Pewnej nocy w Karazhanie: Menażeria - Tryb Heroiczny

Pewnej nocy w Karazhanie: Menażeria - Tryb Heroiczny

Menażeria, czyli trzecie skrzydło przygody "Pewnej nocy w Karazhanie", jest już dostępne. Pora kontynuować naszą przygodę po heroiczny rewers Karazhanu, który wygląda tak:

Jak zwykle będziemy potrzebować specjalnie skonstruowanych talii, aby wygrać z heroicznymi bossami. A teraz bez zbędnego przedłużania: ruszamy!

1. Kustosz


Moc specjalna: Pasywna – bohater gracza ma Prowokację.

Bonus: 40 zdrowia, 15 pancerza.


Ze względu na moc specjalną Kustosza musimy wybrać, jak chcemy grać: ostre aggro albo ostry control. Osobiście wolałem agresję, więc wybrałem nowego agresywnego druida z talią opartą na bestiach. Jednak są też inne opcje, jak aggro szaman czy zoolock. W tym heroiku dużo zależy od kart Kustosza (Przyzwij losową bestię, Przyzwij 2 losowe murloki, Przyzwij losowego smoka). Jeśli będziemy mieli szczęście, Kustosz przyzwie najsłabsze bestie, murloki i smoki, dzięki czemu będziecie mogli zrobić tego heroika nawet za pierwszym razem.

2. Pożeracz Nocy


Moc specjalna: Pasywna – gracze zaczynają z 10 kryształami many.

Bonus: 15 pancerza


Tryb heroiczny niewiele różni się od normalnego: też mamy 10 many, a Pożeracz Nocy nie startuje z żadnymi dodatkowymi stronnikami na stole. Możecie wygrać tego heroika na wiele różnych sposobów, tutaj liczy się kreatywność. Dobrym zagraniem będzie na przykład Reno paladyn pod legendarne karty czy Reno druid (ja wybrałem tę drugą opcję). Trzeba jednak podkreślić bardzo ważną rzecz: Pożeracz Nocy lubi buffować swoich stronników, a w talii głównie posiada bestie. Oczywiście również Smok będzie miał dużych stronników w talii, takich jak Chromaggus, czy Ragnaros the Firelord, więc bardzo dobrą kartą do zagrania będzie Sylvanas Windrunner.

3. Terestian Podłokopytny

Moc specjalna: Pasywna – tylko Wstrętne chochliki (2 many 2/2, agonia: przywróć tego stronnika na pole bitwy, Podłokopytny traci 2 pkt. zdrowia) mogą zranić Podłokopytnego.

Bonus: 40 zdrowia


Talię Podłokopytnego można określić mianem zoolocka, jego małe chochliki są demonami, które może usprawniać, dając im np. +2/+2. Chyba najlepszym wyborem tutaj jest kapłan, który dzięki swoim zaklęciom, jak Holy Nova czy Excavated Evil, może w chwilę wyczyścić stół. Bardzo dobrą kartą będzie tutaj Shadow Word: Horror, niszczący wszystkich stronników z atakiem 2 lub mniejszym. Jak zwykle, wiele zależy też od rozdania naszego przeciwnika: raz dostanie mnóstwo chochlików na ręce startowej, co dla nas jest jak najbardziej korzystne, jednak raz może dostać buffy dla swoich stronników i będzie miał na stole 2 chochliki 6/6. Uwaga, można również wykorzystać błąd pojawiający się w heroicznym Karazhanie, czyli zagrać Abomination. Dzięki temu przeciwnik nie będzie atakował naszej prowokacji, a my będziemy mogli powiększać naszą przewagę na stole.