Nowinki od deweloperów

Nowinki od deweloperów

Nasz ulubieniec ponownie zawitał na youtube z kolejnym filmem - tym razem trochę pogawędził o trybie rankingowym, tworzeniu meczy, połączeniu do gry, samej becie oraz - bonusowo na forum! - statystykach zwycięstw.


Posłuchajmy!


Skrót:

Tryb rankingowy
- Testy trybu rankingowego są obecnie prowadzone wewnątrz firmy.
- Tryb rankingowy ma nadać większy sens progresji.
- Tryb rankingowy będzie dostepny wyłącznie dla pełnych, 6-cio osobowych zespołów. Jednakże twórcy zdają sobie sprawę z faktu, że gracze lubią grać sami/w mniejszej grupie.
- Otwarcie trybu rankingowego dla większej ilości drużyn (niż 6-cioosobowych), może to prowadzić do wrogich interakcji między graczami (lepiej złorzeczyć na grę niż sojuszników)

Tworzenie rozgrywki
- Bardzo trudne jest dopasowanie graczy do rozgrywki - bardzo dużo zmiennych się pojawia.
- Zmiana bohaterów - nie jesteś tak samo dobry grając każdą postacią, a system nie wie jaką postacią zagrasz
- Znajomi - devi chcą, by gracze grali ze znajomymi, bez zwracania uwagi na ich umiejętności.
- Opuszczanie rozgrywki w czasie jej trwania - jeśli ktoś opuści grę, musi zostać zastąpiony najszybciej jak się tylko da!

Połączenie z serwerem
- Gracze Ameryki i Australii doświadczyli mniejszych pingów w zeszłym tygodniu, jednakże za cenę większych kolejek
- Europa, Rosja, Azja - powyższe zmiany zostaną dopiero wprowadzone

Beta
- Gdyby było można cofnąć podejście twórców do bety - zrobiliby to.
- Jeff chciał rozgraniczyć wersję Alfa i Beta testów, by obniżyć poziom oczekiwania na otrzymanie zaproszenia
- System nie jest gotowy sprostać wszystkim zainteresowanym wzięciem udziału w testach
- Jeff przeprasza wszystkich graczy, którzy nie mieli szansy pograć.
- Twórcy postarają się coś z tym zrobić, ale w najgorszym wypadku - premiera nastąpi na koniec wiosny


I słówko o statystykach na mapie 'Świątynia Anubisa":

  • 38% - 40% atakujących wygrywa (nowi / słabi gracze)
  • 40% atakujących wygrywa (średni gracze)
  • 45% - 50% atakujących wygrywa (średnio-zaawansowani gracze)
  • 50% - 60% atakujących wygrywa (zaawansowani gracze)

Mapa ta jest odbierana jako jedna z najtrudniejszych do wygrania przez drużynę atakującą - jak widać, aż tak źle to nie wygląda, jednakże mapa będzie balansowana, wraz z postaciami.

Takie problemy oczywiście pojawią się na każdej mapie, która nie posiada symetrycznych właściwości oraz budowy. Ale pamiętajmy - faza balansowania jeszcze przed nami!

Komentarze

Ananiasz 29. luty 2016 - 23:01
już sie nie moge doczekac, bety nie ma, wiec musze do oficjalnego wyjscia czekac :)
Obrazek użytkownika Eridor
Eridor 1. Marzec 2016 - 0:35
Warto czekać! Gra prezentuje się zacnie :)