Możliwe zmiany w balansie.

Możliwe zmiany w balansie.

Informacje z wypowiedzi David Kima na oficjalnych forach:

 

1. Terran na poziomie Pro wydaję się być lekko słabszy od pozostałych ras.
2. W kategorii ostatnich zwycięstw turniejowych, wszystkie trzy rasy mają podobne rezultaty.
3. Protoss i Zerg sprawiają wrażenie posiadania dobrych dokonań w kategorii zwycięstw turniejowych jak i ogólnych rezultatach.

 

Medivac: Nękanie medivacami staje się coraz słabsze od początku HoTS, spowodowanie jest to zwiększeniem umiejętności bronienia się przeciwko nim. Jeśli zwiększymy siłę Medivaków to nie tylko pomoże to Terranowi, ale także zapewni jeszcze bardziej dynamiczne gry. Zastanawiamy się czy polepszenie szybkości rozładunku jednostek lub zwiększenie czasu działania przyspieszenia powinny pomóc w pozytywny sposób.

 

Widow Mine: Wdowie miny są podstawową jednostką w TvP i TvZ. Są też jedną z najbardziej ekscytujących jednostek do oglądania i tworzy dużo zróżnicowanych możliwości zależnie od interakcji graczy z minami w ciągu każdej bitwy. Aktualnie rozważamy zwiększenie promienia działania Wdowiej miny, co wierzymy może być dobrym kierunkiem do zbadania.

Komentarze

Lasarr 2. Lipiec 2014 - 13:19
<p>Balans sralans :D</p>
Obrazek użytkownika FTNewbie
FTNewbie 2. Lipiec 2014 - 13:22
<p>Wdowie miny nie trafione, ale pomysł z medivakami może być :).</p>
Obrazek użytkownika Kapu
Kapu 2. Lipiec 2014 - 13:34
<p>Z tym Medivaciem to odbijanie piłeczki. Za mocny - Dodajmy HP nexusowi :P. Za słaby - dodajmy mu speed boosta. Znów za mocny - dodajmy więcej opcji obrony. Za słaby - zróbmy szybsze wypakowywanie jednostek. Mam wrażenię, że Davidowi skończyły się pomysły.</p><p>Oddać Dropshipa i medyczki! Medivac imba!</p>
Dragon 2. Lipiec 2014 - 13:45
hmm z tym Terranem na poziomie pro ze jest lekko słabszy to ciężko powiedzieć :) bo moim zdaniem przy dobrej kompozycji to jest wyrównany i to bardzo. Ja na miejscu Davida zająłbym się Swarmhostami, chociaż ich lekkim nerfem, bo grając jak grając, ale przy oglądaniu gierek na turniejach powyżej godziny bo zerg sobie bank zbiera i wali masę defensa to jednak chyba nie sprzyja miłemu oglądaniu :D
Obrazek użytkownika Kapu
Kapu 2. Lipiec 2014 - 13:48
<p>No niestety, darmowe jednostki trochę zabijają tempo gry.</p><p>Patrz: MaNa vs Firecake</p><p></p><p>xD</p>
Obrazek użytkownika Volpin
Volpin 2. Lipiec 2014 - 13:56
Zatwierdzam Widow Mine. Kocham widzec jak mutaliski w powietrzu zamieniaja sie w grilla. Ale i tak...Terran malo wygrywa bo kuźwa jest nich niewielu,przynajmniej ja mam takie wrazenie
Obrazek użytkownika XanderTrago
XanderTrago 2. Lipiec 2014 - 14:18
Jako Terran player powiem tylko że na całkiem pro level'u terrran sobie średnio daje rady. Ostatnie sezony GSL ostatni Terran top 4 (Maru) a tak to ro16 jakie nie ro32 i tacy goście jak Flash, Bogus czy SuperNova żegnają się z GSL'em. Dodatkowo żeby grać Terran'em trzeba mieć dużo EPM żeby wygrać multitaskiem bo inaczej się nie da, dlatego ludzie przestają grać Terran'em i jest ich mało bo w porównaniu do innych ras za dużo wymaga. Pytanie do Zerg'ów z tą miną która jest teraz jak często robicie split atakując? Ta z początku HoTS wymuszała split ze strony Zerga bo inaczej miny robił za dużo DMG
Obrazek użytkownika Clagus
Clagus 2. Lipiec 2014 - 14:54
Panowie, tu jest wszystko wyjaśnione co i jak z tymi terranami:
http://www.teamliquid.net/forum/starcraft-2/460550-welcome-to-zparcraft-ii
HaPe 3. Lipiec 2014 - 23:50
Tyle jest rzeczy do poprawienia, a oni tego medivacka męczą, który w chwili obecnej jest dobry.
Obrazek użytkownika Volpin
Volpin 24. Lipiec 2014 - 12:00
<p>Terran i tak bedzie koks zaraz. Ale nie chce mis ie go uczyc grac ;/</p>
Swyty 25. Styczeń 2015 - 12:32
Terranem nawet w poprzedniej wersji trzeba było lubić grać :)
THO 7. Kwiecień 2015 - 23:10
<p>Dobrze że lotv już blisko, w końcu temat ulubiony każdego zostanie poruszony, czyli balans :P</p>
Obrazek użytkownika XanderTrago
XanderTrago 8. Kwiecień 2015 - 11:32
<p>Bardziej w tym wszystkim to chyba bardziej chodzi o dyskusje niż o balans sam w sobie :D</p>