Za kulisami Heroes of the Storm.

Za kulisami Heroes of the Storm.

Cześć!

 

Developerzy Heroes of the Storm codziennie muszą stawić czoła różnym problemom, które pojawiają się w grze.

Tym razem John Hodgson chce się podzielić swoim doświadczeniem i pokazać różne strony rozwiązywania problemów.

 

Weźmy jako przykład "bohaterów" uniwersum Diablo.

Czyli np. Barbarzyńca, Szaman, łowca demonów itd. W przypadku projektowania takich bohaterów problem wydaje się nie istnieć - w końcu Blizzard ma całe podłoże fabularne danej postaci, wie na czym skupia się dana postać oraz posiada już całe gotowe "drzewko talentów".

 

Ale co jeżeli do gry dochodzą tzw. "Złoczyńcy"? Ich przedstawicielami są wszystkie "złe" postacie NPC w którego skład wchodzą również nasi główni bossowie typu Azmodan czy Diablo.

W tym momencie pojawia się problem - przecież te postacie były projektowane tak, aby mogły zostać pokonane przez graczy, a jak dobrze wiemy to w grze Heroes of the Storm, która jest głównie nastawiona na PvP mija się z celem.

 

Oczywiście developerzy posiadają swoje magiczne zdolności dzięki którym i takich "bohaterów" udało się przenieść do gry i uczynić ich postacie grywalne.

Jak to rozwiązali? Wszystko jest wyjaśnione w tym artykule.