Hotfix do levelowania

Hotfix do levelowania

Całkiem niedawno Ion Hazzikostas wspomniał, że ekipa Blizzarda chciała by powoli "naprawić" w jakim tempie levelujemy, i jakie wyzwanie stawia przed nami świat. Ostatni hotfix opisuje pierwsze z serii wielu zmian wprowadzonych w ostatnim czasie.

Blizzard
W ciągu ostatnich kilku tygodni, wypuściliśmy serie hotfixów mających na celu poprawienia tempa i grywalości gry na niskich poziomach ( 1-20 ). Zaczeliśmy od kilku współczenych roziązań ułatwiających życie w czasie Questowania, co będziemy kontynuować implementować na resztę gry. Dokonaliśmy także pewnych poprawek w tempie walki; Nagromadzone przez lata poprawki do walki na maksymalnym poziomie spowodowały, że postacie nisko-poziomowe zabijają swoich przeciwników niemal natychmiastowo, nawet bez heirloom'ów ani innych ułatwień. Podsumowanie tych hotifx'ów :
  • Multi-tagowanie bossów z poziomów 1-20. ( red.: Mechanikę tą, znaną graczom Legionu, opisywaliśmy bardziej szczegółowo, jakiś czas temu TUTAJ)
  • Dynamiczne tempo odradzania się przeciwników, w strefach 1-20.
  • Po śmierci w niskopoziomowych instancjach, gracz odradza się w pobliżu wejścia do instancji. Na podobieństwo tego, co możemy doświadczyć w instancjach z ostatnich rozszerzeń.
  • NPC na poziomach 1-10 zadają nieznacznie większe obrażenia.
  • Obniżono regeneracje życia dla postaci poniżej poziomu 20
  • Obniżono obrażenia postaci niskopoziomowych w celu 'naprawienia' tempa walki. Klasy bazujące na Sile i Zręczności powinny zauważyć to w większym stopniu niż klasy bazujące na Inteligencji.
Zmiany te są zaledwie początkiem prac - wiele pozostaje do zrobienia by poprawić doświadczenia graczy z grą na tych niższych poziomach, ale nasze starania będą kontynuowane w Legionie i dalszej przyszłości

Tyle usłyszeliśmy od Blizzarda, ale jak to wygląda w praktyce ?

Systemy jak multi-tagowanie, dynamiczne respawny potworów, lub bliższy respawn przy instancjach są niewątpliwą poprawą.

W celu wypróbowania skalowania obrażeń założyłem nową postać. Jako że całkiem niedawno bawiłem się całkiem nową postacią mogę potwierdzić, że na poziomach 1-5 jeszcze 2 tyg temu przeciwnicy nie mogli zabić gracza na równym im poziomie.. obrażenia pomiędzy parry i dodge (grałem wtedy Rogue) były równe regeneracji w czasie walki.

Obecnie na upartego można zginać .. choć tylko na własne życzenie. Zajmuje to całą masę czasu, ale HP jednak powoli opada. Na poziomie 5, po zaczepieniu 3 przeciwników naraz i ich pokonaniu moja postać została z 30% HP.

Zabicie przeciwnika nie następuje natychmiastowo, choć nadal są to tylko 2-3 użycia podstawowych umiejętności, na całej rozciągłości od 1 do 20 levelu. Z mojego doświadczenia wynika, że o ile obrażenia auto-attack zostały zmniejszone do naprawdę rozsądnego poziomu, to umiejętności dalej zadają o wiele za wysokie obrażenia,

Generalnie bardzo fajny start, ale daleka jeszcze droga przed developerami.

Komentarze

Obrazek użytkownika aLo
aLo 30. Maj 2016 - 23:19
Zmiany są chyba bardziej ukłonem w stronę starych wyjadaczy, którzy mieliby ochotę znów się poczuć świeżo i poexpić jak za dawnych czasów. Oczywiści nie oddadzą tamtego charakteru bicia się z jednym mobem pół minuty, biegania do trenera po skille i ćwiczenia weapon skilli ;D. Ale idą w dobrą stronę