Azeroth Reset

Azeroth Reset

30 maja. Wydarzenia tego tygodnia ustawione są pod PvP. Pojawia się Tydzień Battlegroundów oraz PvP Brawl: Deepwind Dunk, zupełnie odmienny tryb gry na mapie Deepwind Gorge. Poza tym nowe afiksy w Mythic Keystone Dungeonach oraz World Bossy.



W tym tygodniu nasze dungeony zostaną urozmaicone następującymi afiksami:

+4: TEEMING - W całym dungeonie jest więcej przeciwników. Ilość pokonanych przeciwników wymagana do ukończenia dungeona zostaje podwyższona.

Rada: Musicie uważniej niż zazwyczaj wykonywać pulle trashu, gdyż jest ich więcej, znajdują się często bliżej siebie, a także w ich skład mogą wchodzić przeciwnicy których zazwyczaj tam nie ma.

Ponadto zwiększa się ilość packów, które będziecie musieli zabić. Wymagana liczba zabitych przeciwników zwiększa się. Jest ich proporcjonalnie więcej, niż tylko dodatkowe moby w packach.

+7: EXPLOSIVE - Przeciwnicy mają szansę przywołać w pobliżu Explosive Orb (wybuchającą kulę), która po chwili wybuchnie zadając obrażenia równe 50% maksymalnego życia postaci.

Rada: Orby wybuchają po 6 sekundach. Jeżeli nie zniszczymy go przed tym czasem, wybucha i cała grupa otrzyma obrażenia. Orby są niewrażliwe na ataki obszarowe, więc trzeba zabijać je pojedynczo obierając na cel. Mogą pojawić się także w czasie walki z bossami. Szczególnie niebezpieczne są momenty, gdy pojawia się duża liczba dodatkowych przeciwników, którzy mogą przywołać nagle przytłaczającą ilość Orbów.

+10: FORTIFIED - przeciwnicy nie będący bossami mają więcej życia i zadają 30% więcej obrażeń.

Rada: Większość czasu w dungeonach grupy spędzając walcząc właśnie z trashem. Nie wahaj się użyć swoich CD ofensywnych poza walkami z bossami, w celu szybszego ukończenia instancji. Ponadto zwracaj uwagę na specjalne umiejętności przeciwników. W wielu przypadkach pozycjonowanie się za plecami tanka może skończyć się niespodziewaną śmiercią ze względu na umiejętność moba, która w innych warunkach zadawała by mniej obrażeń lub nawet nie była przez niego użyta gdy ginął o wiele szybciej.


Tydzień Battlegroundów


W tym czasie wszystkie postacie dostają buff Sign of Battle. Otrzymujemy 50% więcej honoru za wykonane cele oraz wygrane Battlegroundy. Jest to dobry czas na farmienie honoru i wbicie trochę prestiżu.

Ponadto aktywny będzie quest A Call to Battle, w którym za wygranie 5 Battlegroundów dostaniemy:


PvP Brawl: Deepwind Dunk


Deepwind Dunk jest to tryb Bombing Run rozgrywany na mapie Deepwind Gorge.
Kule (ogniste piłki?) pojawiają się na środku mapy oraz kopalniach. Zadaniem graczy jest dostarczenie ich do bazy przeciwnika. Po zbliżeniu się do lokacji można wykonać rzut z dużej odległości (wymaga długiego czasu skupienia), lub podbiec i zrobić spektakularny wsad.

Gramy do 15 punktów.

Nagrodami za Brawl jest 300 Honoru, Artifact Power oraz Brawler's Footlocker

Dodatkowo dostępny będzie quest Something Different, w którym za wygranie Brawl dostaniemy:


Darkmoon Faire


W najbliższy weekend (3 czerwca, godz 00:00) powraca jarmark Darkmoon Faire i zostanie z nami na tydzień (do 9 czerwca, godz. 23:59). Jedna z najstarszych atrakcji World of Warcraft, choć często niedoceniana przez wielu aktywnych graczy, oferuje masę często aktualizowanych atrakcji i nagród.

Do Darkmoon jak zwykle możemy dostać się portalami rozstawionymi w niewielkich obozach w okolicach Thunder Bluff oraz Goldshire.

Bonusy reputacji i doświadczenia

Na Darkmoon Faire możemy otrzymać tymczasowe buffy do doświadczenia oraz reputacji (trwają 1 godz.). Bonus jest szczególnie potężny w połączeniu z Tygodniem World Questów, z którym się w tym tygodniu pokrywa. Do wyboru mamy Karuzelę ( WHEE! ), lub Darkmoon Top Hat który możemy wziąć ze sobą na później. Efekty te nie sumują się!

Najciekawsze nowości Darkmoon Faire

Darkmoon jest naprawdę ciekawym miejscem. Nawet jeżeli nie wydaje się wam, że jesteście zainteresowani może warto jednak choć raz się przejść i zobaczyć co wystawcy mają do zaoferowania. Unikatowe przepisy do profesji, transmogi z klasycznych dungeonów lub Scarlet Crusade, zabawki i mounty.

Choć część z nich ma ograniczoną ilość użyć, to żadne z nich nie są ograniczone czasowo jak w przypadku większości nowych Micro-Holidays. Nic nie stoi na przeszkodzie, by narobić zapasów na cały miesiąc.


Archeologia: Wyrmy Tunkins


Dalej aktualny jest quest Out of the Frying Pan po wykonaniu którego dostaniemy zwierzaka, Wyrmy Tunkins.

Questy archeologiczne zmieniają się co 2 tygodnie, a powtarzają mniej więcej co pół roku.


World Bossy


Calamir (Azsuna)
Wielki elemental znajdujący się na terenie wyspy Isle of the Watchers. Regularnie przechodzi on między formami Ognia, Lodu oraz Arcane.
Forma ognia: Ancient Rage: Fire

  • Burning Bomb - Po 8 sekundach postać wybucha, zadając obrażenia graczom w promieniu 10yd i wyrzucając ich w powietrze.
  • Wrathful Flames - Rozrzuca plamy ognia, zadającego obrażenia postaciom stojącym w nich.

Forma lodowa: Ancient Rage: Frost

  • Icy Comet - Komety rozbijają się o ziemię, zostawiając plamy zmrożonej ziemi. Stanie w nich zadaje obrażenia, zmniejsza szybkość poruszania się oraz wartość Haste postaci o 75%
  • Howling Gale - Zadaje obrażenia wszystkim postaciom w promieniu 30 yd, oraz powoli ściąga je do środka.

Forma arcane: Ancient Rage: Arcane

  • Arcanopulse - Pulsujące obiekty zaczynają krążyć dookoła bossa. Przy kontakcie z postacią gracza, zadają obrażenia, teleportują o 15 yd w losowym kierunku oraz stunują na 2 sekundy.
  • Arcane Desolation - Fala magii rozprzestrzenia się od bossa, zadając obrażenia wszystkim postaciom i wyrzucając je w górę.
Interesujący Loot: Design: Sorcerous Shadowruby Pendant (Rank 3)



Sotanathor (Greater Invasion Point)
Wielki demon z wielkim toporem.
Jego głównymi atakami są:
Soul Cleave (Tank) - Cios o ogromnych obrażeniach, które muszą zostać podzielone na kilku graczy stojących naprzeciwko bossa. Jeżeli tank kieruje bossa w kierunku grupy, to nie uciekajcie. Ponadto, zostawia na głównym celu debuff zwiększający obrażenia z kolejnych aplikacji Soul Cleave, więc tankowie powinni się zmieniać.

Seed of Desturction (3 losowe cele) - nakłada debuff, który po 8 sekundach rozsyła fale w 4 kierunkach zadając obrażenia wszystkim, którzy wejdą z nimi w kontakt. Gdy dostaniesz ten debuff biegnij, z dala od innych graczy.

Cavitation - Bierze zamach toporem wysyłając fale w kierunku losowych celów, zadające obrażenia wszystkim, którzy wejdą z nimi w kontakt.

Interesujący Loot: Storm Relic (930), Iron Relic (930)