Informacje o nadchodzącej aktualizacji balansu Heroes of the Storm

Informacje o nadchodzącej aktualizacji balansu Heroes of the Storm

W tym tygodniu opublikujemy nową aktualizację Heroes of the Storm, w której wprowadzamy zmiany balansu i naprawiamy szereg błędów.


Bohaterowie

Zabójcy Pomocnicy Wojownicy
Kasja Jasnoskrzydła Czen
Chronia Por. Morales Dehaka
Kel'Thuzad Stiukow Garosz
Rzeźnik Tyrande Leoryk
Thrall

Powrót na górę


Zabójcy

Kasja

Divider_Hero_Cassia.png

Statystyki

  • Zwiększono obrażenia ataku podstawowego ze 125 do 130 pkt.

Zdolności

  • Oślepiające Światło (W)
    • Zwiększono pasywną premię do obrażeń zadawanych oślepionym celom z 15% do 20%.

Talenty

  • Poziom 1
    • Uderzenie Gromu (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń otrzymywaną w nagrodę za wykonanie pierwszego zadania z 75 do 100 pkt.
    • Prawdziwy Wzrok (W)
      • Usunięto talent.
    • Pieśń Serafina (W)
      • Talent przeniesiono z poziomu 13.
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia przy każdym ataku podstawowym wymierzonym w oślepionych bohaterów z 3 do 2 sek.

Powrót na górę

Chronia

Divider_Hero_Chromie_Crop.png

Zdolności

  • Piaskowy Podmuch (Q)
    • Zmniejszono liczbę trafień Piaskowym Podmuchem wymaganych do odblokowania Echa Piaskowego Podmuchu z 80 do 60.

Talenty

  • Poziom 2
    • W Sam Raz na Czas (E)
      • Obecnie zwiększa również zasięg użycia Pułapki Czasowej o 33%.

Komentarz twórców: Jedynie około 40% graczy wybierających Chronię było w stanie w czasie trwania meczu odblokować jej Echo. Nawet w gronie tych, którym udała się ta sztuka, działo się to dużo później, niż zakładaliśmy. Zmniejszenie wymogów zadania Chroni nie zwiększa jej mocy na późnych etapach meczów, ale sprawia, że jej wkład w rozgrywkę staje się znacznie bardziej spójny.

Powrót na górę

Kel'Thuzad

Divider_Hero_Chromie_Crop.png

Zdolności

  • Rozbłysk Mrozu (W)
    • Zwiększono koszt many z 45 do 50 pkt.
  • Okowy Kel’Thuzada (E)
    • Zwiększono koszt many z 45 do 50 pkt.
  • Lodowy Pocisk (R)
    • Skrócono czas odnowienia ze 100 do 80 sek.
  • Erupcja Cienia (R)
    • Zmniejszono obrażenia z 440 do 400 pkt.
    • Wydłużono czas odnowienia z 15 do 20 sek.
    • Zwiększono koszt many z 50 do 60 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • Filakterium Kel’Thuzada (Aktywowany)
      • Zwiększono wymogi zadania z 10 do 12 Kul Regeneracji.
  • Poziom 7
    • Przyspieszony Rozkład (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 25%.
    • Lodowy Kolec (Aktywowany)
      • Zmniejszono obrażenia z 220 do 60 pkt.
      • Wydłużono opóźnienie przed pojawieniem się kolca z 0,5 do 1 sek.
  • Poziom 13
    • Okowy Lodu (E)
      • Skrócono czas działania efektu spowolnienia z 1,25 do 1 sek.
      • Zmniejszono skuteczność spowolnienia z 70% do 60%.
  • Poziom 16
    • Nienasycone Zimno (W)
      • Zmniejszono premię do obrażeń z 60 do 55 pkt.

Komentarz twórców: Tak jak przypuszczaliśmy, istnieje stosunkowo duża rozbieżność między wynikami Kel’Thuzada w całej grze, a jego wynikami w rękach graczy, którzy opanowali go w znacznym stopniu. Współczynnik zwycięstw Kel’Thuzada jest wyższy niż miało to miejsce w przypadku poprzednich nowych bohaterów i wzrasta w miarę jak gracze przyzwyczajają się do jego zestawu zdolności i talentów. Większość wprowadzonych zmian skupia się na zbalansowaniu talentów Kel’Thuzada i nieznacznym osłabieniu jego mocy. Podoba się nam skokowy wzrost jego potęgi dzięki Władcy Zimnej Ciemności, ale będziemy się nadal przyglądać jego potencjałowi do zadawania gwałtownych obrażeń oraz ogólnej mocy.

Powrót na górę

Rzeźnik

Divider_Hero_Butcher_crop.png

Statystyki

  • Zwiększono obrażenia ataku podstawowego ze 125 do 130 pkt.
  • Zwiększono skalowanie wartości zdrowia za każdy poziom z 4 do 4,5%.
  • Zwiększono skalowanie wartości regeneracji zdrowia za każdy poziom z 4 do 4,5%.

Komentarz twórców: Jesteśmy przekonani, że zadanie Rzeźnika jest odpowiednio wyważone, ale będziemy się mu nadal przyglądać. Od czasów wprowadzenia ostatniej transzy zmian Rzeźnikowi przydarzył się znaczny spadek wartości współczynnika zwycięstw w lidze bohaterów. Doszliśmy zatem do wniosku, że należałoby zwiększyć jego zdrowie na późnych etapach rozgrywki, aby mógł dotrzymać kroku innym bohaterom – szczególnie tym, którzy dysponują wieloma narzędziami umożliwiającymi przetrwanie początkowych obrażeń zadawanych przez Rzeźnika w starciach między drużynami.

Powrót na górę

Thrall

Statystyki

  • Zwiększono wartość wyjściową maksymalnego zdrowia z 1787 do 1876 pkt.
  • Zwiększono wyjściową regenerację zdrowia z 3,7 do 3,9 pkt. na sek.

Komentarz twórców: ZA HORDĘ!

Powrót na górę


Pomocnicy

Jasnoskrzydła

Divider_Hero_Brightwing_Crop.png

Zdolności

  • Kojąca Mgła (Cecha)
    • Zwiększono zasięg leczniczej aury z 6 do 7.
  • Uzdrawiający Błysk (R)
    • Skrócono czas odnowienia z 10 do 9 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Wymarzone Trafienie (Q)
      • Nowa funkcja:
        • Zwiększa zasięg Tajemnego Rozbłysku o 50%.
        • Trafienie wrogiego bohatera w epicentrum Tajemnego Rozbłysku skraca czas odnowienia tej zdolności do 1 sek.
    • Hiperprzesunięcie (Z)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia za każdego uleczonego bohatera z 2 do 3 sek.
    • Dalekosiężne Opary (Cecha)
      • Usunięto talent.
  • Poziom 4
    • Tajemna Salwa (Q)
      • Usunięto talent.
    • A Kuku! (Z)
      • Zmniejszono promień ujawnianego obszaru z 20 do 15.
      • Dodatkowa funkcja:
        • Cel Przesunięcia Fazowego zostaje objęty działaniem Czarodziejskiego Pyłu.
  • Poziom 7
    • Osłona Fazowa (Z)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Obecnie zapewnia osłonę Jasnoskrzydłej oraz jej celowi.

Komentarz twórców: Jasnoskrzydła pojawiała się ostatnio nieco częściej w meczach, ale jej drzewko talentów wymagało przycięcia. Lekkie zwiększenie początkowego zasięgu działania Kojącej Mgły zwolniło miejsce na bardziej znaczący talent na poziomie 1. Dodanie działania Tajemnej Salwy do Wymarzonego Trafienia powinno również sprawić, że wybór tego talentu zacznie stanowić bardziej ekscytującą perspektywę. Ogólnie rzecz biorąc, zastanawiamy się nad dodaniem naszej drogiej Baśniowej Smoczycy kilku pomniejszych wzmocnień i wyregulowaniu niektórych spośród jej talentów, aby wyrównać ich konkurencyjność w poszczególnych rangach.

Powrót na górę

Por. Morales

Divider_Hero_LtMorales_cropped.png

Statystyki

  • Zwiększono wartość wyjściową maksymalnego zdrowia z 1528 do 1605 pkt.
  • Zwiększono wyjściową regenerację zdrowia z 3,18 do 3,34 pkt. na sek.

Zdolności

  • Wiązka Lecząca (Q)
    • Skrócono czas odnowienia regeneracji energii z 3 do 2 sek.
    • Por. Morales nie może już przekierować Wiązki Leczącej na cel, który jest nią już leczony.

Talenty

  • Poziom 1
    • Sprzężenie Reaktora Asklepios (Pasywny)
      • Obecnie zwiększa zasięg ataków podstawowych o 1,1 i powoduje przyrost energii za ataki podstawowe wymierzone wyłącznie w bohaterów.

Powrót na górę

Stiukow

Divider_Hero_Stukov.png

Talenty

  • Poziom 1
    • Miotacz Kolców (Pasywny)
      • Zmniejszono redukcję obrażeń ataków podstawowych z 50% do 30%.

Powrót na górę

Tyrande

Talenty

  • Poziom 7
    • Furia Łowczyni (D)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Obecnie zwiększa również zasięg Znaku Łowcy o 50%.
  • Poziom 13
    • Wzmocnienie (W)
      • Zmniejszono wyjściową wartość redukcji czasu odnowienia z 4 do 2 sek.

Powrót na górę


Wojownicy

Czen

Talenty

  • Poziom 1
    • Gorzałka Uziemienia (D)
      • Usunięto talent.
  • Poziom 7
    • Oczyszczająca Gorzałka (D)
      • Skrócono czas odnowienia z 45 do 15 sek.
      • Dodatkowa funkcja:
        • Kiedy Czen podtrzymuje Wzmacniającą Gorzałkę, zyskuje teraz 30 pkt. pancerza magicznego.

Komentarz twórców: Zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudne jest dla większości graczy wybierających Czena pominięcie talentu Równowaga Gorzelnika na poziomie 7. Kilka aktualizacji temu przesunęliśmy niżej potężny talent z poziomu 20, aby mógł stanowić dla niego konkurencję, ale zebrane przez nas dane nadal wskazują, że tak się nie stało. Drastyczne skrócenie czasu odnowienia oraz przypisanie mu możliwości zapewnianych przez Gorzałkę Uziemienia powinno stanowić dla graczy zachętę, by wybierać ją w konfrontacjach z pewnymi konkretnymi składami drużyn.

Powrót na górę

Dehaka

Divider_Hero_Dehaka_crop.png

Statystyki

  • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego ze 105 do 100 pkt.

Zdolności

  • Czarna Chmara (W)
    • Zmniejszono wartość obrażeń za poszczególne fale z 50 do 47 pkt.

Powrót na górę

Garosz

Zdolności

  • Zdruzgotanie (Q)
    • Zwiększono koszt many z 30 do 35 pkt.
  • Pustoszyciel (E)
    • Zwiększono koszt many z 60 do 70 pkt.
  • Zdziesiątkowanie (R)
    • Zmniejszono koszt many z 30 do 25 pkt.

Talenty

  • Poziom 1
    • Nieczyste Zagranie (Aktywowany)
      • Skrócono czas odnowienia z 20 do 16 sek.
  • Poziom 7
    • Do Boju! (Aktywowany)
      • Wydłużono czas odnowienia z 30 do 40 sek.

Komentarz twórców: Zmiany te wprowadzono w odpowiedzi na uwagi społeczności o kosztach many ponoszonych przez Garosza. Początkowo były one stosunkowo niewielkie, ponieważ Garosz jest Wojownikiem, który nie jest w stanie zaważyć na losach starć, jeśli jego kombo nie jest dostępne. Jednak zgadzamy się z opinią graczy, że nie zaszkodzi mu lepsze zarządzanie maną.

Powrót na górę


Poprawki błędów

Ogólne

  • W całej grze usunięto pewną liczbę błędów w treści opisów różnych elementów.

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Alarak: Użycie Kontrataku powoduje teraz wyświetlanie srebrzystego paska zdrowia, aby zasygnalizować otrzymanie Ochrony.
  • Chronia: Pełna premia do obrażeń związana z talentem Wdech i Wydech odpowiada teraz opisowi wyświetlanemu poniżej jej ramki jednostki.
  • Jaina: Talent Lodowy Pancerz nie sprawia już, że obrażenia zadawane przez Jainę przenikają pancerz.
  • Leoryk: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Leoryk stawał się niewidzialny po opuszczeniu Pożeracza Zagary.
  • Por. Morales: Naprawiono błąd, który mógł sprawiać, że Granat Przemieszczeniowy zmniejszał skuteczność leczenia zapewnianego przez Por. Morales po opanowaniu talentu Wstrząs Systemowy.
  • Uther: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Uther zyskiwał premię do obrażeń i leczenia przy kolejnych użyciach Fali Światłości.

Dźwięk

  • Valla: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że talent Kredo Łowcy nie odtwarzał efektów dźwiękowych związanych z zadaniem przy zdobywaniu postępów na poczet jego wykonania.

Interfejs użytkownika

  • Kel’Thuzad: Ramki drużynowe nie wskazują już na to, że z talentu Filakterium Kel'Thuzada można skorzystać przed wykonaniem powiązanego z nim zadania.
  • Por. Morales: Talent Reaktor Komórkowy powoduje teraz wyświetlanie wskaźnika otrzymywanego leczenia na pasku zdrowia pod polem z nazwą.

Powrót na górę

InvisibleDividerLine_800x50.png