Kolejne zmiany McCree i buff Any

Kolejne zmiany McCree i buff Any

W aktualizacji Overwatch z dnia 26 lipca 2016 roku na komputery osobiste Blizzard poprawił bugi, zwiększył potencjał Any oraz osłabił w walce na dystans, jednocześnie zwiększając prędkość McCree.


Zmiany w balansie postaci:

McCree

  • Rozjemca
    • Atak podstawowy
      • Zasięg obrażeń został zredukowany o 10 metrów, siła ataku nie została zmieniona, co poskutkowało zwiększeniem skuteczności w boju
    • Atak alternatywny
      • Szybkość strzału zwiększona o 15%
  • Granat błyskowy
    • Cooldown umiejętności zmniejszony z 0.5 do 0.35 sekundy

Ana

  • Karabin Biotyczny
    • Prędkość wystrzału została zwiększona o 20%
    • Pojemność magazynka została zwiększona z 8 do 10 naboi

Naprawione bugi:

Bohaterowie:

  • Cele strzałki usypiającej Any nie wybudzają się od razu po odniesieniu obrażeń, tylko po upływie 0,5 sekundy

Interfejs użytkownika:

  • Naprawiony został błąd z brakiem kompatybilności kart ATI
  • Usunięto problemy związane z renderowaniem tylko kawałka modelu bohaterów

Komentarz dewelopera:

Ostatnia zmiana zasięgu umiejętności McCree pomogła mu, jednak tylko najbardziej doświadczeni gracze umieli to wykorzystać. Najnowsza aktualizacja zmniejsza siłę ataku dystansowego, jednak McCree staje się silniejszy, aniżeli w niedawnej przeszłości. Pozostałe zmiany pozwalają mu trafić więcej razy atakiem alternatywnym przeciwników uprzednio uderzonych granatem błyskowym.

Mimo pozytywnego przyjęcia Any, prezentowała się ona lekko słabiej od pozostałych bohaterów. Zmiany pomogły jej zwiększyć moc uzdrawiania i atakowania


Moim zdaniem, buff Any pozytywnie wpłynie na jakość rozgrywki. Jestem też bardzo ciekawy, jak w praktyce będą wyglądać kolejne z rzędu zmiany McCree.