Pewnej nocy w Karazhanie: Opera - Tryb Heroiczny

Pewnej nocy w Karazhanie: Opera - Tryb Heroiczny

Kolejne skrzydło (a raczej piętro), najnowszej przygody, Opera, jest już dostępne, więc kontynuujemy naszą przygodę po heroiczny rewers z Karazhanu, który wygląda tak:

Jak zwykle, będziemy potrzebować specjalnie skonstruowanych talii, zależnie od tego, na jakiego bossa walczymy. Tak więc bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!

1. Juliana

Moc specjalna: 0 many, jeśli nie posiadasz Romula, przyzwij go.

Bonus: 15 pancerza

Dobrą klasą do pokonania tego bossa będzie Szaman. Posiada on kluczowe karty do wczesnej kontroli stołu, a my dokładnie tego w tym heroiku potrzebujemy. Juliana posiada dużo tanich stronników oraz tych, którzy "podpakują" zdrowie jej ukochanego Romula. Wbrew pozorom mechanika Przeładowania działa tutaj na naszą korzyść, gdyż sprawia ona, że stronnicy, zamiast kosztować np. 7 many, kosztują 5 many, ale w następnej turze blokują nam 2 kryształy many. Dzięki temu możemy szybciej zagrywać dużych stronników, takich jak: Żywiołak ziemi, Beztwarzowy płomieniec, czy Totemiczny golem.Tak więc wcześniej wspomniana kontrola stołu to mus, gdzie Szaman posiada tanie karty do kontroli stołu, takie jak: Fan of Knives i Niszczycielskie żywioły. Biorąc pod uwagę ilość zaklęć, którą zapewne będziemy mieć w talii, bardzo dobrą kartą będzie Tajemny olbrzym. Bardzo ważne jest ustawianie stronników, biorąc pod uwagę, że Juliana posiada takie karty: Zdrada i Magnataur alfa. Najtrudniejszy jest początek tego bossa, Juliana wysypuje się na stół, kiedy my nie możemy nic zrobić, warto zostawić na ręce wcześniej wspomniane zaklęcia AOE. Dużą rolę grają tutaj nasze tanie prowokacje, bardzo dobre combo: [prowokacja] + Duch przodków, Juliana nie posiada wyciszeń, więc zabijając naszą prowokację sprawi, że pojawi się ona znowu z pełnym zdrowiem

Kluczowe karty: Hallazel Wywyższony, Burza z piorunami, Niszczycielskie żywioły, Prorok zagłady, Żywiołak ziemi, Beztwarzowy płomieniec, Duch przodków, Istota z Otchłani.

2. Wielki Zły Wilk

Moc specjalna: Pasywna, Stronnicy kosztują 1, wrodzy stronnicy mają 1/1.

Bonus: 15 pancerza

Granie zaklęć na tego bossa nie ma najzwyczajniej sensu, biorąc pod uwagę to, że Wilk zazwyczaj ma lethal w 3/4/5 turze. Potrzebujemy kart "uniwersalnych", czyli takich, u których nie statystyki grają pierwsze skrzypce, a ich opisy, np. Barnes, Ragnaros, Baron Geddon, czy Reno Jackson. Tutaj jedyne, co mi pozostaje, to życzyć Wam szczęścia, bo tutaj gra bardzo zależy od rozdania. Polecam talię Reno Paladina na heroicznego Wilka od Trumpa, sprawdza się bardzo dobrze, jednak jest droga (wszystkie karty to karty legendarne).

Bardzo dobrze jest mieć te karty: Onyxia, Śmiercioskrzydły, Y'Shaarj, Wyżer, Kel,Thuzad, Dr. Huk, Kairn Krwawe Kopyto, Gruul, Baron Geddon.

3. Jędza

Moc specjalna: 0 many, zadaj 100 pkt. obrażeń. Nie działa, gdy Dorotka żyje.

Bonus: 15 pancerza

Jak wygrać z heroiczną Jędzą? Wybieramy kapłana, tworzymy talię 2x Wewnętrzny żar, 28x losowi stronnicy, restartujemy bossa, dopóki na ręce będziemy mieć Wewnętrzny żar, zmieniamy atak Dorotki na 10, a wszystkich stronników ustawiamy z prawej strony, aby dostawali prowokację i ochraniali Dorotkę. Tyle :)