłych).
      • Uwaga: Powyższe ma zastosowanie wyłącznie do skrzynek z łupami zakupionych po wprowadzeniu niniejszej aktualizacji do pełnej wersji gry w każdym z regionów. Zwykłe skrzynki z łupami posiadane już przez graczy nie zostaną przekształcone w rzadkie skrzynki.
  • Nagrody
    • Usunięto wierzchowca – Niebiańskiego Rumaka – stanowiącego nagrodę za zakup klejnotów i zastąpiono go Niebiańskim raptorem.
    • Usunięto nagrodę w postaci 1000 klejnotów za osiągnięcie poziomu 5.
      • Uwaga: Weterani, którzy nie zalogowali się do gry od czasu premiery Heroes 2.0 (pod koniec kwietnia tego roku) nie będą już mogli otrzymać tej nagrody po wprowadzeniu niniejszej aktualizacji do pełnej wersji gry w poszczególnych regionach.
  • Zestawy
    • Z Kolekcji usunięto Zestaw powitalny.

Nowe skórki

  • Ana
    • Mroczna Ana
    • Lśniąca Ana
    • Słoneczna Ana
    • Zmierzchowa Ana
    • Sanitariuszka Ana
    • Dzierzba
      • Agentka Dzierzba
      • Morska Dzierzba
      • Ratowniczka Dzierzba
      • Ukryta Dzierzba
  • Varian
    • Feldmarszałek Varian
    • Władczy Feldmarszałek Varian
    • Trujący Feldmarszałek Varian
    • Zahartowany Feldmarszałek Varian
    • Mroźny Feldmarszałek Varian
  • Anub’arak
    • Anub’arak Władca Podziemi z Ostoi Śmierci
  • Auriel
    • Auriel Sakura Kuroi
    • Auriel Sakura Sora
  • Azmodan
    • Szczęściarz Azmodan Władca Wsadów
  • Kasja
    • Matriarchini Kasja z Aranoch
    • Matriarchini Kasja z Ludu Askari
  • Dehaka
    • D.Haka
  • D.Va
    • D.Va w Moro
    • D.Va Elitarna Zawodniczka
    • D.Va Niezwyciężona Mistrzyni Świata
    • Ekstremalna D.Va
  • Lúcio
    • Niedościgniony Lúcio Czaczokumacz
    • Różany Lúcio Czaczokumacz
  • Nova
    • Północna Nova Trupia Wdowa
  • Smuga
    • Retro Turbo-Smuga
  • Valeera
    • Valeera Krwawy Kieł z Gajów Tirisfalskich
    • Valeera Krwawy Kieł ze Srebrnej Luny
  • Zaria
    • Złota Zaria Cyberdemonica
    • Przywrócona Zaria Cyberdemonica

Wierzchowce

  • Galopująca Groza Illidana
    • Plugawa Galopująca Groza Illidana
    • Karmazynowa Galopująca Groza Illidana
  • Niewidzialny koń
  • Niebiański raptor – jak wspomniano powyżej, wierzchowiec ten stanowi nagrodę za zakup klejnotów.

Powrót na górę


Poprawki błędów

Ogólne

  • W całej grze poprawiono kilka błędów typograficznych oraz niepoprawnych opisów.

Grafika

  • Zeratul: Maska Zeratula nie rozciąga się już i nie zakrzywia w niecodzienny sposób na ekranie wyboru postaci oraz w Kolekcji przy niskich ustawieniach grafiki.

Pola bitew

  • Zatoka Czarnosercego: Naprawiono błąd, który mógł umożliwić Medivhowi oraz Falstadowi wejście i przebywanie na pewnych obszarach na terenie wrogiego Dworu Burz.
  • Nawiedzone Kopalnie: Górna twierdza drużyny posiadającej bazę po prawej stronie nie może teraz trafiać bohaterów, którzy kierują się do bramy.
  • Tryb próbny: Talent Chceta Toporem? prawidłowo zapewnia teraz premię do zasięgu ataku podstawowego po skorzystaniu z przycisku „Wykonaj zadania”.
  • Tryb próbny: Garosz nie czerpie już korzyści z talentu Siewca Wojny po kliknięciu przycisku „Reset talentów”.
  • Tryb próbny: Wyłączenie pojawiania się stronników nie sprawia teraz, że bohaterowie sterowani przez SI czekają bez końca przy bramach w pobliżu fortów.

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Alarak: Rytuał Rak'Shir nie może teraz objąć działaniem martwego celu, jeśli talent został użyty w chwili odniesienia przez cel śmiertelnych obrażeń.
  • Auriel: Naprawiono błąd, który sprawiał, że talent Roziskrzony Powróz zapewniał nieco zbyt wiele nadziei przy wykonywaniu przez Auriel ataków podstawowych.
  • Diablo: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać Diablo przemieszczenie się wraz z celem Szarży Cienia, jeśli pomiędzy Diablo i jego celem znalazł się inny bohater.
  • D.Va: Użycie dopalaczy w celu zniszczenie beczek w Zatoce Czarnosercego nie powoduje teraz rozpoczęcia odliczania pełnego czasu odnowienia dla tej zdolności.
  • D.Va: Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprzewidywalną aktywację studni leczenia przez D.Vę w czasie korzystania z Dopalaczy.
  • D.Va: Zgon D.Vy podczas użycia Wezwania Mecha nie powoduje teraz utworzenia niemożliwego do kliknięcia mecha utrzymującego się do czasu odrodzenia się D.Vy.
  • D.Va: Zgony mecha mające miejsce, gdy w pobliżu nie znajduje się żaden wrogi bohater, zapewniają teraz prawidłowo PD i są wliczane do licznika zgonów D.Vy na ekranie punktacji w grze.
  • D.Va: Wskaźnik efektu obszarowego pocisku nuklearnego nie znika teraz, jeśli D.Va zakończy podtrzymywanie użycia pocisku w chwili zniszczenia jej mecha.
  • Garosz: Pustoszyciel nie kończy teraz działania Ducha Wilka Rehgara.
  • Garosz: Zastosowanie na bossie zdolności Nieczyste Zagranie po opanowaniu talentu Brutalna Siła nie powoduje teraz pojawienia się ikony osłabienia skuteczności leczenia obok paska zdrowia bossa.
  • Garosz: Głód Krwi nie sprawia teraz, że Garosz automatycznie obiera sobie za cel ataków podstawowych najbliższego przeciwnika.
  • Garosz: Do Boju! nie sprawia teraz, że na atakujących hydraliskach w Placówce na Braxis pojawiają się celowniki.
  • Genji: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać atakom fortów spowalnianie Genjiego, jeśli posiadał on jeszcze ładunki Uniku, a w drużynie przeciwnej również występował Genji.
  • Genji: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Unik działał w sposób nieprzewidywalny w przypadku ataków podstawowych Sylwany i Lunary.
  • Genji: Smoczy Miecz nie może już czerpać korzyści ze zdolności zapewniających redukcję czasu odnowienia, np. Orzeźwienia i Nanowzmocnienia.
  • Illidan: Zdolności, które mogą przerwać Sus (np. Fala Mocy Li-Ming), nie powodują teraz chwilowej utraty kontroli przez gracza nad Illidanem.
  • Jaina: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Jainie użycie Przyzwania Żywiołaka Wody, jeśli między Jainą a wybranym miejscem użycia zdolności znajdowała się nieprzekraczalna przeszkoda terenowa.
  • Jaina: Naprawiono literówkę w treści opisu talentu Zmrożona Krew, który zawierał niepoprawną informację, że talent ten zapewnia premię 300% do szybkości upływu czasu odnowienia (zamiast 200%). Błąd dotyczył wyłącznie treści opisu i nie wpływał na rozgrywkę, a działanie talentu nie uległo zmianie.
  • Johanna: Zdolności tworzące nieprzekraczalne przeszkody w terenie (np. Krater Arreat Soni czy Pole Siłowe Tassadara) nie blokują teraz ruchu Johanny podczas działania Opadającego Miecza.
  • Leoryk: Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać talentowi Mithrilowa Buława zapewnianie premii do szybkości ataku za zabijanie stronników i bohaterów.
  • Leoryk: Wartość procentowa obrażeń zadawanych przy pomocy talentu Widmowa Pijawka jest teraz poprawnie zaliczana do obrażeń od zdolności zamiast do obrażeń ataku podstawowego.
  • Probiusz: Po opanowaniu przez Probiusza talentu Generator Osłon wiszący tekst podczas walki wyświetla teraz wartość osłon zapewnianych Probiuszowi przez Pylon (zamiast wyświetlać 0).
  • Stiukow: Zdolności, które mogą przemieszczać bohaterów (np. Telekineza Alaraka i Hak Zszywańca) nie usuwają teraz z bohatera objętego ich działaniem efektów Skażonego Ropnia.
  • Sylwana: Dziesiątkujący Ostrzał nie może teraz obierać za cele beczek w Zatoce Czarnosercego.
  • Zaginieni Wikingowie: Nie mogą teraz przenikać przez bramy w Placówce na Braxis podczas odliczania przed rozpoczęciem meczu.
  • Zaginieni Wikingowie: Użycie Drakkara Łupieżców natychmiast po śmierci jednego z wikingów nie uniemożliwia teraz korzystania z Moździerza w czasie działania tej zdolności bohaterskiej.
  • Tychus: Wskaźnik leczenia zapewnianego przez talent Sanitariuszka Poleca nie znika teraz w przypadku, gdy Tychus zaniecha ataków przed zakończeniem działania Działka.
  • Tyrande: Strażnik nie może teraz opuścić obszaru startowego w czasie trwania odliczania przed rozpoczęciem meczu.
  • Valla: Wrodzy bohaterowie, których Ukrycie zostanie przerwane przez Nienasyconą Strzałę, mogą teraz zostać prawidłowo trafieni przez kolejne Nienasycone Strzały.
  • Valla: Kolczatki upuszczone podczas korzystania z talentu Odskok nie posiadają teraz pasków zdrowia i nie można ich kliknąć.
  • Zagara: Nie występuje już niewielkie opóźnienie przed zapewnieniem pola widzenia przez Tumory Biomasy na biomasie.

Dźwięk

  • Li-Ming: Przy zgonie Li-Ming Templariuszka odtwarza teraz poprawnie efekty dźwiękowe śmierci.
  • Valeera: Przygotowanie aktywowanych talentów (np. Zabójczej Trucizny) przez ukrytą Valeerę nie jest już słyszalne dla wrogich bohaterów.

Interfejs użytkownika

  • Skróty klawiszowe: Smoczy Rycerz i Ogrodowy Koszmar prawidłowo wykonują teraz komendy wymuszonego ruchu.

Powrót na górę

InvisibleDividerLine_800x50.png