Zmiany - Wieprzu, Złomiarz, nowa mapa i wiele innych! Nowa aktualizacja już na serwerach!

Zmiany - Wieprzu, Złomiarz, nowa mapa i wiele innych! Nowa aktualizacja już na serwerach!

Jak już pewnie wiecie we wtorek tj. 29.08 na serwery Overwatch'a dotarła aktualizacja. Zawiera ona zarówno drobne poprawki jak i poważne zmiany bohaterów, dodatkowo do salonu gier zostały dodane nowe tryby: Deathmatch i Zespołowy Deathmatch. Zmieniono również parę rzeczy w rywalizacji. Później przedstawię wam te zmiany bliżej.

Rywalizacja

  • Długość trwania jednego sezonu rywalizacji została zmniejszona o miesiąc i aktualnie wynosi 2 miesiące.
  • Zmniejszono okresowe zanikanie rangi.
  • Wcześniej nieaktywni gracze (w kategorii diamentowej lub wyższej) tracili 50 rang umiejętności dziennie. Spadek zmniejszono do 25 dziennie.
  • Teraz rozegranie meczu wydłuża czas do aktywacji zaniku o 36 godzin (wcześniej 24 godziny). Maksymalną liczbę dni ustawiono na 7.
  • Gracze z diamentu i niższych rang mogą stracić zaszczyt bycia w niej gdy liczba punktów umiejętności spadnie poniżej wymaganej normy. Nagrody będą wciąż przyznawane za najwyższy osiągnięty wynik.
  • Po rozegraniu meczy klasyfikacyjnych ranga gracza nie zostanie tymczasowo obniżona.
  • Będąc w drużynie broniącej czas odrodzenia postaci będzie się wydłużał gdy przeciwnicy mają więcej graczy przy celu.
  • Na mapie typu kontrola zwycięzcą zostanie ta drużyna, która zdobędzie 2 a nie 3 punkty.
  • Pod koniec każdego sezonu będzie przyznawane mniej punktów ze względu na skrócenie trwania sezonu.
  • Za zwycięstwa i remisy w trybie Rywalizacji przyznawane będzie więcej punktów.
    • 15 punktów za zwycięstwo (wcześniej 10)
    • 5 punktów za remis (wcześniej 3)

Zmiany bohaterów

Orisa

  • Miotacz Fuzyjny
    • Zwiększono szybkość pocisku o 20%.
  • Bariera Ochronna
    • Zwiększono rozmiar bariery o 20%.
    • Zmieniono kształt bariery, aby lepiej osłaniać sojuszników przed atakami wrogów, którzy znajdują się pod nią.

    Trupia Wdowa

  • Kotwiczka
    • Skrócono czas odnowienia z 12 do 8 sek.
  • Jadowita Mina
    • Cele, które wejdą w minę, są teraz widoczne przez ściany (tylko dla Trupiej Wdowy, która rozstawiła minę).

    Wieprzu

  • Sztachnięcie
    • Teraz można korzystać z tej zdolności w ruchu.
    • Zmniejszono o 50% obrażenia otrzymywane podczas leczenia.

    Złomiarz

  • Mina Ogłuszająca
    • Teraz Złomiarz może trzymać dwie miny.
  • Mord-Opona
    • Zwiększono szybkość ruchu opony o 30%.
    • Usunięto limit czasu podczas jazdy po ścianie.


Nowe tryby gry


Deathmatch:

W tym trybie naprzeciw siebie staje ósemka graczy. Każdy gra na swój rachunek, jedno trafienie kończące dodaje jeden punkt na nasze konto. Śmierć nie ze strony przeciwnika jest karana odjęciem jednego punktu z wyniku. Gra toczy się do 20 zdobytych punktów.

Zespołowy Deathmatch:

Sytuacja jest podobna jak w poprzednim trybie z tym że, istnieją dwie drużyny po 4 graczy, walka toczy się do 30 punktów. Na dodatek gdy przyjazna postać zostanie wskrzeszona, z konta przeciwnika ubywa jeden punkt.


W obu trybach będzie można grać na wybranych mapach z istniejącej puli:

  • Hanamura
  • Kolonia księżycowa Horyzont
  • Świątynia Anubisa
  • Zakłady Volskaya Industries
  • Dorado
  • Eichenwalde
  • Hollywood
  • King’s Row
  • Czarny Las (tylko Zespołowy Deathmatch)
  • Castillo (tylko Zespołowy Deathmatch)
  • Ekopunkt Antarktyda (tylko Zespołowy Deathmatch)
  • Nekropolia (tylko Zespołowy Deathmatch)

Z okazji nowych trybów gry została wprowadzona mapa Château Guillard.


Poprawki

  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że pasek postępu zajmowania punktu wykraczał poza drugi znacznik, zanim ten został aktywowany.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że czarny ekran D.Vy pojawiał się na krótko ponownie, po tym jak została ona katapultowana ze swojego mecha.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pistolet Świetlny D.Vy posiadał nieprawidłową teksturę, kiedy ta postać przebywała poza mechem i korzystała ze skórki Złomiara.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że włosy D.Vy stały dęba na ekranie wyboru bohatera, kiedy korzystała ze skórki Retro.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że światełka z tyłu rękawicy Pięści Zagłady nieprawidłowo pokazywały pełną ilość amunicji po aktywowaniu emotki powitania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że okrąg wskazujący obszar działania Meteoru Pięści Zagłady nie był widoczny dla wszystkich graczy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Meteorowi Pięści Zagłady na sięgnięcie niektórych wysoko położonych miejsc.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakietowemu Ciosowi Pięści Zagłady na trafienie wrogich graczy, którzy poruszali się w górę wzniesienia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przyznanie Orisie osiągnięcia „Podkręcenie”, nawet po spełnieniu warunków.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zęby Sombry były widoczne po aktywacji jej zdolności Ukrycie, kiedy postać korzystała ze skórki Los Muertos.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że animacja przeładowania przez Orisę pojawiała się nawet wtedy, kiedy czynność została przerwana.
  • Naprawiono błąd na mapie Ekopunkt Antarktyda, który pozwalał graczom dostawać się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom widzieć poza tło mapy Czarny Las.
  • Naprawiono błąd na mapie Czarny Las, który pozwalał graczom dostawać się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że komentator wypowiadał kwestię „Podróżujesz do Dorado” podczas dołączania do mapy Castillo.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe przyłączenie niektórych elementów (wentylacji, rur, itd.) do ścian elektrowni w Dorado.
  • Naprawiono błąd na mapie Hanamura, który umożliwiał graczom dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Naprawiono błąd na mapie Kolonia księżycowa Horyzont, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie graffiti na żurawiu.
  • Naprawiono błąd na mapie Ilios, który powodował, że w niektórych miejscach pojawiało się różowe oświetlenie.
  • Naprawiono błąd na mapie Ilios, który mógł powodować, że bohaterowie sterowani przez SI zacinali się, kiedy kierowali się do punktu kontrolnego przy studni.
  • Naprawiono błąd na mapie Ilios, który umożliwiał graczom dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Naprawiono błąd na mapie Nepal, który powodował, że oświetlenie w pokoju Genjiego było zbyt ciemne.
  • Naprawiono błąd na mapie Oaza, który umożliwiał graczom dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Naprawiono błąd na mapie Oaza, który uniemożliwiał naładowanie Odrzutowego Skoku Fary, kiedy postać znajdowała się na ościeżnicach.
  • Naprawiono błąd na obszarze treningowym, który powodował, że ościeżnice nie były widoczne i nie dział system kolizji z nimi.
  • Naprawiono błąd na mapie Droga 66, który powodował, że niektórzy gracze zacinali się za rośliną w pobliżu drugiego punktu.
  • Naprawiono błąd na mapie Zakłady Volskaya Industries, który pozwalał Pięści Zagłady dostawać się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.



A Wy co sądzicie o tym zmianach? Podobają się czy może nie pasują wam? Dajcie koniecznie znać w komentarzach oraz odwiedźcie naszą grupę!