PTR patch 1.11! Buffy oraz nerfy!

PTR patch 1.11! Buffy oraz nerfy!

Na Publiczny Serwer Testowy zawitał patch 1.11! Wraz z aktualizacją zostały naprawione niektóre błędy oraz wprowadzone zmiany w postaciach. Mowa tutaj między innymi o buffie Hanzo oraz Genjiego jak i nerfie Orisy oraz Soldiera. Poniżej możecie zobaczyć zmiany, jakie zostały wprowadzone na PTR oraz to co być może czeka na nas niebawem na serwerach live.

Ogólne
Gra niestandardowa
- Gracze mogą wyłączać możliwość użycia 'ataku alternatywnego'
- Możliwe jest wyłączenie jednej z umiejętności specjalnej Symetry

Bohaterowie
Genji
- Zostaje usunięty cooldown ataku, który gracz musiał odczekać po wspinaczce. Dzięki czemu bohater może natychmiast atakować.

Hanzo
- (tak samo jak w przypadku Genjiego) Zostaje usunięty cooldown ataku, który gracz musiał odczekać po wspinaczce. Dzięki czemu bohater może natychmiast atakować.
Łuk burzy
- Szybkość ładowania zostaje zwiększona o 10%.
- Po wspinaczce, strzały utrzymują swój poziom naładowania.

Orisa
Miotacz fuzyjny
- Obrażenia zostają zmniejszone o 15%.
Bariera ochronna
- Czas oczekiwania na odnowienie umiejętności zostaje zmniejszony z 12 sekund do 8 sekund.

Żniwiarz
Postać upiora
- Broń zostaje przeładowana po użyciu umiejętności..

Reinhardt
Zdruzgotanie
- Wysokość działania umiejętności zostaje zmniejszona z 3 metrów do 2 metrów.
- Wysokość działania zdruzgotania w przypadku trafienia w obiekty zostaje zredukowana z 3 metrów do 2 metrów. Zapobiegnie to sytuacjom, kiedy umiejętność specjalna Reinhardta "wspina się" po obiektach.

Żołnierz 76
Ciężki karabin pulsacyjny
- Obrażenia zostały zredukowane z 20 do 19.

Naprawione błędy
Ogólne
- Został naprawiony błąd, który powodował niesłyszenie linii głosowych podczas 'zagrania meczu'.
- Został naprawiony błąd, który powodował wyświetlanie się 'tarcz' w złym kolorze, podczas 'zagrania meczu'.
- Dodano ikonę 'Kill Feed' dla zabójstw oraz wielu umiejętności.

Arcade
- Został naprawiony błąd, który powodował przerywanie wprowadzenia w grach 1v1.
- Został naprawiony problem, który powodował dzielenie się drużyn podczas dołączania do gry niestandardowej.

A.I.
- Został naprawiony błąd, który powodował blokowanie się botów opodal studni na mapie Ilios.

Bohaterowie
- Został naprawiony błąd, który powodował, że leczenie Lucio oraz jego przyśpieszenie było mylnie wyświetlane.
- Został naprawiony błąd, który uniemożliwiał blokowanie umiejętności alternatywnej Lucio przez Orisy umocnienie.
- Został naprawiony błąd, który uniemożliwiał użycie bariery ochronnej przez Orisę w różnych sytuacjach.
- Został naprawiony błąd, który dotyczył niektórych kart graficznych. Powodował on niedokładne wyświetlanie ilości amunicji, grając Farą.
- Został naprawiony błąd, który mógł uniemożliwić zabicie się wzajemnie dwóch nacierających na siebie Reinhardtów.
- Został naprawiony błąd, który uniemożliwiał przywracanie życia przez Winstona, podczas użycia umiejętności specjalnej, kiedy ten został trafiony granatem biotycznym Any.

Mapy
- Został naprawiony błąd, który powodował dziwne poruszanie się Smugi podczas uruchomienia po raz pierwszy tutorialu.
- Został naprawiony błąd, który powodował nierówność pomiędzy filarami na Ilios (mapa ruin).
- Został naprawiony błąd, który umożliwiał Sombrze dostanie się do niezamierzonych miejsc na mapie Gibraltar.

Po zobaczeniu tych zmian, wielu z Nas zastanawiało się "czy to na pewno" jest to oczekujemy? Nerf Orisy jak najbardziej na plus. W ostatnim czasie wydaje się że zdominowała ona wiele rozgrywek. Lecz buff dla Genjego? Czy powracają czasy, gdy 90% najlepszych graczy na świecie to "main Genji"?

Co Wy o tym myślicie? Która, z tych zmian będzie miała największy wpływ na rozgrywkę? A może w żaden sposób nie wpłyną one na aktualną grę. Zachęcamy Was do dyskusji na naszej grupie!