Kopanie Overwatcha

Kopanie Overwatcha

Wbrew pozorom nie chodzi o pastwienie się nad biedną betą, a o dane wyciągnięte z gry przez speców od grzebania w plikach gier Blizzarda! A jest ciekawie - mamy chociażby trochę muzyki :)

Update 30/10:

Trochę rzeczy zostało wykopanych przez noc z gry.

  • Bohater: Dyingbreed - prawdopodobnie nazwa kodowa nowego bohatera
  • Waluta: Brill Bucks - czyżby ostateczny dowód na to, że bohaterów będziemy kupować?
  • Gildie - 'Guild' i 'Guild Officer' - takie dwa stringi kryją się wewnątrz gry
  • System progresji - była już o nim mowa. Co można odblokować? Spray, Skin Theme, Play of the Game, Portrait Frame, Master Weapon, Hero Trophy,Avatar Portrait, List.
  • Niestandardowi bohaterowie - prawdopodobnie dzięki systemowi progresji elementy postaci: Locked Item, Play of the Game Animation, Skin Theme, SKin, Spray Item, Prewiev Item.
  • Osiągnięcia - wydaje się że bądą zrobione porządnie, na wzór wielkiej trójcy. W grze znajduje się string "Completed Achievement %s!". Mamy też kilka wykopanych konkretnych osiągnięć. Dobitnie pokazują dwa fakty: Postacie można levelować do 20 poziomu oraz konto gracza można levelować do 100 poziomu.
    • Levelowanie wielo-postaciowe: Wbij poziom 5 na 10 bohaterach - 6 innych osiągnięć o tym samym typie (10lev 10/20 hero, 20lev 2/5/15/30 hero)
    • Levelowanie postaci: Reaper poziom 20, Pharah poziom 20, Tracer poziom 20, Widowmaker poziom 20.
    • Levelowanie konta gracza: Poziom gracza 10/20/30/40/50/75/100
  • Opisy map - nie wszystkie mapy mają opisy
  • Hanamura (Attack): Since its founding generations ago, the Shimada ninja clan has made their home in the quiet village of Hanamura. From behind its ancient walls, the family's power grows through weapons trading, smuggling, and assassination.
  • Hanamura (Defend):With its restaurants, shops, and prime cherry blossom viewing, Hanamura is a popular tourist destination, but the sleepy town hides a dark secret known only to a select few.
  • King's Row: Beneath the glamour of the ritzy King's Row neighborhood, omnics dream of a day they will have the same rights as humans.
  • Temple of Anubis: The ancient Temple of Anubis houses a secret vital to the security of the region, protected by Helix Security Systems.

Jest też kilka.... dziwnych rzeczy w środku gry... chociażby tekst

Warning: Players on your friends list can possibly identify you as a Blizzard employee playing Overwatch.

pojawia się on dwa razy:

Warning!  I PROMISE TO NOT LEAK THIS  This build contains unreleased content.  Warning: Players on your friends list can possibly identify you as a Blizzard employee playing Overwatch.

Jeśli ktoś chciałby sam przejrzeć wszystkie wyciągnięte stringi - dostępne są na forum Overpwn: http://www.overpwn.com/forums/overwatch-general/ge...

i by jeszcze bardziej podgrzać atmosferę: plakat z mediów społecznościowych. Nowy bohater? Mapa? Zwykły troll? :)



Muzyka wyciągnięta z gry

Raczej nie ma co traktować jej jako finalnej, aczkolwiek daje pewien zarys klimatu jaki będziemy mogli uświadczyć na mapach czy w menu. Ostatecznie każdy chyba pamięta jak bardzo zmienił się klimat w menu Heroes?


Ale to nie wszystko - dwa bardzo ważne zmienne z plików gry:

  • INITIAL_PSN_OR_XBL_AUTH
  • WAITING_FOR_PSN_OR_XBL_AUTH

i teraz... troll, czy konsole na prawdę są bardzo blisko?

I na koniec kilka wiadomości od twórców:

Thanks for all the feedback. I can give you a little bit more information about the details of input lag.

We use only unadjusted raw input for our input handling (except when in the UI) as is common for FPS's. We also do a few other things to try to minimize input lat (sample input at the latest possible moment, minimize allowable buffered frames in the driver, etc).

However, we have noticed that if the GPU gets bogged down, input lag will be a little bit worse because the driver will start to buffer a frame and there can be a frame buffered in our game (we have a multi-threaded renderer that has a frame in submission to the GPU while we simulate the next frame). In those cases if you want to prefer less input lag over visual quality you can reduce your graphics detail settings to ensure you get the quickest path from sampled input to result on screen.
You can skip the Kill Cam by pressing ESC at any time. You will then spectate your team until you respawn. We're also looking into adding an "Always Skip Kill Cam" option to the Options menu.
We hope to someday add a profile that would have statistics like you mentioned.
It's always been our hope (and our plan) to add per-hero keybindings. We really want this feature. We need to re-do our ESC, Options, and Settings menus and we hope to eventually add this ability to do custom binds per hero.
We will be disabling the gamepad aim assist option in an upcoming beta patch. We're doing our best to get that patch out later today. In the meantime, please refrain from "testing" this feature.

Thanks so much for identifying the issue.


Czyli ogólnie.. dzieje się!
Pamiętajcie również by sprawdzać maile - na razie codziennie są wysyłane fale dostępów do bety.


Komentarze

Obrazek użytkownika Tashun
Tashun 29. Październik 2015 - 15:09
Proponuje nową nazwę tematu "Kopanie [ludzi bez bety] Overwatcha" :D