​Blizzone mutuje - SHIR Chaos

​Blizzone mutuje - SHIR Chaos

Poplecznicy Amona pędzą wspierać swojego wojownika i nawet sama śmierć nie może ich zatrzymać. Kiedy w końcu padną kolejni zajmą ich miejsce. Dowódcy muszą dorównać ich gorliwości aby mieć szansę na zwycięstwo.

Niewielka była ta szansa…

Niestety nasi wojownicy Has i JJThompson tym razem zostali rzuceni na łopatki. Pomimo litrów wylanego potu i łez, różnych podejść, strategii i modlitw do wszystkich bóstw StarCrafta wyzwanie okazało się zbyt wielkie.

Co zostało zmienione w tej mutacji

Mapą na której nasi pasjonaci polegli było Chain of Ascension, gdzie musimy wraz z naszym sojusznikiem wygrać pojedynek o pozycję wysokiego lorda Tal’Darim-ów.

Outbreak: Wrogie zainfekowane jednostki (najpierw sami zainfekowani terranie, później zainfekowani marines i aberracje)

Speed Freaks: Wrogie jednostki poruszają się z podwójną prędkością - oznacza to, że fale wrogich jednostek dotrą do pozycji graczy znacznie szybciej.

Just Die!: powód trudności tej mutacji - wszystkie wrogie jednostki po zabiciu wracają do życia, na szczęście robią to tylko jednokrotnie. Jedyny sposób w jaki możemy temu zapobiec to przejąć kontrolę nad wrogimi jednostkami(niestety, wtedy nie wrócą do życia aby walczyć po naszej stronie).

Jak oceniacie trudność tej mutacji? Też mieliście problem z pokonaniem jej?