Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 3 lipca 2017

Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 3 lipca 2017

Na Publicznym Serwerze Testowym właśnie pojawiła się kolejna aktualizacja do Heroes of the Storm. Będzie dostępna do testów do 10 lipca. Podczas tego okresu bardzo prosimy o waszą pomoc w wypróbowaniu nowych elementów, zanim udostępnimy oficjalną aktualizację w normalnej wersji gry. Podobnie jak ostatnim razem, jeśli natraficie na jakiekolwiek usterki podczas sesji gry na PST, prosimy o udanie się na forum raportowania błędów na PST (odnośnik w j. angielskim) i podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami.


Przejdź do:


Nowy bohater: Stiukow

Aleksiej Stiukow miał trudne życie i jeszcze trudniejszą śmierć. Został zdradzony, wystrzelony w kosmos, wskrzeszony i zainfekowany, a następnie niemal wyleczony. Wreszcie eksperymentowano na nim i jego infekcja wróciła. Teraz rozsiewa ją w Nexusie.

Cecha

  • Bio-wyłącznik (D)
    • Aktywuj, aby detonować wszystkie wirusy Stiukowa. Każdy Leczący Patogen przywraca celowi zdrowie, a każdy Skażony Ropień zadaje celowi obrażenia i spowalnia go o 70% na 2 sek. Zdolności można używać podczas podtrzymywania Czyhającej Ręki.

Zdolności podstawowe

  • Leczący Patogen (Q)
    • Infekuje bohatera sojuszniczego Leczącym Patogenem, który przywraca 240 pkt. zdrowia w ciągu 4,5 sek. Leczące Patogeny mogą przenosić się na pobliskich bohaterów sojuszniczych co 0,75 sek. Pojedynczy Leczący Patogen może przenieść się na każdego z bohaterów sojuszniczych tylko 1 raz.
  • Skażony Ropień (W)
    • Stiukow miota ropniem, który trafia wszystkich wrogich bohaterów na swojej drodze i zadaje obrażenia oraz spowalnia ich o 5% (wzrasta do 50% w ciągu 3 sek.). Kiedy czas działania Skażonego Ropnia się kończy lub jego działanie zostanie przerwane, zadaje on dodatkowe obrażenia.
  • Czyhająca Ręka (E)
    • Stiukow podtrzymuje zdolność na wskazanym obszarze, na którym wycisza wrogów i zadaje im 144 pkt. obrażeń na sekundę. Zadaje 50% mniej obrażeń jednostkom niebohaterskim. Zdolność nie zużywa many podczas podtrzymywania i działa do czasu, aż zostanie anulowana lub przerwana.

Zdolności bohaterskie

  • Okrutna Chłosta (R)
    • Stiukow wykonuje przed sobą 3 zamaszyste uderzenia w ciągu 1,75 sek., zadaje obrażenia trafionym wrogom i odrzuca ich. Każde uderzenie ma większy rozmach od poprzedniego.
  • Potężne Pchnięcie (R)
    • Rozciąga rękę Stiukowa. Jeśli trafi ona wrogiego bohatera, zostaje on natychmiast popchnięty i zatrzyma się dopiero po zderzeniu z przeszkodą terenową. Wrogi bohater otrzymuje wówczas obrażenia. Stiukow zyskuje 50 pkt. pancerza, kiedy spycha wrogów.

Powrót na górę


Grafika

Wierzchowce

  • Zaktualizowano animacje biegu dla wierzchowców: Raptora bojowego oraz Epickiego raptora bojowego.

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Ulepszono efekty wizualne w następstwie zmian wprowadzonych dla talentów Xula.

Powrót na górę


Interfejs użytkownika

Ogólne

  • W przypadkach, gdy klient gry Heroes of the Storm jest zminimalizowany lub gdy jego okno nie jest w danym momencie aktywne, następujące sytuacje sprawią, że przełączy się on na aktywne okno:
    • Kiedy gracz zostanie usunięty z kolejki podczas wyszukiwania meczu;
    • Kiedy podczas wyszukiwania meczu zostanie znaleziony mecz;
    • Kiedy selekcja zostanie anulowana i gracz jest usunięty z poczekalni trybu selekcji.

Wyłącz wstrząsy ekranu

  • W menu opcji gry dodano funkcję Wyłącz wstrząsy ekranu.
    • Kiedy ta opcja zostanie wybrana, obraz nie będzie już w sposób widoczny trząść się w chwili zniszczenia fortów i twierdz.

Autouzupełnianie emotek

  • Klient gry będzie teraz wyświetlać listę sugerowanych emotek po rozpoczęciu wpisywania przez gracza tekstu emotki w oknie czatu.

Liga drużynowa

  • Opis wyświetlany w przypadku, gdy czas oczekiwania w kolejce przez drużyny złożone z 2 graczy przedłuża się, zawiera teraz informacje o czasie oczekiwania w kolejce przez drużyny dwu-, trzy- i pięcioosobowe.
    • Ponadto dostosowano interfejs gry rankingowej i zmieniono wielkości i rozkład opisów, aby zapobiec nakładaniu się ich na inne elementy interfejsu.

Powrót na górę


Pola bitew

Aktualizacja rotacji map

  • Zaktualizowano rotację map rankingowych, w skład której wchodzą teraz następujące pola bitew:
    • Hanamura
    • Smocze Włości
    • Grobowiec Pajęczej Królowej
    • Przeklęta Kotlina
    • Piekielne Kapliczki
    • Ogród Grozy
    • Poligon Nuklearny
    • Nawiedzone Kopalnie
    • Wieże Zagłady
  • Uwaga dotycząca PST: Na Publicznym Serwerze Testowym rotacja nie będzie się odbywać, jednak zostanie ona uruchomiona wraz z pojawieniem się oficjalnej aktualizacji dla poszczególnych wersji gry w każdym regionie.

Hanamura

  • Zwiększono wartość energii bazy z 7 do 8 pkt.
  • Saperzy nie będą się już pojawiać dla drużyny przeciwnej po zniszczeniu ich twierdzy.
  • Wytyczna na mapie
    • Wydłużono czas do pojawienia się pierwszego ładunku o 15 sek.
    • Wydłużono czas do pojawienia się drugiego ładunku o 15 sek.
  • Najemnicy
    • Obóz fortyfikacyjny
      • Zdobyte Wieżyczki obierają sobie teraz na cel w pierwszej kolejności bohaterów.
      • Zwiększono zdrowie zdobytych Wieżyczek o 10%.
      • Zdobyte Wieżyczki zadają obecnie podwójne obrażenia stronnikom.
    • Obóz zwiadowczy
      • Zdobyte Smocze Duchy nie strącają już wrogich bohaterów z wierzchowców.
    • Obóz wsparcia
      • Wydłużono czas przed pierwszym pojawieniem się obozu o 15 sek.
      • Zmniejszono całkowite zdrowie o 10%.
      • Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku o 12%.
      • Zmniejszono skalowanie obrażeń od ataku o ok. 60%.
      • Wydłużono czas odnowienia zdolności zapewniającej samoleczenie o 2 sek.

Bohaterowie

Zabójcy Specjaliści
Ragnaros Xul

Powrót na górę


Zabójcy

Ragnaros

Divider_Hero_Ragnaros_crop.png

Zdolności

  • Ognista Czeluść (D)
    • Po zakończeniu działania Ognistej Czeluści kamera przeniesie się natychmiast do Ragnarosa o ile nie znajduje się on aktualnie na ekranie.

Powrót na górę


Specjaliści

Xul

Divider_Hero_Xul_crop.png

Zdolności

  • Widmowa Kosa (Q)
    • Zmniejszono koszt many z 65 do 55 pkt.
  • Przeklęte Natarcie (W)
    • Zmniejszono koszt many z 65 do 60 pkt.
  • Więzienie z Kości (E)
    • Teraz sprawia, że wszystkie aktywne Szkielety skupiają ataki na celu.

Talenty

  • Poziom 1
    • Zniewolenie (Aktywowany)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Ataki podstawowe wymierzone w spowolnionych, unieruchomionych lub ogłuszonych bohaterów skracają czas odnowienia Zbroi z Kości o 2 sek.
  • Poziom 4
    • Obol dla Żniwiarza (Q)
      • Nowa funkcja:
        • !Zadanie: Trafiaj wrogich bohaterów Widmową Kosą.
        • !Nagroda: Po trafieniu przez Xula 20 bohaterów czas odnowienia zostaje skrócony o 3 sek.
    • Nadzorcy (Cecha)
      • Nowa funkcja:
        • Sprawia, że w miejscu użycia Więzienia z Kości pojawiają się 2 Szkielety. Nie są one wliczane na poczet maksymalnego limitu Szkieletów Xula.
        • !Zadanie: Ożywiaj Szkieletowych Wojowników.
        • !Nagroda: Po przywołaniu 80 Szkieletowych Wojowników wszystkie Szkielety skupiające ataki na przeciwnikach zamkniętych w Więzieniu z Kości zyskują premię 50% do szybkości ataku i ruchu.
    • (Nowość) Ponura Kosa (W)
      • Za każdym razem, kiedy Przeklęte Natarcie rani wrogów, jego czas odnowienia zostaje skrócony o 0,5 sek., maksymalnie do 10 sek.
  • Poziom 7
    • Esencja Trag'Oula (Cecha)
      • Talent przeniesiono z poziomu 4 na poziom 7.
      • Przeprojektowano talent:
        • Ataki podstawowe Szkieletów przywracają 1% zdrowia i 0,4% many.
    • Żywy Plon (W)
      • Przeprojektowano talent:
      • Przeklęte Natarcie leczy Xula, przywracając mu w postaci punktów zdrowia równowartość 60% obrażeń zadanych wrogim bohaterom.
    • Osłabienie (W)
      • Obecnie wydłuża również czas działania efektu zmniejszenia szybkości ataku zapewnianego przez Przeklęte Natarcie z 2 do 3 sek.
    • Błogosławieństwo Rathmy (Cecha)
      • Usunięto talent.
  • Poziom 13
    • Zniedołężnienie (Q)
      • Usunięto talent.
    • Klątwa Olbrzyma (W)
      • Usunięto talent.
    • Echa Śmierci (Q)
      • Talent przeniesiono z poziomu 16 na poziom 13.
      • Nowa funkcja:
        • Po upływie dodatkowych 1,5 sek. obok pierwszej Widmowej Kosy pojawiają się dodatkowe 2 i przemieszczają się w kierunku Xula, zadając 75% obrażeń.
    • (Nowość) Błyskawiczne Żniwa (W)
      • Kiedy Xul rani wroga Przeklętą Kosą, zyskuje premię 5% do szybkości ataku na 3 sek., maksymalnie do 75%.
    • Egzekutor (Pasywny)
      • Talent przeniesiono z poziomu 16 na 13.
  • Poziom 16
    • Mistrzostwo we Władaniu Szkieletami (Cecha)
      • Usunięto talent.
    • Wybuch Zwłok (Cecha)
      • Talent przeniesiono z poziomu 13 na poziom 16.
    • Włócznia z Kości (Aktywowany)
      • Talent przeniesiono z poziomu 20 na poziom 16.
      • Wydłużono czas odnowienia z 10 do 12 sek.
  • Poziom 20
    • Grobowy Zew (R)
      • Usunięto talent.
    • (Nowość) Oblicze Andariel (R)
      • Xul odzyskuje równowartość 50% obrażeń zadanych Novą Trucizny. Szkieletowi Wojownicy stają się Zatrutymi Szkieletami zadającymi obrażenia zwiększone o 50%.
    • Ożywiony Mag (R)
      • Zmieniono nazwę na Zimny Uścisk Śmierci.
      • Nowa funkcja:
        • Nie powoduje już ożywiania Szkieletowych Magów ze zwłok martwych bohaterów.
        • Obecnie sprawia również, że Szkieletowi Wojownicy stają się Lodowymi Szkieletami, a ich ataki podstawowe spowalniają wrogów o 30%.
    • (Nowość) Edykt Kalana (Cecha)
      • Kiedy Szkieletowi Wojownicy zadają obrażenia atakami podstawowymi, czasy odnowienia zdolności bohaterskich Xula zostają skrócone o 1%.
POZIOM (RANGA) Talenty Xula
1 (1) Reperkusja (1) Zniewolenie (1) Cień (1)
4 (2) (!) Obol dla Żniwiarza (Q) Ponura Kosa (W) (!) Nadzorcy (D)
7 (3) Żywy Plon (W) Osłabienie (W) Esencja Trag'Oula (Cecha)
10 (4) Nova Trucizny Ożywienie Magów
13 (5) Echa Śmierci (Q) Błyskawiczne Żniwa (W) Egzekutor (Pasywny)
16 (6) Zwiększenie Obrażeń (E) Wybuch Zwłok (Cecha) Włócznia z Kości (Aktywowany)
20 (7) Oblicze Andariel (R) Zimny Uścisk Śmierci (R) Śmiertelna Rana (Q) Edykt Kalana (Cecha)
  • (!) oznacza talent z zadaniem.
  • Kursywa oznacza NOWY talent.
  • Podkreślenie oznacza PRZENIESIONY talent.

Powrót na górę


Kolekcja

Nowe zestawy – dodano nowe zestawy oraz zestawy skórek, które będą dostępne przez ograniczony czas!

  • Zestaw heroiczny: Stiukow
  • Zestaw skórek: Admirał Krakenow
  • Zestaw: Terrańskie Przygody

Nowe skórki

  • Stiukow
    • Dyktator Stiukow
    • Kaldirski Stiukow
    • Dyrektorialny Stiukow
    • Stiukow z Zerusa
    • Admirał Krakenow
    • Widmowy Admirał Krakenow
    • Koralowy Admirał Krakenow
    • Morski Admirał Krakenow
    • Wiceadmirał Krakenow
  • Auriel
    • Chwalebna Archanielica Auriel
    • Cienista Demoniczna Auriel
  • Chronia
    • Trędowata Chronia Wędrowczyni Czasu
  • Diablo
    • Podniebny Archanioł Diablo
    • Przerażający Diablo Najwyższe Zło
    • Wiekuisty Diablo Najwyższe Zło
  • Illidan
    • Illidan Szan'Do z Vordrassilów
  • Johanna
    • Uświęcona Johanna Łamaczka Zaklęć
  • Kerrigan
    • Kerrigan Królowa Mechów
    • Kerrigan Królowa Templariuszy
  • Li-Ming
    • Infernalna Li-Ming Archont
  • Muradin
    • Umojański Muradin Maruder
  • Rexxar
    • Skażony Rekieter Rexxar
  • Tyrael
    • Mściwy Archanioł Tyrael
  • Xul
    • Xul Kościane Oblicze
    • Klasyczny Xul Kościane Oblicze
    • Władczy Xul Kościane Oblicze
    • Rdzawy Xul Kościane Oblicze
    • Szkieletowy Xul Kościane Oblicze
    • Żniwny Nekromistrz Xul

Powrót na górę


Poprawki błędów

Ogólne

  • W całej grze poprawiono kilka błędów typograficznych oraz niepoprawnych opisów.

SI

  • Hanamura – naprawiono błąd występujący z graczami SI, którzy przechadzali się w pobliżu ładunków podczas próby ich przejęcia przez ukrytych przeciwników.

Grafika

  • Alarak – Uderzenie Błyskawicy użyte na fortach i twierdzach prawidłowo wyświetla teraz swoje efekty.
  • Auriel – naprawiono błąd grafiki występujący wówczas, gdy korona zapewniana przez Obdarowanie Nadzieją była umieszczana na Tassadarze pod postacią Archonta.
  • Uther – naprawiono błąd związany z Symbolem Światła, powodujący wyświetlanie niewłaściwej ikony.

Pola bitew

  • Hanamura – naprawiono błąd, który uniemożliwiał zadawanie zdobytym Wieżyczkom obrażeń przez zdolność bossa Pierścień Energii.
  • Hanamura – naprawiono błąd, który uniemożliwiał najemnikom atakowanie zdobytych Wieżyczek.
  • Nawiedzone Kopalnie – naprawiono błąd, który uniemożliwiał zebranie czaszki w przypadku, gdy górnik został zabity na terenie, na którym ruch postaci nie jest dozwolony.
  • Nawiedzone Kopalnie – naprawiono rzadko występujący błąd, który powodował, że Cmentarne Golemy mogły dwukrotnie szturmować tę samą aleję.
  • Najemnicy – naprawiono błąd, który powodował, że efekt ujawnienia zapewniany przez Pociski Łowców Kruków mógł się utrzymywać po zdetonowaniu pocisku.
  • Sandbox – naprawiono błąd, który powodował pojawienie się zdublowanego mecha przy wydaniu D.Vie komendy „Przemieść tutaj”.
  • Poligon Nuklearny – naprawiono błąd, który uniemożliwiał usunięcie efektu obrażeń z upływem czasu nakładanego przez pojawiające się Kapsułowce bossa za pomocą zdolności o takim działaniu.
  • Poligon Nuklearny – naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe oznaczenie statusu „Zaraz wracam” dla graczy znajdujących się w pobliżu głowicy lub zbierających głowicę.

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Alarak – naprawiono błąd, który uniemożliwiał skrócenie czasu odnowienia Rytuału Rak'Shir w przypadku, gdy został on użyty na kończącym działanie Holowabiku Novy.
  • Arthas – efekt spowolnienia szybkości ataku zapewniany przez Lodową Nawałnicę jest teraz dopasowany do informacji zawartych w treści opisu.
  • Czen – naprawiono błąd, który uniemożliwiał skrócenie czasu działania efektu ogłuszenia zapewnianego przez Podziemną Szarżę Anub’araka za pomocą Oczyszczającej Gorzałki.
  • D.Va – naprawiono błąd, który powodował ignorowanie przez mecha D.Vy komendy „Utrzymaj pozycję”.
  • D.Va – naprawiono rzadko występujący błąd, który powodował utratę przez gracza kontroli nad D.Vą w przypadku, gdy Niezła Giwera została wystrzelona we wrogi Dwór Burz natychmiast po Wezwaniu Mecha.
  • D.Va – naprawiono błąd, który umożliwiał Dopalaczom D.Vy spychanie przeciwników objętych działaniem Zatrzymania Czasu.
  • D.Va – naprawiono błąd, który powodował niszczenie przed D.Vę elementów mechaniki mapy, które można podnieść (np. dublonów) w przypadku, gdy użyła w ich pobliżu Wezwania Mecha.
  • D.Va – naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Obronna w sposób niezamierzony redukowała efekty obrażeń procentowych.
  • D.Va – naprawiono błąd, który uniemożliwiał D.Vie Pilotce natychmiastowe opuszczenie mecha po użyciu Samozniszczenia w przypadku, gdy w pobliżu nie było dość miejsca.
  • Genji – naprawiono błąd, który powodował otrzymywanie przez Genjiego częściowych obrażeń od zdolności, które przedwcześnie kończą działanie efektu Odbicia (np. zdolności zapewniających ogłuszenie lub wyciszenie).
  • Szarogrzywy – naprawiono błąd, który mógł zapewniać wywoływanie dodatkowych efektów zdolności bohaterskiej Rozszarpanie Tętnicy po wykorzystaniu darmowego ładunku.
  • Kharazim – naprawiono błąd, który sprawiał, że Wstrętny Gaz Zszywańca zadawał obrażenia Kharazimowi używającemu Siedmiostronnego Uderzenia.
  • Męcik – talent Rybie Oko prawidłowo ujawnia teraz ukryte cele znajdujące się na peryferiach pola widzenia.
  • Męcik – naprawiono błąd, który sprawiał, że talent Męcika Rybie Oko na stałe obniżał szybkość ruchu jego wierzchowca.
  • Nova – naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie Holowabika w niektórych lokalizacjach na mapach Ogród Grozy oraz Piekielne Kapliczki.
  • Probiusz – naprawiono błąd, który na mapie Ogród Grozy uniemożliwiał przebywającemu wewnątrz Ogrodowego Koszmaru Probiuszowi gromadzenie minerałów.
  • Tassadar – naprawiono błąd, który sprawiał, że Tassadar zyskiwał leczenie za obrażenia zadawane za pomocą talentu Skupiona Wiązka.
  • Tychus – obrażenia wyświetlane w okienku podpowiedzi zdolności Rozwałka zgadzają się teraz z obrażeniami zadawanymi przez tę zdolność.

Dźwięk

  • Komentator Diablo – naprawiono błąd, który w przypadku komentatora Diablo powodował brak synchronizacji odliczania do rozpoczęcia meczu.
  • Tryb selekcji – naprawiono błąd, który mógł powodować efekty echa w przypadku niektórych kwestii dialogowych wyboru postaci.
  • Muradin – naprawiono błąd, który sprawiał, że podczas odtwarzania kwestii dialogowych Awatara Muradina w pewnych lokalizacjach słyszalne były trzaski.

Interfejs użytkownika

  • Kolekcja – naprawiono błąd, który powodował brak usunięcia znacznika nowego przedmiotu z przejrzanych elementów Kolekcji.
  • Nova, Samuro – naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie liczników czasu działania osłabień poniżej pasków zdrowia klonów.
  • IU – naprawiono błąd, który mógł powodować brak wyświetlania bieżącej całkowitej wartości PD dla jednej z drużyn.

Powrót na górę

InvisibleDividerLine_800x50.png