Duże zmiany sześciu bohaterów już niebawem

Duże zmiany sześciu bohaterów już niebawem

Na PST w niedalekiej przyszłości pojawia się znaczące zmiany w balansie kilku postaci. Między innymi bariera Winstona będzie się ponownie odnawiała zaraz po położeniu jej na ziemi, a Zenyatta będzie mógł nałożyć efekt kuli zniszczenia przez wszelkie bariery.

Ana:

  • Karabin Biotyczny
    • Obrażenia zmniejszone z 80 do 60
  • Granat biotyczny
    • Obrażenia zmniejszone z 60 do 30
    • Leczenie zmniejszone ze 100 do 50

Złomiarz:

Od teraz nie otrzymuje obrażeń od wywołanych przez siebie eksplozji (efekt dodany do umiejętności pasywnej)

Orisa:

  • Miotacz Fuzyjny
    • Ilość pocisków zmniejszona z 200 do 150
  • Turbodoładowanie
    • Koszt zdobycia zwiększony o 15%

Sombra:

  • Ukrycie
    • Efekty dźwiękowe przy wchodzeniu i wychodzeniu z ukrycia od teraz są słyszalne do 15 metrów
  • Translokator
    • Odnawianie się skrócone z 6 do 4 sekund

Winston:

  • Bariera projekcyjna
  • Od teraz bariera zaczyna odnawiać się po położeniu się na ziemię, nie po jej zniszczeniu

Zenyatta:

  • Alternatywny tryb strzału odnawia się po 0.6 sekundy (wcześniej 1 sekunda)
  • Kula rozdarcia
    • Od teraz można ją nakładać przez wszelkiego rodzaju bariery

Największe zmiany dotknęły oczywiście Anę. Jest to kolejny krok, by wyrównać szanse wszystkich healerów. Zmniejszenie zadawanych przez jej karabin obrażeń spowoduje, że nie będzie w stanie zabić wrogów do 200 HP w trzech strzałach, będzie potrzebny czwarty. Oprócz tego znacznie zmniejszyła się moc granatu biotycznego o połowę. Świadczy to o tym, że tanki będą miały cięższe życie. Czy Ana nie będzie już obowiązkowym wyborem w każdym meczu?

Orisa również została nieco osłabiona, chociaż nawet nie weszła na oficjalne serwery. Buffy reszty postaci pomogą im w konkretnych sytuacjach. Szczególną uwagę warto zwrócić na Złomiarza, który w starciach na zamkniętych, wąskich przestrzeniach będzie znacznie mocniejszy.