Przełomowa funkcja w misjach w trybie współpracy

Przełomowa funkcja w misjach w trybie współpracy

Dzisiaj z ogromną przyjemnością ogłaszamy początek publicznych testów nowej funkcji do misji w trybie współpracy, nad którą pracowaliśmy.

Od premiery gry StarCraft II: Legacy of the Void jednym z najpopularniejszych trybów są misje w trybie współpracy, w trakcie których dwóch graczy wciela się w role dowódców z uniwersum StarCrafta i łączy siły w walce przeciwko Amonowi.

Dzisiaj chcemy zapowiedzieć nowy tryb gry, nad którym przez wiele miesięcy pracowali najbardziej kreatywni projektanci Blizzarda. Jest to eksperymentalna funkcja, której dotąd nie było w żadnej grze. Podobnie jak misje w trybie współpracy, ten nowy tryb gry przeznaczony jest dla dwójki graczy dowodzącej wybranymi dowódcami ze StarCrafta na jednej mapie. Zamiast jednak walczyć z komputerowym przeciwnikiem, gracze zostaną rozmieszczeni na przeciwległych krańcach mapy, aby stoczyć walkę ze sobą nawzajem.

Wstępne testy rozgrywki „gracz kontra gracz” wewnątrz naszej firmy spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem i teraz jesteśmy gotowi uruchomić tę funkcję w StarCrafcie II. Jesteśmy również podekscytowani dalszymi możliwościami – nasze zespoły projektantów pracują ciężko, aby sprawdzić czy ten nowy sposób gry można wprowadzić również w innych grach Blizzarda. W zależności od popularności funkcji planujemy również zorganizować transmitowane na żywo turnieje, w których gracze będą walczyć ze sobą na specjalnych arenach. Można to nazwać swego rodzaju wirtualnym sportem.

Nie wiemy, co niesie przyszłość dla potyczek między graczami, ale jesteśmy podekscytowani możliwościami. Ponieważ jest to nasza dziewicza przygoda na tym polu, chcemy was poprosić o zrozumienie, jeśli natraficie na jakiekolwiek (możliwe, że liczne) problemy ze „zrównoważeniem” w trakcie sprawdzania tej nowej funkcji. Chcieliśmy jak najszybciej zaprezentować go naszym graczom, ale nie jesteśmy pewni czy misje w trybie współpracy to najlepsze miejsce na ten nowy krok w dziedzinie gamingu.

Dlatego zapraszamy was do testów mutatora „Gracz kontra gracz”... I niech wygra najlepszy!