Legacy of the Void – informacje o aktualizacji 3.1.3

Legacy of the Void – informacje o aktualizacji 3.1.3

Aktualizacja 3.1.3 wprowadza dużo zmian dotyczących współpracy. Z danych Blizzarda wychodzi, że jest to jeden z najczęściej grywanych trybów w grze.

Czy są to zmiany pozytywne i warte uwagi? Sprawdźcie sami!


Tryb współpracy

Poprawiono czas wczytywania map w trybie współpracy.

Balans map
  • Wszystkie mapy zostały zbalansowane ponownie, aby poziomy trudności były bardziej spójne.
Usprawnienia we wrogiej SI
  • Wroga SI stanie się bardziej wszechstronna i będzie stosować zróżnicowane taktyki, w tym produkcję jednostek drogich, szybkich lub powietrznych.
Zmiany w dowódcach i balansie jednostek:
  • Pocisk „Łowca” Kruka zadaje +35 pkt. obrażeń przeciwko osłonom.


Podstawowe ulepszenie:
  • Tworzenie piechoty następuje teraz 50% szybciej (wzrost z 20%) i obejmuje również jednostki mechaniczne (nie dotyczy ERK).
  • Jednostki mechaniczne z fabryki i portu gwiezdnego kosztują 20% mniej minerałów. Koszt w wespanie pozostaje bez zmian.
Ulepszone stymulanty
  • Raynor zaczyna grę z dostępem do nich i nie muszą już być opracowywane w laboratorium technologicznym.
  • Wzmocnienie wynosi 75% (poprzednio 50%). Zabierają 50% mniej punktów życia.
Zaawansowane ulepszenie sanitariuszki
  • Ochrona: zmniejsza o 25% obrażenia otrzymywane przez leczoną jednostkę.
Nalot Banshee: Skrzydła Mroku
  • Zaczynają z pełną energią i przez cały czas działania zdolności zachowują maskowanie.
  • Trafiają zamaskowane jednostki naziemne wroga nawet wtedy, kiedy nie dysponują wykrywaniem.
  • Priorytet podgrupy został obniżony i dostosowany do zwykłych banshee.
Hyperion
  • Jeśli działo Yamato nie trafi, nie włącza się czas odnowienia.

Podstawowe ulepszenie
  • Skrócono czas narodzin Kerrigan z pięciu do czterech minut.
  • Zwiększono kradzież życia z 25% do 30%.
Ulepszenie poziomu 3
  • Poza podwojeniem obrażeń zadawanych przez Atak z Wyskoku, podwaja również obrażenia zadawane przez Przesunięcie Psioniczne (z 50 do 100 pkt. obrażeń).
Aura Asymilacji
  • Teraz zużywa 0 pkt. energii.
  • Wytwarza 100% więcej gazu niż wcześniej.
Unieruchamiająca Fala
  • Skrócono czas odnowienia z czterech do trzech minut.
  • Zadanie 100 pkt. obrażeń następuje od razu zamiast w przeciągu 10 sek.
  • Kerrigan jest teraz niewrażliwa na ataki podczas korzystania z tej zdolności.
Hydralisk
  • Szał jest domyślnie ustawiony na automatyczne użycie.


Mroczny archont:
  • Zwiększono koszt użycia „Kontroli umysłu” do 150 pkt. energii.
  • Teraz jednostki opanowane przez „Kontrolę umysłu” mrocznego archonta zużywają zaopatrzenie. Zdolności można użyć bez względu na bieżącą ilość zaopatrzenia i przekroczyć limit 200 jednostek.


Dodano nowe zdobienia

Nagroda w postaci zdobienia terran
  • Za osiągnięcie Rorym Swannem lub Jimem Raynorem 5 poziomu w misjach w trybie współpracy.
Nagroda w postaci zdobienia zergów
  • Za osiągnięcie Zagarą lub Kerrigan 5 poziomu w misjach w trybie współpracy.
Nagroda w postaci zdobienia protosów
  • Za osiągnięcie Artanisem, Vorazun lub Karaksem 5 poziomu w misjach w trybie współpracy.


Poprawki błędów
  • Naprawiono błąd, który powodował, że graczom na liście grup pojawiały się grupy, do których nie należeli.
  • Naprawiono błąd występujący na komputerach Mac po wprowadzeniu zmian graficznych i ponownym uruchomieniu klienta.
  • Naprawiono błąd w interfejsie powtórek dotyczący umiejscowienia.
  • Naprawiono błąd na stronie Profil > Rankingi > Bieżący sezon, gdzie wyświetlana była nieprawidłowa data startu ligi arcymistrzowskiej. -Naprawiono błąd, który powodował, że miny pajęcze zadawały nieśmiertelnym niestałe obrażenia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że sanitariuszki w trybie współpracy mogły czasami zacinać się podczas próby leczenia budowli sojuszniczych zergów. Sanitariuszki miały mieć możliwość leczenia tylko budowli obronnych zergów. Właściwą poprawkę wprowadzimy w jednej z kolejnych aktualizacji. Na razie sanitariuszki nie będą już automatycznie leczyć budowli zergów, ale możliwe będzie ręczne wydanie komendy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórych opcji edytora można było używać nie tylko podczas testowania map.

Komentarze

Obrazek użytkownika Eridor
Eridor 24. luty 2016 - 23:15
Gdyby tak coop poszedł w stronę riftów z Diablo..... :3 nieskończone poziomy trudności, rosnące nagrody..
Na poziomie 100 w 30s wbija ci ultral do bazy.. Blizz -> do it!