Blizzone mutuje - Shields Up!

Blizzone mutuje - Shields Up!

Kaldir pogrążyło się w dziwnej anomalii czasoprzestrzennej. Energia kinetyczna jest rozprowadzana we wszystkich kierunkach i małe obszary nieprawidłowości pojawiają się w liniach minerałów. Przebijcie się przez wszystkie przeciwności i zestrzelcie wrogie statki.

Nie odpuszczamy

W tym tygodniu czoła wyzwaniu stawiają JJThompson oraz ForAiur. Jak im poszło w tym tygodniu przy tak nietypowych przeciwnościach losu? Zobaczcie sami:

Zasady mutacji

Mutacja w tym tygodniu odbywa się na mapie Void Launch - musimy po prostu zestrzelić wrogie statki zanim uda im się uciec.

Diffusion - (nowość!) obrażenia zadanie przeciwnikom są równomiernie rozprowadzane po wszystkich okolicznych jednostkach, włącznie z tymi należącymi do gracza. Promień w którym rozdzielane są obrażenia wynosi 5 jednostek - jest to zasięg ataku marines lub miny, dla porównania. Budynki nie otrzymują żadnych dodatkowych obrażeń w związku z tą mutacją (gdzieś właśnie Karax zaciera ręce).

Mineral Shields - pola minerałów są co pewien czas okrywane przez tarcze, które muszą zostać zniszczone jeśli chcemy wydobywać z niego minerały. Niestety, jednostki graczy nie atakują ich automatycznie, musimy ręcznie nakazać naszym jednostkom atak na tarcze.

Shortsighted - budynki i jednostki graczy mają znacznie ograniczone pole widzenia w grze. Co ciekawe skan Raynora zachowuje się identycznie jak w normalnej grze i zapewnia dość duże pole widzenia.