Beta Legacy of the Void 31 marca!

Beta Legacy of the Void 31 marca!

TAK, TAK, TAK! Stało się! Blizzard oficjalnie ogłosił, że w ciągu najbliższych dwóch tygodni wystartuje beta Legacy of the Void!

HYPE, HYPE, HYPE!

 

 

 

 

 

A teraz zaczerpnijmy powietrza i zobaczmy, co ekipa niebieskich przygotowała dla nas w nadchodzącym dodatku :)

 

[..] żeby było jasne, naszym celem jest stworzyć ten dodatek aby był dopasowany do Was wszystkich, aby Legacy of the Void było jak najlepsze. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wystartować betę wcześniej niż zwykle to robimy. To zapewni dodatkowy czas na opiniowanie go i zbieranie feedbacku. Jednakże za tym idzie kilka ważnych spraw:

Niektóre elementy będą widocznie "niedopracowane", bardziej niż zwykle w przypadku bety;

Będzie brakowało niektórych jednostek, ulepszeń i funkcjonalności;

Beta będzie trwała dłużej niż zwykle.

Będziemy potrzebować waszego wsparcia i testów, jak i feedbacku na temat waszego doświadczenia z grą, aby na prawdę popracować nad tym rozszerzeniem. Zwróćcie na to szczególną uwagę. Jesteśmy na prawdę podekscytowani faktem, że więcej ludzi niż zwykle weźmie udział w tworzeniu tego dodatku.

 

 

 

 

 

Zmiany ogólne

 

  • Zmiany w surowcach

Na czas bety zmieniamy liczbę dostępnych minerałów w każdej bazie. Połowa złóż będzie miała po 1500 jednostek minerałów, druga połowa 750. Głównym celem tej zmiany jest utrzymać wrażenie podobnych wartości złóż jak w Heart of the Swarm, z równoczesnym zachęceniem graczy do brania dodatkowych ekspansji bardziej agresywnie. Do tej pory ta zmiana spisuje się bardzo dobrze i chcemy ją wypróbować podczas beta testów.

  • Liczba robotników na start

Ta zmienia się z 6 aż do 12. Celem tej zmiany jest skrócenie fazy startowej gry, kiedy gracz i tak nie ma zbyt wielkiego wyboru w tym co robi. Póki co wydaje nam się że ta zmiana spisuje się dobrze, nie zmieniając drastycznie wczesnej fazy gry.

  • Zasięg "targetowania" przez jednostki naziemne

Ulepszyliśmy sposób "targetowania" przez naziemne jednostki zasięgowe. Teraz tylko sprawdzamy, czy nie wywoływane są żadne niepożądane akcje. (chodzi o poprawienie AI jednostek, np. Stalkery będą atakować zakopane miny z pełnego zasięgu).

  • Prędkość gry zmieniona, aby pokrywała się z prawdziwym czasem

 

 

 

 

ADEPT

 

 

Adept jest jednostką z Gateway'a, posiadającą wyłącznie naziemny atak zasięgowy i zwykłą prędkość poruszania się. Posiada zdolność "Psionic Transfer" pozwalającą teleportować się do pobliskich lokacji. Działa ona w następujący sposób: wysyła kopię adepta, która może być niezależnie kontrolowana, ale nie może atakować lub zostać zaatakowaną. Po krótkim czasie adept teleportuje się do miejsca w którym znajdowała się jego kopia.

 

 

 

DISRUPTOR

 

  

Disruptor jest lekką, mechaniczną jednostką z Robotics Facility. Posiada zdolność "Purification Nova", działającą następująco: po aktywacji Disruptor staje się nietykalny i otrzymuje premię do prędkości poruszania się. Po 4 sekundach emituje "falę wybuchu", która zadaje obrażenia obszarowe wokół niego.

 

 

Zmiany ogólne

Jednostki "warpujące się" będą dużo bardziej podatne na ataki. Celem tego jest m.in. zmuszenie Protossa do bardziej strategicznego rozmieszczania swoich pylonów.

 

Zmiany w jednostkach

Warp prism - może teraz załadowywać jednostki z pewnej odległości

Immortal - zabrana została pasywna zdolnosć Hardened Shield zamiast czego otrzymał zdolność aktywną Barrier, która daje ograniczoną tarczę na pewien czas.

Oracle - zdolności Revelation i Envision zostają połączone, dzięki czemu Envision odkrywa teraz cele ukryte na 60 sekund. Dodano dodatkową zdolność Stasis Ward, która umieszcza na ziemi "ward" eksplodujący i unieruchamiający pobliskie jednostki na 30 sekund. 

Tempest - prędkość ruchu zwiększona, może teraz atakować wyłącznie jednostki naziemne. Otrzymuje zdolność aktywną Desintegration, która zadaje obrażenia w czasie.

Carrier - otrzymuje umiejętność Release Interceptors, która wysyła interceptory na dany teren. Atakują one pobliskie jednostki przez 60 sekund, następnie giną.

 

 

 

 

CYCLONE

 

 

Cyclone jest jednostką z Factory, która "blokuje" dany cel i atakuje go podczas poruszania się.

 

Zmiany w jednostkach

Battlecruiser - otrzymuje zdolność Tactical Jump, która pozwala na teleportowanie się w dowolne miejsce na planszy, niezależnie od mgły wojny

Siege Tank - podnoszony przez medivaca zachowuje włączony Siege Mode

 

 

 

LURKER 

 

 

Lurker jest jednostką Tier 2, która morphuje się z Hydraliska. Na T3 otrzymuje ulepszenie zwiększające jego zasięg. Atakuje obszarowo po zakopaniu się pod ziemią.

 

RAVAGER

 

 

Ravager to nowa jednostka, która jest tworzona z Roacha. Posiada umiejętność Corrosive Bile, która po krótkim czasie uderza w zaznaczony obszar zadając obrażenia zarówno jednostkom latającym, jak i lądowym, oraz niszcząc Force Fieldy.

 

 

Zmiany w jednostkach

Corruptor - usunięto zdolność Corruption, dodano umiejętność Caustic Spray. Po użyciu jej wybrany budynek lub jednostka otrzymuje obrażenia, które są zwiększane wraz z upływem czasu.

Swarm Host - nie muszą zakopywać się, aby wykluć Locusty. Jednakże cooldown tej umiejętności zostaje znacząco zwiększony. Dodano upgrade, który pozwala Locustom latać, jednakże aby zaatakować muszą wylądować na ziemi.

Nydus Worm - podczas budowy nie może zostać zaatakowany.

 

 

 

Co wy na to? Czyżby nadchodziła druga młodość SC2? Ja jestem niesamowicie podekscytowany i czekam na kolejne zmiany, które zdecyduje się wprowadzić Blizzard, bo nie wierzę, aby to co zobaczyliśmy dzisiaj było wszystkim co mają nam do zaoferowania!

 

Komentarze

Obrazek użytkownika Clagus
Clagus 18. Marzec 2015 - 19:48
<p>LotV is in the air! Everywhere I look around!</p>
Obrazek użytkownika JJThompson
JJThompson 18. Marzec 2015 - 20:26
<p>Hype, hype, hype!</p>
Obrazek użytkownika VeR
VeR 18. Marzec 2015 - 22:58
key key key key xd