Demon Hunter Q&A

Demon Hunter Q&A

Demoniczne inwazje rozpoczną się 10go Sierpnia, a wraz z nimi przybędą do nas Demon Hunterzy! Na wszelkie pytania dotyczące Demon Hunterów odpowiadał w ten piątek Jonathan LeCraft, Senior Game Desiner.


Informacje Ogólne

Wymagania i ograniczenia:
By utworzyć Demon Huntera po pierwsze trzeba posiadać aktywny dodatek.
Po drugie, na serwerze gracz musi mieć postać co najmniej na poziomie 70.
Do tego, gracz może stworzyć tylko jednego Demon Huntera na realm.
Demon Hunterem mogą być tylko Night Elfy i Blood Elfy, a nie ma aktualnie żadnych planów by to zmieniać.

Posługiwać się oni mogą dodatkowym językiem Demonicznym, w którym mogą mówić i przedstawiciele Night Elfów i Blood Elfów. W czasie Q&A padło stwierdzenie, że będą się oni mogli porozumiewać nawet cross-faction.
(pod. Red.: Obecnie na Becie mogą mówić w języku demonicznym, ale go nie rozumieją!
Wiec komunikacja ally-horde pozostaje na razie tylko plotką)

Padło pytanie czy Demon Hunterzy mogliby całkowicie ukryć chest armor w celu odsłonięcia tatuaży.
Nie będzie takiej możliwości, jednak ich klasowe odzienie generalnie ukrywa o wiele mniej.



Po wstępnej kampanii wprowadzającej ich do naszego świata (na wzór Death Knighta), Demon Hunterzy będą wśród nas, razem z nami czekając na dodatek. W między czasie mogą odkrywać Tanaan Junge i dołączyć do zabawy w osobistym Garrisonie, oraz podjąć wyzwania Hellfire Citadel.

Do czasu levelowania w Broken Isles Demon Hunterzy nie będą mieć dostępu do większości swoich talentów. Tylko dwa pierwsze tiery będą dostępne, odblokowane na poziomach 99 i 100. Dalsze odblokowane będą dopiero w na Broken Isles (co dwa poziomy odblokowany zostanie kolejny tier, z ostatnim na poziomie 110).
Rozwiązanie nieco niezręczne w czasie pre-patcha, lecz w szerszej perspektywie nabiera to sensu.

Ostatecznie deweloperzy dążą do balansu dopiero na poziomie 110, choć DH nie powinien zbytnio odstawać w tym krótkim czasie przed Legionem, nawet bez talentów.

Oczywiście symboliczną bronią Demon Hunterów są Warglavie, jedak potrafią się oni posługiwać z równą wprawnością daggerami, fistami, jednoręczymi mieczami i toporami.
(dop. red.: Wargailvie sa cross-transmogowalne z mieczami i toporami)

Demon Hunterzy nie otrzymają także żadnego boosta do profesji. Czymkolwiek będą chcieli się parać, będą musieli levelować to od zera.

W sumie, nadrabianie zalegości nie jest konieczne do zabawy na Broken Isles. Już na randze 1 możesz tworzyć przedmioty na równi z innymi.

Zasada działania mechanik Demon Huntera jest dosyć prosta i nie powinno być dużej różnicy między najlepszym i najgorszym graczem (jak to bywało choćby z Feralem w WotLK)



Mobilność

Demon Hunter o ile wydaje się strasznie mobilną klasą, ustępuje jednak Monkowi.
Wręcz gracze zgaszają poważne problemy w PvP, gdzie klasa ta może być kiteowana niemal przez każdego.

Podwójny skok długo był o krok od bycia wyciętym z gry.. jednak w końcu udało mu sie pozostać w grze.
O ile nie było wielkich obaw o walki w rajdach PvE, jednak w otwartym świecie DH mógłby łatwo dostać się gdzieś, gdzie gracze nie powinni mieć dostępu.

Trwały luźne rozmowy, czy nie pozwolić DH latać używając jego własnych skrzydeł, jednak nie do końca to pasowało do Demon Huntera. W końcu nawet Ilidan potrafił tylko utrzymywać się w powietrzu przez jakiś czas, a nie fruwał trzepocząc wesoło skrzydełkami.



Spectral Sight

Spectral Sight
30 sec cooldown
Allows you to see enemies and treasures through physical barriers, as well as enemies that are stealthed and invisible. Lasts 10 sec.

Attacking or taking damage disrupts the sight.


O ile zdolność ta może sprawić, że nasi Rogale poczują się niekomfortowo, to sytuacja nie jest taka zła.

Umiejętność ta ma 30 sec CD, trwa tylko 10sec, spowalnia Demon Huntera a podjęcie jakiejkolwiek akcji lub nawet otrzymanie obrażeń przerywa Spectral Sight.
Jest to umiejętność raczej "informacyjna", a by zrobić z niej dobry użytek będzie potrzebna koordynacja drużynowa



Informacje Szczegółowe

- Ekipa upewni się, że specjalizacja Havoc (DPS), będzie miała odpowiednią przeżywalność w PvP. Przyglądają sie tierowi talenów z poziomu 104, oraz talentom PvP. Na razie zmiany będą dotyczyć głównie liczb, jednak nie wykluczają większych zmian w przyszłych patchach.

- Pilnie przyglądają się także przeżywalności specjalizacji Vengence (Tank)

- "Animation Canceling" nie powinien być elementem stylu gry Demon Huntera. Trwają prace mające na celu wyeliminowanie wpływu tego zjawiska na DPS.

- Talent Soul Barrier powinien być lepszą alternatywą dla Soul Cleave. Deweloperzy sprawdzają jakich zmian wymaga i co właściwie można by ulepszyć. Zdjęcia skilla z GCD jest dość prostym rozwiązaniem, ale nie chcą podejmować pochopnych decyzji.