StarCraft II: Legacy of the Void: aktualizacja 3.12

StarCraft II: Legacy of the Void: aktualizacja 3.12

Aktualizacja zostanie udostępniona w Europie w środę 29 marca.

OGÓLNE

  • W Kolekcji dostępne są nowe produkty.
    • Skórka heliona złomiarzy
    • Skórka kościanego pustoszyciela
    • Skórka nieśmiertelnego Aduna
    • Komentatorka D.Va
    • Komentatorka Nova
    • Elitarny zestaw skórek
    • Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule.
  • Nadchodzi wydarzenie z okazji Miłogrodów!
    • Wydarzenie to potrwa od 17 kwietnia do 8 maja. W jego czasie będziecie mogli dołączyć do zabawy i ukończyć 15 meczów wybierając w dowolnych proporcjach następujące tryby gry:
      • Misje w trybie współpracy i Mutatory
      • Gra wieloosobowa przeciwko SI
      • Gra wieloosobowa rankingowa lub nierankingowa
    • Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule.
  • Do sekcji Skórki w zakładce Kolekcja dodano nowy interfejs – Gry dużego formatu.
    • Gracze będą mogli wybrać maksymalnie cztery jednostki każdej rasy do wykorzystania w „grach dużego formatu”, czyli rozgrywkach z pięcioma lub więcej graczami (wliczając SI).
    • W grach dużego formatu zostanie użyta aktualnie wyposażona skórka wybranej jednostki.
    • Tylko jednostki z wyposażoną skórką niedomyślną będzie można umieścić w oknie gier dużego formatu.
    • Jeśli wybrana jednostka ma wyposażoną skórkę domyślną, jednostka ta zostanie usunięta z okna gier dużego formatu.
    • U jednostek, które nie zostaną wybrane do użycia w grach dużego formatu, w rozgrywkach tych nie będą widoczne ich skórki, nawet jeśli zostały wyposażone. Wyposażona skórka nadal będzie widoczna w grach z czterema lub mniejszą liczbą graczy.
    • Ograniczenie to jest konieczne, aby ograniczyć zużycie pamięci w StarCrafcie II do akceptowalnego poziomu na komputerach o różnej konfiguracji.
    • Czekamy na wasze opinie i komentarze dotyczące wyboru jednostek do gier dużego formatu. Pomoże nam to wprowadzić ewentualne poprawki.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że dokumenty API w Archiwach nie aktualizowały prawidłowo zmiany znacznika klanu.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze byli przekierowywani do ekranu głównego po ponownym nawiązaniu połączenia.

Kampania

  • Wings of Liberty
    • Naprawiono błąd graficzny modelu thora na ekranie wyboru misji kampanii Wings of Liberty.
  • Heart of the Swarm
    • Osiągnięcie „Znalezione nie kradzione” jest już prawidłowo przyznawane po spełnieniu wymogów.
  • Tajne operacje Novy
    • Teraz Novie zaliczane są już zabójstwa w wyniku obrażeń zadawanych z upływem czasu przez zdolność Strzału Plazmowego.
    • Teraz Ostrzobroń Ogniowa czerpie korzyści z Wizjera Dalekosiężnego Oculus.
    • Licznik jednostek zabitych przez gorgony, jednostek zabitych działem Yamato i jednostek zabitych przez Novę wyświetla już prawidłową liczbę.
    • Zaktualizowano opisy kilku zdolności.

Misje w trybie współpracy

  • Ogólne
    • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że czyhacze zagrzebywały się i wygrzebały wielokrotnie.
    • Teraz adepci wroga atakują budowle i jednostki zgodnie z zamierzeniami twórców.
  • Mapy
    • Rak'Shir na Slayn
      • Reanimatorzy otchłani nie mogą już reanimować kokonów solarytowych.
    • Noc zainfekowanych
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że jednostki powietrzne przenikały przez budowle w niektórych miejscach.
    • Ekspres do Otchłani
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ostatnia fala ataku na brutalnym poziomie trudności wyglądała tak samo jak inne fale w misji.
    • Szczeliny na Korhalu
      • Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki mogły atakować niewidzialny cel, kiedy duży okręt piracki wydobywał wespan.
      • Zaktualizowano opis osłabiającego pola elektrycznego okrętu pirackiego.
    • Prosto w Otchłań
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że reaktory technologiczne nie były prawidłowo przyłączane do odpowiednich portów gwiezdnych wroga w niektórych miejscach.
  • Mutatory
    • Teraz wrogie jednostki są prawidłowo oznaczone osłabieniem od Plagi, kiedy aktywny jest u nich mutator „Czarna śmierć”.
    • Teraz mutator „Trudni do zabicia” jest prawidłowo usuwany, kiedy zostanie wyłączony w „Teorii chaosu”.
    • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że mutator „Trudni do zabicia” doprowadzał do więcej niż dwukrotnego zniszczenia pociągów w misji „Ekspres do Otchłani”.
    • Teraz zainfekowane jednostki działają prawidłowo z mutatorem „Trudni do zabicia”, kiedy w misji „Noc zainfekowanych” zaczyna się dzień.
    • Reanimatorzy otchłani nie mogą już reanimować MUŁ-ów.
    • Kokony, w których odradzają się torraski nie zostawiają po sobie niewidzialnych jednostek, gdy zostaną dotknięte efektami działania mutatora „Zew śmierci”.
    • Teraz mutator „Wzajemne wyniszczenie” nie zadaje już obrażeń dużemu okrętowi pirackiemu w misji „Szczeliny na Korhalu” i żywiołakom ze Slayn w misji „Rak'Shir na Slayn”.

Interfejs użytkownika

  • Teraz lista „Ostatnio grane” dla Salonu Gier i trybu wieloosobowego prawidłowo umieszcza najczęściej graną mapę na samej górze.
  • Naprawiono kilka błędów wyświetlania znaczników klanów.
  • Naprawiono błąd rozwijanego menu w Salonie Gier lub grach dowolnych.
  • Teraz kursor myszy nie może już blokować opisu licznika jednostek robotniczych i zaopatrzenia.
  • Naprawiono błąd wyświetlania, który mógł powodować, że tekst nieprawidłowego wyszukiwania pozostawał na portretach lub zdobieniach w dziale Kolekcja.

Rozgrywka oraz rasy

  • Protosi
    • Usunięto skrót klawiszowy ataku nexusa.