Battle for Azeroth Comic #3 - "TRZY SIOSTRY"

Battle for Azeroth Comic #3 - "TRZY SIOSTRY"

Tym razem dużo szybciej możemy się cieszyć trzecim i ostatnim już komiksem Battle for Azeroth w języku polskim. Trzy siostry w końcu się spotykają. Jednak z komiksu dowiadujemy się więcej .. o WIELE więcej niż się nam wydaje na pierwszy rzut oka.


Po powrocie do Azeroth Alleria Bieżywiatr odnawia kontakt z niewidzianymi od dawna siostrami – Sylwaną, wodzem Hordy, oraz Vereesą, generałem tropicieli Srebrnego Sojuszu – i proponuje, by wspólnymi siłami wyzwoliły swój dawny rodzinny dom, Iglicę Bieżywiatrów, z rąk nieumarłych. Podczas podróży, w którą wyruszą, siostry stawią czoła niebezpiecznym potworom i zmierzą się z duchami przeszłości, by ostatecznie odkryć, czy upływ czasu i tragiczne przeżycia okażą się dla ich wzajemnych relacji przepaścią nie do pokonania, czy też mimo wszystko nadal pozostają rodziną.

Przeczytaj Komiks


Informacje o komiksie

„Trzy siostry” – autorstwa Christie Golden i Andrew Robinsona na podstawie historii Steve'a Danusera, zawierające ilustracje Antonia Bifulco i Sebastiana Chenga – to trzeci komiks w serii opisującej wydarzenia poprzedzające wojny o Azeroth między Hordą a Przymierzem.

Christie Golden to wielokrotnie nagradzana autorka i arcymistrzyni International Association of Media Tie-In Writers, której dzieła dziewięć razy pojawiały się w zestawieniu najlepiej sprzedających się książek New York Timesa. Jest autorką pięćdziesięciu czterech powieści, w tym szesnastu osadzonych w uniwersach World of Warcraft i StarCraft. Siedemnaście lat współpracy z Blizzard Entertainment zaowocowało przyjęciem pełnoetatowej posady w firmie w roku 2017. Od tego czasu autorka sprawuje pieczę nad wieloma literackimi aspektami tytułów Blizzarda, w tym tworzeniem tekstów piosenek, komiksów, krótkich form literackich oraz tekstów pojawiających się w samych grach, w tym przerywników filmowych.

Andrew Robinson to starszy scenarzysta zespołu rozwoju kreatywnego Blizzard Entertainment, który pomaga budować i rozwijać historie naszych uniwersów poprzez komiksy, filmiki i wiele innych. Pracę w Blizzardzie rozpoczynał w 2014 jako scenarzysta animacji. W swojej karierze Andrew napisał scenariusze lub był konsultantem w ponad 30 telewizyjnych serialach animowanych.

Antonio Bifulco ukończył studia wyższe w zakresie malarstwa i rysunku w neapolitańskiej Akademii Sztuk Pięknych. W roku 2007 rozpoczął pracę w branży artystycznej – najpierw jako kolorysta i grafik nakładający tusz (inker) – następnie jako rysownik, projektant postaci, ilustrator i twórca grafik koncepcyjnych. W swojej karierze współpracował z wieloma wydawcami komiksów, gier wideo oraz karcianek.

Sebastian Cheng jest uznanym kolorystą komiksów i malarzem cyfrowym pochodzenia amerykańsko-malezyjskiego. Wśród licznego grona jego klientów znajdują się m.in. Blizzard Entertainment, IDW Publishing, Titan Comics, Penguin Random House oraz Upper Deck. Zasłynął z pracy nad cyklami komiksowymi wydawnictwa IDW Revolution oraz Revolutionaries.