Problem ze skórkami? Mamy rozwiązanie!

Problem ze skórkami? Mamy rozwiązanie!

Siadasz do komputera by się rozerwać. W Twojej ulubionej aplikacji Blizzard Battle.net czeka na Ciebie świeżo odpicowany klasyczny StarCraft w edycji Remastered. Czekałeś na ten dzień tyle czasu od momentu zakupienia pre-orderu... uruchamiasz pierwszą misję i już wiesz, że coś tu nie gra. Gdzie Twoje pre-orderowe skórki?!

Spokojnie, to tylko awaria! Niestety, wątek jej poświęcony krąży w koło bez skutku. Szukając rozwiązania dla swojego konta, postanowiłem zapytać o sprawę Game Mastera za pośrednictwem supportowego Live Chat'u. I wiecie co? To był strzał w dziesiątkę. Przy okazji, rozwiązałem bowiem drugi problem: powracające samoistnie po restarcie gry zaznaczenie opcji wyświetlania tychże skórek.

Aerithloran: for that one, a password reset can do the trick, or reaching out to us to "cache kill" (refresh) the account does

Bez zbędnego przedłużania, rozwiązanie podstawowe jest dość proste:

  1. Upewnij się, że masz najaktualniejszą wersję klienta Blizzard Battle.net oraz gry,
  2. Zrestartuj klienta Blizzard Battle.net i ponownie spróbuj uruchomić grę,
  3. Jeśli powyższe kroki nie pomogły, odwiedź stronę Battle.net, zaloguj się na swoje konto i dokonaj zmiany hasła, w ten sposób powodując automatyczne wylogowanie z klienta.

W tym miejscu warto przerwać wyliczankę, aby wyjaśnić jedną rzecz. Po co ta zmiana hasła? Zgodnie z tym, co przekazał mi Game Master Aerithloran, zmiana hasła wymusza swoiste odświeżenie ustawień konta, w tym cache'a, co rozwiązuje wiele problemów zarówno z klientem, jak też z grami. I faktycznie, rozwiązanie to może w sporej części przypadków pomóc! Co jednak, gdy u Was ten problem nie znika?

Aerithloran: I just say refresh because cache kill sounds ..idk kinda dark? haha

W sytuacji permanentnego problemu z ustawieniami w StarCraft Remastered lub z brakiem pre-orderowych skórek, rozwiązaniem jest kontakt z pomocą techniczną. Polecam tutaj Live Chat, ponieważ jest to rozwiązanie najszybsze i pozbawione opóźnień. Wystarczy wybrać opcję zgłoszenia problemu technicznego oraz wypełnić krótki formularz, w którym informujecie, że nie ma komunikatu o błędzie, wprowadzacie zgodnie z instrukcją pliki dxdiag i msdiag (lub puste pliki tekstowe zapisane ręcznie w notatniku... W przypadku tego błędu nie są one niezbędne do rozwiązania sprawy), by wreszcie opisać problem: nie działają pre-orderowe skórki, proszę o odświeżenie cache'a (w wersji angielskiej: Pre-order SC:R skins don't work properly, please kill (refresh) my cache).

Aerithloran: if it helps other people running into that same problem I'm more than happy to help out :)

To wszystko. Game Master zresetuje Wasze hasło zdalnie, po czym – jak to nazwał Aerithloran – zabije Wasz cache. Od teraz ze skórkami nie powinno być najmniejszego problemu.

Mi powyższe pomogło. A Wam?

PS Niniejsza porada wraz z cytatami została utworzona za zgodą Game Mastera widoczną w ostatnim cytacie.