Destiny żyje!

Destiny żyje!

Długo nie było tutaj żadnych wieści na temat Destiny 2. Po części to nasza wina, a po części sprawka Bungie, które zamknęło się w studiu i pracowało w ciszy nad kolejnymi aktualizacjami do gry, nie dając żadnych znaków życia.

Jednak już na najbliższy wtorek została zapowiedziana aktualizacja 1.1.4 nazwana "Go Fast". Jak nazwa wskazuje, główną częścią najnowszej łatki będą zmiany przyspieszające rozgrywkę, ale na tym nie koniec! Usprawnienia pojawią się w praktycznie każdym aspekcie gry od balansu bronii po ekskluzywny loot z Nocnych Szturmów.


Zmian jest cała masa, a najważniejsze z nich możecie zobaczyć poniżej.

Na pierwszy ogień usprawnienia Tygla:

- Odrodzenia we wszystkich trybach Szybkiej Gry zostaną obniżone do 2 sekund.

- Odrodzenia w Surwiwalu będą zredukowane do 7 sekund tak jak blokada podnoszenia w Odliczaniu. Dodatkowo w Odliczaniu nie będziemy tracić żetonów podnoszenia gdy umrzemy.

- Ciężka amunicja będzie pojawiać się o 50% szybciej w Żelaznej Chorągwi, 30% w trybach Szybkiej Gry, 40% w Surwiwalu oraz 25% w Odliczaniu.

- Przeciwnicy będą upuszczać Ciężką amunicję, gdy ich zabijemy.

- RADAR ZOSTANIE USUNIĘTY WE WSZYSTKICH TRYBACH COMPETITIVE ORAZ NA PRÓBACH DZIEWIĄTKI, aby zmniejszyć tzw. "Team Shotting".

- Pojawi się system kar za wychodzenie z meczu w trakcie jego trwania (nie ważny jest powód, czyli np. błąd gry, który usunie nas z meczu również zaowocuje karą dla nas). Z reguły karą ma być 30-sto minutowy ban na tryby Competitive.

- Powróci znany z Destiny 1 tryb "Rumble", czyli każdy na każdego! Co ważne, punkty zdobędziemy tylko za zabójstwa, asysty nic nam nie dadzą, a w meczu będzie jednocześnie 8 osób.

- Pojawi się Tygodniowa Playlista Tygla, w której zagramy w takie tryby jak opisany wyżej Rumble czy Mayhem.

- Doubles, w które graliśmy podczas Karmazynowych Dni, również pojawią się w Tygodniowej Playliście, ale Bungie pracuje nad kilkoma zmianami w tym trybie i na obecną chwilę nie jest wiadome, kiedy ponownie zmierzymy się 2v2.

Zmiany w Żelaznej Chorągwi:

- Drużyny 6v6.

- Mecze będą trwały 12 minut.

- Limit punktowy to 125.

- Odrodzenia trwają 7 sekund.

- Wszystkie strefy na początku meczu pozostaną nie zajęte (w odróżnieniu od trybu Kontroli, gdzie strefy A i C są od razu przejęte).

- Zajmowanie stref będzie trwało trochę dłużej.

- Im więcej osób na strefie (max 3) w trakcie przejmowania, tym krótszy czas będzie potrzebny do jej zajęcia.

- Osobom uczestniczącym w przejmowaniu stref Supery będą ładowały się szybciej.

Teraz pora na zmiany Sandboxowe:

- Wszystkie 3 skoki Czarownika oraz Katapulta i Uniesienie Boczne Tytana mają dostać buffa, stać się szybsze oraz bardziej unikatowe.

- Statystyka mobilności zostanie całkowicie zmieniona przez co wszyscy mają poruszać się szybciej.

- Prędkość na ziemi zostanie zwiększona.

- Gromodzierżca otrzyma szybsze animacje ataków, uników oraz zwiększony zasięg wszystkich ataków.

- Shoulder Charge zostanie przywrócony do pierwotnego stanu.

- Ostrze Świtu będzie mógł rzucić jeden dodatkowy miecz podczas supera.

- Zmniejszony zostanie cooldown Uniku Ikara.

- Perk "Wzrost Ciepła" będzie dawał więcej energii do granatów oraz ataków z ręki.

- Niewidzialność po uniku nie będzie pogarszała asysty celowania w PVP.

- Uniki same w sobie nadal będą pogarszały asystę, ale tylko na czas faktycznego uniku.

- Niewidzialność po uniku zostanie wydłużona o 1 sekundę, tak samo jak niewidzialność po Bombie Dymnej.

- WSZYSTKIE SUPERY BĘDĄ ŁADOWAĆ SIĘ SZYBCIEJ o 1 minutę i 40 sekund co daje 25% wzrost szybkości ładowania.

- Mody zmniejszające cooldowny granatów, ataków z ręki oraz umiejętności klasowych dostaną buffa, który pozwoli nawet na 2x szybsze ich ładowanie.

- W NOCNYCH SZTURMACH POJAWIĄ SIĘ EKSKLUZYWNE NAGRODY, które zdobędziemy poprzez randomowy drop. Jest to coś co gracze Destiny 1 bardzo cenili, a co Bungie usuneło z Destiny 2. Nie znamy wyglądu nowych przedmiotów, ponieważ gracze zdecydowali, że wolą mieć niespodziankę gdy pierwszy raz wypadnie im nowa nagroda.

A tu zmiany w broniach:

- Karabiny Pulsacyjne:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększona szybkość ognia oraz bazowe obrażenia w pulsach o średnim i wysokim impactcie.

- Zwiększony mnożnik za precyzyjne strzały z lekkich pulsów.

- Zmniejszony mnożnik za precyzyjne strzały z adaptacyjnych pulsów.


- Karabiny Zwiadowcze:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększone bazowe obrażenia dla scoutów o wysokim impactcie.


- Rewolwery:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększony mnożnik za precyzyjne strzały z precyzyjnych hand cannonów.

- Zwiększona celność przy strzałach z biodra (dotyczy konsol).

- Zwiększona celność przy celowaniu (dotyczy konsol).


- Pistolety:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększona celność przy strzałach z biodra.

- Zwiększona celność przy celowaniu.

- Zwiększony zasobnik na amunicję.

- Zwiększony minimalny zasięg.

- Dodano bonus do poruszania się w trakcie celowania.


- PM-y:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Optyka ustawiona na 1.3x.

- Zwiększony zasobnik na amunicję.


- Liniowe Karabiny Fuzyjne:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększony mnożnik za precyzyjne strzały.

- Zwiększona asysta celowania.

- Zmniejszony odrzut.


- Strzelby:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększony zasbnik na amunicję.

- Zwiększona asysta celowania dla precyzyjnych shotgunów Suros.


- Snajperki:

- Zwiększone obrażenia w PVE.

- Zwiększony mnożnik za precyzyjne strzały.

- Zwiększona asysta celowania.

- Zwiększony zasobnik na amunicję.


- Granatniki:

- Zwiększony obszar wybuchu.


- Karabiny Automatyczne:

- Zmniejszony zasięg oraz asysta celowania dla precyzyjnych automatów (Uriel).


To tylko część zmian, które pojawią się w aktualizacji 1.1.4. Wszystkie szczegóły poznamy we wtorek 27 marca, kiedy to zadebiutuje owa łatka. Niestety jak to zwykle bywa, aktualizacje wiążą się z przerwami w działaniu serwerów. Nie inaczej będzie tym razem. Przerwa techniczna rozpocznie się o 17:00, a koniec planowany jest na 19:00. Sama aktualizacja powinna pojawić się około godziny 18:00.

W tym miejscu możnaby zakończyć ten artykuł, ale warto powiedzieć jeszcze kilka słów na temat zblizającego się drugiego DLC do Destiny 2. Poniższe informacje są jedynie plotkami i przeciekami, ale jeżeli nie chcesz ryzykować zaspoilerowania sobie rozgrywki to zakończ czytanie w tym miejscu. :)


Od kilku tygodni stale nasilają się przecieki dotyczące drugiego dodatku do Destiny 2. Obecnie najbardziej prawdopodobny wydaje się ten mówiący, iż nowe DLC będzie nazywać się "The Fallen Warmind". Premiera ma być planowana na 8 maja, a cena to około 80zł.

"Rasputin zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, a Ana Bray powróciła do Ostatniego Miasta ostrzegając przed mrokiem powstającym na Marsie. Odkryj spisek stojący za zniknięciem Rasputina, powstrzymaj skażonego Warminda oraz odkryj prawdę o Rozłamie." tak mniej więcej brzmi wprowadzenie do fabuły dodatku. Ponadto w przecieku jest mowa o nowych aktywnościach oraz miejscówkach:

- Eksploruj Marsa oraz "Deep Stone Crypt" pod jego powierzchnią.

- Nowe misje fabularne oraz przygody.

- Nowe bronie, zbroje oraz sprzęt do zdobycia.

- Nowe aktywności kooperacyjne.

- Nowe areny multiplayer.

- I więcej...

Warto nadmienić, iż cały przeciek bazuje na screenach z Amazona i GameStopu, gdzie pojawiły się zakładki dodatku. Oczywiście owych kart już dawno nie ma, ale w internecie nic nie ginie. ;)

Czy nowe DLC rzeczywiście będzie tak wyglądać póki co nie wiadomo, ale bardzo prawdopodobne jest to, iż w najbliższy czwartek, 29 marca, pojawi się jakaś oficjalna zapowiedź ze strony Bungie.