Aktualizacja balansu – 01.11.2017

Aktualizacja balansu – 01.11.2017

Właśnie opublikowaliśmy nową aktualizację Heroes of the Storm, w której wprowadzono zmiany balansu i naprawiono kilka błędów gry.


Projekt gry

Ukrycie

  • Zdolności wywołujące efekt przeskakiwania lub sprzężenia (Łańcuch Błyskawic, Sztylet Cienia itp.) nie przeskakują już do ujawnionych bohaterów, którzy pozostają pod wpływem działania Ukrycia.


Bohaterowie

Zabójcy Specjaliści Pomocnicy Wojownicy
Złomiarz Azmodan Kharazim Garosz
Raynor Zagara Stiukow Leoryk
Tychus Muradin
Valla
Zul'jin

Powrót na górę


Zabójcy

Złomiarz

Statystyki

  • Zwiększono wartość wyjściową maksymalnego zdrowia z 1273 do 1350 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 2,7 do 2,8 pkt. na sek.

Zdolności

  • Granatnik (Q)
    • Zwiększono obrażenia ze 117 do 128 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • Apetyt na Wybuchy (Q)
      • Zmniejszono obrażenia z 0,75 do 0,5 pkt. za każde trafienie. Zmniejszono maksymalne obrażenia ze 150 do 100 pkt.
    • Odlotowe Trafienia (W)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 30% do 40%.
    • Złap Ich Wszystkich! (E)
      • Zmniejszono wymaganą liczbę trafionych bohaterów z 8 do 7.
  • Poziom 7
    • Niezła Wtopa (E)
      • Wydłużono czas trwania efektu spowolnienia z 3 do 3,5 sek.

Powrót na górę

Raynor

Zdolności

  • Przypływ Adrenaliny (E)
    • Skrócono czas odnowienia z 40 do 30 sek.

Talenty

  • Poziom 4
    • Nieustępliwy Dowódca (Pasywny)
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia Przypływu Adrenaliny z 15 do 10 sek.

Powrót na górę

Tychus

Statystyki

  • Zwiększono obrażenia ataku podstawowego z 44 do 48 pkt.

Zdolności

  • Rozwałka (Q)
    • Zwiększono główne obrażenia z 43 do 46 pkt.
    • Zwiększono drugorzędne obrażenia z 21 do 23 pkt.

Powrót na górę

Valla

Zdolności

  • Nienasycona Strzała (Q)
    • Zmniejszono główne obrażenia ze 151 do 140 pkt.
    • Zmniejszono drugorzędne obrażenia (przeskakujące) z 86 do 80 pkt.

Talenty

  • Poziom 1
    • Kolczatka (E)
      • Skrócono czas wymagany do odblokowania nagrody za utrzymywanie 10 poziomów kumulacji nienawiści ze 180 do 160 sek.

Powrót na górę

Zul'jin

Zdolności

  • Gilotyna (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 30 do 40 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Kościosiekacz (Q)
      • Zwiększono zwrot many z 10 do 15 pkt.
  • Poziom 4
    • Oczyszczające Voodoo (Aktywowany)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia oraz kosztu many z 33% do 40%.
  • Poziom 7
    • Zajadłość (Pasywny)
      • Zwiększono premię do szybkości ataku z 35% do 40%.
    • Zaciekły Atak (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń ze 30% do 35%.
  • Poziom 13
    • Oko Zul'jina (Pasywny)
      • Zwiększono premię do szybkości ruchu za każdy poziom kumulacji z 3% do 6%.
        • Maksymalny limit pozostaje na poziomie 30%.

Powrót na górę


Specjaliści

Azmodan

Zdolności

  • Generał Piekieł (D)
    • Nie zapewnia już dodatkowego zdrowia stronnikom i najemnikom.
    • Zwiększono premię do obrażeń dla stronników i najemników z 15% do 25%.

Talenty

  • Poziom 1
    • Bestia Oblężnicza (Q)
      • Zmniejszono obrażenia za każdego trafionego gracza z 4 do 3 pkt.
      • Zmniejszono obrażenia wymagane do odblokowania zadania ze 100 do 90 pkt.

Powrót na górę

Zagara

Zdolności

  • Sieć Nydusowa (R)
    • Wydłużono czas odnowienia ładunku z 60 do 100 sek.

Powrót na górę


Pomocnicy

Kharazim

Talenty

  • Poziom 1
    • Żelazne Pięści (Cecha)
      • Zmniejszono premię do szybkości ruchu z 30% do 25%.
    • Transcendencja (Cecha)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Obecnie zapewnia również Kharazimowi premię 25% do szybkości ruchu przy co trzecim uderzeniu.
    • Olśnienie (Cecha)
      • Dodatkowa funkcja:
        • Obecnie zapewnia również Kharazimowi premię 25% do szybkości ruchu przy co trzecim uderzeniu.

Powrót na górę

Stiukow

Statystyki

  • Zwiększono wartość wyjściową maksymalnego zdrowia z 1590 do 1682 pkt.
  • Zwiększono regenerację zdrowia z 3,31 do 3,5 pkt. na sekundę.

Powrót na górę


Wojownicy

Garosz

Talenty

  • Poziom 16
    • Potężny Impet (E)
      • Skrócono czas trwania efektu ogłuszenia z 0,75 sek. do 0,6 sek.

Powrót na górę

Leoryk

Zdolności

  • Pogrzebanie (R)
    • Skrócono czas odnowienia z 60 do 50 sek.

Talenty

  • Poziom 4
    • Na Kolana, Kmiotki! (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń zadawanych stronnikom z 75% do 100%.

Powrót na górę

Muradin

Zdolności

  • Pocisk Burzy (Q)
    • Zmniejszono koszt many z 50 do 45 pkt.

Talenty

  • Poziom 4
    • Kafar (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 300% do 350%.
  • Poziom 7
    • Miażdżyczerep (Pasywny)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 60% do 70%.
    • Wielki Impet (E)
      • Zmodyfikowano działanie:
        • Obecnie spowalnia wrogów o 80% na 0,75 sek.

Powrót na górę


Poprawki błędów

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Kerrigan: Wywołanie efektów talentu Podwójne Uderzenie po opanowaniu talentu Furia Burzy nie powoduje już, że kolejny atak podstawowy zada dodatkowym celom większe obrażenia od rozpłatania niż powinien.
  • Muradin: Po opanowaniu talentu Paligrom, efekt Waligromu zostanie prawidłowo wywołany po raz drugi, jeśli przy pierwszym użyciu zdolności przeciwnik został trafiony w obrębie zewnętrznego obrzeża pola rażenia.
  • Muradin: Naprawiono błąd, który powodował, że cecha Muradina Drugi Oddech i talent Trzeci Oddech przywracały mniej zdrowia niż powinny.
  • Nazebo: Efekty wizualne talentu Zabobony Nazebo nie będą się już utrzymywać po jego śmierci.
  • Zul'jin: Talent Trollowa Krew prawidłowo przywraca teraz 10% maksymalnej many Zul'jina po zakończeniu podtrzymywania Regeneracji.

Interfejs użytkownika

  • Tryb selekcji: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał w poczekalni trybu selekcji wybór skórki Męcik Ogrodowe Truchło.

Powrót na górę

InvisibleDividerLine_800x50.png