StarCraft II: Legacy of the Void – informacje o aktualizacji 3.17.0

StarCraft II: Legacy of the Void – informacje o aktualizacji 3.17.0

Ogólne

  • Nowy dowódca w trybie współpracy i komentator: Dehaka
    • Kontrolujcie Dehakę na polu walki, gromadźcie esencję i ewoluujcie moce wedle potrzeb.
    • Pierwotne zergi Dehaki mogą ewoluować w nowe, potężniejsze stworzenia o nowych zdolnościach.
    • Wzywajcie olbrzymich przywódców stad pierwotnych zergów, aby zniszczyć swoich wrogów.
  • Nowa mapa w trybie współpracy: Cyfrowa wojna
    • Eskortujcie strażniczkę czyścicieli, Auranę, gdy ta będzie przeprogramowywać zbuntowaną sztuczną inteligencję, która chce przejąć wszystkie osobowości protosów.
  • Nowa funkcja w trybie współpracy: Wyniesienie
    • Możliwość awansowania dowódców na poziomy powyżej 90, aż do 1000.
    • Nagrody w postaci elementów dekoracyjnych przyznawane są co 50 poziomów.
    • Wyniesienie nie zapewnia dowódcom dodatkowych zdolności.
  • Nowy komentator (odnośnik w j. angielskim) iNcontroL
    • Geoff „iNcontroL” Robinson to legenda społeczności serii StarCraft, z którą jest związany od czasów Brood War. To również współzałożyciel ekipy StarCraft II w zespole Evil Geniuses. Teraz wykorzysta swoje wyjątkowe poczucie humoru i osobowość jako komentator.
  • Nowy komentator: SCBOY (tylko w j. chińskim)
    • SCBoy to jeden z najpopularniejszych chińskich duetów komentujących mecze w StarCraft. Mają ponad osiemnaście lat doświadczenia i stali się ukochanymi przedstawicielami oraz liderami chińskiej społeczności graczy.
  • Nowe skórki jednostek dostępne w sprzedaży w zakładce Kolekcja.
    • Komando dla czołgu oblężniczego
    • Shakuras dla pryzmatu nadprzestrzennego
    • Truciciel dla hydraliska
  • Nowe portrety w Łupie Wojennym
    • Dodano osiem nowych portretów z postaciami z komiksu „Wojny cieni”.
    • Portrety otrzyma każdy, kto kupił jakikolwiek element Łupu Wojennego.

Tryb współpracy

Ogólne

  • Cofnięto zmianę wrogiej SI, która powodowała, że komputer obierał za cel jednostki powijające zamiast powijanych.

Komentarz twórców: Zmiana, która miała sprawić, że SI zacznie grać mądrze przeciwko jednostkom powijającym, niestety nie przyniosła najlepszych rezultatów, a dodatkowo miała swoje nieoczekiwane efekty uboczne.

Alarak

  • Zabójcza Szarża nie może już obierać za cel jednostek zamaskowanych i zagrzebanych bez wykrywania.

Fenix

  • Solarytowy Dragon
    • Skrócono czas odnowienia Działa Solarnego i Wybuchu Solarytowego z 8 do 6 sek.
  • Lotniskowiec
    • Wydłużono czas budowy przechwytywacza z 10 do 15 sek.
    • Zwiększono początkową liczbę przechwytywaczy z 4 do 5.
    • Przechwytywacze będą teraz czerpać korzyści z Chronowiązki energetyzatorów Karaksa oraz Szału Zagary.

Komentarz twórców: Cofnęliśmy wspomnianą wyżej zmianę SI, która miała być skierowana przeciwko lotniskowcom Feniksa. Dotarły do nas opinie, że statki są zbyt opłacalne i za dobrze biorą na siebie obrażenia, dlatego przyjrzymy się przechwytywaczom. Chcemy utrzymać ich koszt na poziomie 0 i pozwolić na ich automatyczne tworzenie w trybie współpracy, ale zamiast tego wydłużyć czas ich budowy. Aby to zrekompensować, zwiększyliśmy początkową liczbę przechwytywaczy.

  • Konserwator
    • Zwiększono zasięg broni z 5 do 6.
    • Pole ochronne:
      • Zwiększono zasięg o 2.
  • Konklawe czyścicieli
    • Dodano opis, który informuje o ilości dostępnych powłok po opracowaniu osobowości SI.

Komentarz twórców: Jest to zmiana ułatwiająca rozgrywkę, która ma pomóc graczom zarządzać liczbą jednostek na polu walki, żeby wiedzieli, kiedy należy przesłać ich więcej.

  • Osobowości SI czyścicieli
    • Wzmocniono ich pancerz o 1.
    • Wzmocniono ich osłony o 1.
    • Zmniejszono ich zasięg ataku o 1.
    • Zwiększono ich szybkość ruchu o 0,25.
  • Kaldalis
    • Wzmocnione Ostrza
      • Zwiększono zasięg o 0,25.
      • Zmniejszono koszt do ze 150/150 do 100/100.
      • Skrócono czas odnowienia z 90 do 60 sek.
  • Talis
    • Ostrze Rykoszetowe
      • Efekt wizualny jest teraz wyraźniejszy.
      • Zwiększono premię za Taktyczną Sieć Danych z +1 do +2 za każdego adepta.
    • Zmniejszono koszt i czas opracowania Systemu Osłabiającego.
      • Zmniejszono koszt ze 150/150 do 100/100.
      • Skrócono czas opracowania z 90 do 60 sek.
  • Taldarin
    • Zmniejszono koszt opracowania SI z 200/200 do 200/100.
  • Mojo
    • Protokół Zaporowy
      • Dodano wskaźnik zasięgu, który pojawia się podczas korzystania ze zdolności.
  • Podżegacz
    • Zmniejszono koszt opracowania SI z 200/200 do 200/100.
    • Oczyszczające Uderzenie
      • Dodano wskaźnik zasięgu, który pojawia się podczas korzystania ze zdolności.
    • Zwiększono premię za Taktyczną Sieć Danych z +10 do +20 za każdego kolosa.
  • Clolarion
    • Zmniejszono koszt opracowania SI z 200/200 do 200/100.

Komentarz twórców: Fenix to w zamierzeniu potężny bohater, który przewodzi innym jednostkom bezpośrednio na linii frontu i nigdy nie umiera dzięki przenoszeniu się do różnych powłok. Dlatego wprowadzamy zmiany, które mają na celu wzmocnienie tego stylu gry. Bohaterowie czyścicieli będą dysponować silniejszym pancerzem, krótszym zasięgiem ataku, większą szybkością ruchu i zdobędą lepsze premie za Taktyczną Sieć Danych. Dzięki temu będą mogli ruszać do walki na pierwszej linii frontu, przyjmować na siebie obrażenia, przenosić do nowych powłok i powtarzać cały proces aż do osiągnięcia zwycięstwa. Przyglądamy się kilku zmianom ulepszenia o nazwie Protokół Mściciela, ale jeszcze nie możemy przekazać szczegółowych informacji. Obniżyliśmy również koszt kilku ulepszeń bohaterów, aby mogli oni szybciej dołączać do walki.

Karax

  • Energetyzatory będą teraz automatycznie używać Chronowiązki na lotniskowcach i rządcach szczepu.
  • Lotniskowce będą teraz czerpać korzyści z Chronowiązki energetyzatorów Karaksa oraz Szału Zagary.

Kerrigan

  • Atak z Wyskoku nie może już obierać za cel jednostek zamaskowanych lub zagrzebanych bez wykrywania.
  • Ultraliski (odmiana torrask) będą teraz czerpać korzyści z Powłoki Obronnej Artanisa przed rozpoczęciem odradzania w kokonie.
  • Rządcy szczepu będą teraz czerpać korzyści z Chronowiązki energetyzatorów Karaksa oraz Szału Zagary.

Raynor

  • Miny pajęcze nie będą już niewrażliwe na ataki po aktywacji.

Szczeliny na Korhalu

  • Odłamki otchłani będą teraz prawidłowo zadawać obrażenia budowlom swoimi zdolnościami.

Poprawki błędów

Ogólne

  • Dopasowano teksturę skórki Szczep Lewiatan dla tępiciela, aby wyróżniała się na tle innych jednostek i biomasy.
  • Sieć nydusowa i czerw nydusowy nie wykorzystują już różnych skrótów klawiszowych do załadowywania i wyładowywania wszystkich jednostek.
  • Skórka Ciężkozbrojny dla adepta wykorzystuje teraz prawidłowy model na portrecie.
  • Kokony jednostek powietrznych zergów nie są już podświetlane za wysokimi obiektami i budowlami.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować pozostawanie opisów emotikon na ekranie.
  • Czołg oblężniczy najemników: Naprawiono błąd grafiki, który występował, kiedy czołg przechodził w Tryb oblężniczy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom przechodzenie w tryb offline.
  • Poprawiono opis uzbrojenia przechwytywaczy i szybkości ich wypuszczania.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że biomasa miała nieprawidłowe oświetlenie, kiedy ustawiono niską jakość terenu przy wysokiej jakości shaderów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że teren wyglądał na rozmyty na niektórych obszarach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że modele wyglądały bardzo jasno po wczytaniu zapisanej gry i zwiększeniu jakości grafiki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że okręgi zaznaczenia i inne efekty nie wyświetlały się na schodach i innych obiektach w terenie.

Mapy

  • (2) Akolita ER – Usunięto kilka miejsc w dodatkowych bazach gracza, z których czołgi oblężnicze mogły atakować zbieraczy wespanu.
  • (2) Baza mechów ER – Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre jednostki mogły się zacinać na rampie prowadzącej do naturalnego miejsca pod ekspansję.

Tryb współpracy

  • Abatur
    • Opisy ładunków i czasu odnowienia Toksycznego Gniazda na poziomie mistrzowskim podają teraz prawidłowo wartość o jaki skrócony zostaje czas odnowienia za każdy punkt mistrzowski (1%).
    • Karapaks Symbionta działa teraz prawidłowo po wybraniu premii mistrzowskich.
    • Pożarcie nie zadaje już obrażeń celowi głównemu po opracowaniu Żrącego Rozprysku.
  • Raynor
    • Naprawiono błąd, który powodował czasami, że mina pajęcza aktywowała się, ale nie atakowała.
    • Nalot Banshee: Kapsuły Desantowe z poziomu mistrzowskiego nie wpływają już na eskadrę Skrzydeł Mroku.
    • Apteczki stabilizujące nie powodują już, że sanitariuszki próbują leczyć neutralne jednostki mechaniczne.
  • Stiukow
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Infekowanie Budowli mogło zostać użyte na Dronie Obronnym Novy.
  • Swann
    • Teraz ulepszenia thorów skalują się w tym samym tempie co ulepszenia thorów Amona.
  • Zagara
    • Teraz gniazda zmory i miotacze żółci krwawią, kiedy otrzymają poważne obrażenia.
    • Teraz ikony królowej w niecce rozrodczej i skaziciela w gnieździe zmory wykorzystują ikonę ze skórką Szczep Lewiatan.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że w mutatorze „Elektroniczni mordercy” roboty się blokowały.
    • Teraz kolejkowanie kilku eksplozji tępicieli z użyciem klawisza Shift nie powoduje już powicia dodatkowych rozszczepieńców.
  • Fenix
    • Teraz preferencje automatycznego użycia Pancerza Pretora nie resetują się już po każdym jego wezwaniu.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Podżegacz korzystał z domyślnej ikony grupowej kolosów.
    • Teraz obrażenia od Projekcji Psionicznej adeptów będą wzmacnianie przez ulepszenia ataków.
  • Ewakuacja górników – Naprawiono lukę, która pozwalała bez przeszkód zabić nosiciela plagi.

Tryb obserwatora

  • Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki minimapy pozostawały widoczne dla obserwatorów po ukryciu konsoli.

Mac

  • Teraz przejście z trybu pełnoekranowego do okienkowego nie ukrywa już paska klienta gry.
  • Teraz ustawienie gry w trybie okienkowym i ponowne jej uruchomienie nie powoduje już, że pojawia się czarny ekran.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom wybranie kolorów drużyny.