Nowości z "Legionu"

Nowości z "Legionu"

W ciągu tych raptem paru dni od zapowiedzi nowego dodatku mieliśmy normalnie WYSYP informacji, dobrych i złych.
Bez zbędnego dodawania słów zapychających wstęp, by nikt sie nie czepiał jego braku, oto szybki recap tego co sie dowiedzieliśmy!

Demon Hunter

  • Ekipa Niebieskich nie zdecydowała jeszcze, na którym poziomie zaczną przygode DH (95 - 100 prawdopodobnie). Wiadomo jednakże, że Demon Hunterzy mogą używać TYLKO Glewii (Glavies) jako broni (co w przypadku Artefaktowych broni nie jest problemem) i jest to klasa używająca zbroji Leatherowych. (Dodatkowo: Owy Artefakt widać na screenach z Character Creation z prezentacji ujawniajacej dodatek)
  • Twórcy myśleli nad tym, by DH nosili Maile, lecz psuło by to tożsamość klasy (Nawiasem mówiac, nadal psuje. Dawniej DH nosili Clothy - Dop. Redaktor). Brak zbroji nie bedzie problemem, z racji że w większości lokacji bedzie wprowadzony Personal Loot.
  • Vengeance DH bedzie ciekawym specem tankowym, z racji oparcia się o Uniki i Blokowanie. Dodatkowo, co jest mniej związane z samym Vengeance, tylko DH mogą mieć tatuaże.
  • Blizzard myślał o wprowadzeniu DH już w czasie Burning Crusade lecz uznali, że za wcześnie wtedy było na wprowadzenie nowej klasy, szczególnie że dodali dwie nowe rasy z niedostepnymi poprzednio dla frakcji (Paladin w Hordzie, Shaman w Ally) klasami.
  • Illidari wygladaja jak Demony z podobnej przyczyny co Illidan. Potęga i siła ma swoją cene.

Klasy

  • Nie bedzie nowego Stat Squisha (Planowany jest dopiero w nastepnym expansion packu)
  • Nie wiadomo, czy będa jakieś dodatkowe talenty innych niż PvP, z racji że bronie Artefaktowe mają i tak dużą ilość wyborów które zmieniaja gameplay.
  • Survival Hunter - Melee z petem, BM Hunter - Ranged z petem, Marksmanship - Ranged BEZ PETA. (Dodatkowo: Nastapią mocne modyfikacje MM i Survival, z racji że aktualnie były to zbyt podobne spece)
  • Demonology Warloczki też dostają troszke miłości. Ich focusem bedzie teraz przywoływanie i kontrolowanie demonów, w przeciwieństwie do ciagłego używania Metamorphosis. Pozostałe specjalizacje nadal maja dostep do demonów!
  • Discipline Priest bedzie teraz znacznie bardziej agresywnym healerem, po kolejnej zmianie w Atonement. Nadal beda posiadać skille czysto leczące czy Power Word: Shield, lecz beda utrzymywali swój poziom HPSu przez robienie DPSu.
  • Dawno, dawno temu, kiedy Atonement był popularny, mogłeś po prostu spamować swoim Smite czy Holy Fire przez cała walke i polegać tylko na smart healingu... co nie było zbytnio zabawne i nie miales na to za dużego wpływu. Teraz, możesz rzucić pare skilli leczacych na cele by dostały buffa. Nastepnym razem gdy użyjesz Smite, gracze z tym buffem otrzymaja leczenie, a ty jedynie bedziesz musial pamietac by tego buffa odświeżać. Zmiany te powinny troszke zmienić działanie Disci Klechów, być moze na lepsze.
  • Holy Priesty nadal beda głownie leczyć. Shame, shame, shame...
  • Dostaniemy dodatkowy slot na postać. Hooray!
  • Frost DK bedzie teraz klasą tylko Dual-Wield, a Unholy 2h. Fajno...

Dungeony

  • Nasi Niebiescy Przyjaciele jeszcze nie wiedza dokładnie jak zachecac graczy do chodzenia na Dungeony. Kiedy rozpoczynałeś raidy na Draenorze, nie miales zbytnio powodu by znów robić Dungi. MoP miał lepszy sposob nagradzania (dzienne nagrody + reputacja do frakcji). Normalne i Heroiczne Dungi nadal istnieja w Legionie (nie dziwne...), lecz Ekipa Cudotwórców (TM) nie wie, czy dodadzą Mythic na starcie. (Co nie znaczy że nie dodadzą kiedykolwiek, gdyż pomysł był świetny).
  • Challenge Modes były fajne i ekipa chce zrobic je bardziej przystępne. Nie ma gwarancji że CM pojawi sie w Legionie!

Przedmioty i Artefakty

  • NIE BĘDZIE DROPU BRONI W LEGIONIE! (Nooooooooooo!)
  • Losowe bonusy do statystyk (Warforged, sockety, dodatkowe statystyki) sprawdziły się, wiec bedziemy mieli takich wiecej.
  • Deweloperzy mają kilka pomysłow na to jak beda działać od poczatku artefakty: Pierwszy z nich daje nam Artefakt jako przedmiot epicki, z czasem stajacy sie legendarnym. Drugi, najslabszy, to status legendarnego od samego poczatku. Trzecim, najrozsądniejszym moim zdaniem, jest brak jakości i by było sobie... czymś.
  • Nie będzie żadnego ułatwiacza zdobywania artefaktów na altach.
  • Celem jest, by gracze którzy posiadaja ten item (...czyli wszyscy) mogli sprawić by stał się legendarny, jako nagrode za wykonywanie zawartosci dodatku. Coś na styl MoPa czy WoDa.
  • Twórcy nie chcą, by zmiana speca była jakaś bardzo bolesna, więc Specjalizacja Lootu nadal bedzie istnieć. Relici zdobyte pod np. Retri Paladin beda pasowac tylko na niego, lecz zmiana loot speca na Holy pozwoli na zdobycie reliców Holy. Czyli... tak ja zawsze. Dodatkowo, w przyszłości mamy sie dowiedziec co sie dzieje z postaciami od których przejmujemy te wszystkie bronie.
  • Można wszystkie traity odblokować w drzewku Artefaktu. Można to zrobić różnymi sposobami. Wiadomo też, że Artefakt bedziemy rozwijać od początku do końca dodatku. Dodatkowo, jak wspomniałem wcześniej, istnieje takie coś jak Relic slot. Relici decyduja o statystykach broni (Obrażenia, nieszczęsny ilvl...) oraz modyfikuja cechy które wybraliśmy. Sprawia to, że Artefakty staja sie coraz lepsze, im dalej progressujemy przez dodatek. Relici są to rzeczy które, tak jak gemy, wkładamy w naszą broń. Dostajemy je w ten sam sposób co dawniej bronie, więc poniekąd dużo sie nie zmienia. Pozatym, że zamiast broni zdobywamy dodatki do naszego Miecza Zniszczenia +10.
  • Artifact weapons can be transmoged into other weapons, but not the other way around. Artefakty można poddać transglomorfikacji, lecz tylko do zmiany wygladu właśnie Artefaktu. Nie na odwrót. (Dla mnie to wystarczy, i tak tylko z kosą z Taylor Garrison biegam.)
  • Zdobycie artefaktu posiada indywidualny questline dla każdego speca.

Raidy

  • Raidy są aktualnie trudniejsze niż kiedykolwiek... i tak pozostanie. Sprawdziło się to w WoDzie, podobnie bedzie w Legionie. Twórcy, jednakowoż, zastanawiaja sie jak polepszyć Personal Loot.
  • Niektóre starcia faworyzowały melee, a inne rangedy. Dla Niebieskich to nie jest problem, tak długo jak nie bedzie bardzo dużej różnicy pomiedzy tymi dwiema rolami.
  • Bonusik: Na ploty, w których Sylvanas miałaby zostać raidbossem, odpowiedziano: "Interesujace..."

Order Halls (nie będe tego tłumaczył, oryginał najlepszy)

  • Order Halls nie będa posiadały AH czy Banku. Mamy w nich spedzać znacznie mniej czasu niż w Garnizonie, więc takie rzeczy są tylko i wyłacznie w Dalaranie (oczywiście, mówiac o lokacjach z dodatku.)
  • Kanały Dalaranu to, prawdopodobnie, Order Hall Rogali.
  • Order Halls są podzielone na sekcje, głownie rasowe i frakcyjne.
  • Na Draenorze robiliśmy armię. W Legionie, jesteśmy przywódcami czymś na wzór Rycerzy Okrągłego Stołu, z mała ilością elitarnych bohaterów jako twoich kompanów.

PvP

  • Conquesty są usuwane, podobnie zresztą jak sprzęt przeznaczony do PvP. Nadal beda sposoby zdobywania sprzetu wlasnie poprzez ten sposob gry, lecz głowny nacisk bedzie na talenty i SKILL

Świat gry

  • To, gdzie znajduja sie Broken Isles i jak Dalaran trafia nad owe wyspy, dowiemy sie wkrótce. Twórcy nie są pewni jednej rzeczy: jak podzielić Dalaran. Znowu Sanktuarium czy po prostu podzielić miasto na pół.
  • Jedynie raid znajduje sie w Emerald Nightmare, ale w przyszlości może dostaniemy coś wiecej.
  • Karazhan to bałdzo, baaaaałdzo ważne miejsce.
  • Jest to nasze, kochane Azeroth. Nie żaden alternatywny zapychacz.
  • Zastanawialiście się kiedyś, czemu Legion tak usilnie próbuje podbić Azeroth? Ten dodatek ma to wyjaśnić.
  • Illidan jest baaałdzo, baaaałdzo ważnym dla Gul'Dana koleżką. Dodatkowo, jest na nas troszkę zły po tym jak zrobiliśmy mu Krakowską Sprawiedliwość w BT i nikt nie wie jak zareaguje jak nas zobaczy.

Flying

  • Twórcy są szcześliwi z tego jak wyglada latanie na Draenorze (funny). W Legionie system bedzie podobny: Musisz eksplorować lokacje dodatku by w końcu zyskać możliwość latania.

Co będzie po "Legionie"?

  • Blizzard nadal planuje robić dodatki szybciej. Wiemy też,że Legion zostanie wydany w przyszłym roku (brak konkretnej daty). Nie mają też zaplanowanego jeszcze systemu patchowania Legionu.
  • Nastepny dodatek już jest planowany, a cinematic CGI do Legionu nie jest jeszcze ukończony.
  • Zmiany w transglomorfikacji powinny sprawić, że łatwiej sie bedzie dało go obsłużyć. Można łatwiej przegladać to, co odblokowalismy dla każdego slotu. Przypomina to bardziej jak garderobe niż aktualny, dość dziwny system.
  • WoW najlepszy z kolegami, wie to każdy. Będa ulepszenia w rzeczach zwiazanymi ze społecznością. (Pragne usuniecia języków...)

Przeróżne różności pełne różności.

  • Ekipa zwiazana z profesjami jest wieksza niż kiedykolwiek, wiec mamy spodziewać się dużej ilości nowości (rym not intended).
  • Mamy spodziewać sie naprawde sporo nowości. Nie wracamy do tego co było, szok i niedowierzanie w bonusie do Happy Meala z Illidanem.
  • Patch 6.1... źle został nazwany...
  • Garnizony nigdzie sie nie ruszają z Draenoru, więc zawsze można do nich wrócić.
  • Ilości subów wahają sie tak bardzo głownie z przyczyny, że gracze stali sie starsi i nie maja juz tyle wolnego czasu. Tak długo jak ludzie ciesza sie grą, Blizznie przejmuje sie spadkami subskrybcji. Nadal zalezy im na świetnym doświadczeniu dla grajacego
  • Twórcy nie skupiaja sie na właśnie ilości subów. Robią to, co uwazaja że bedzie dla gry najlepsze, biorą z tego lekcje i cisną do przodu. Odkryli w ten sposób, że dodatki zwiazane z nowymi lokacjami czy postaciami (MoP) nie są złe. Eksploracja i przygoda w formie przerwy od walki z Złym Panem w Zieleni? Dobra odmiana!
  • Nie będzie żadnego patcha, innego niż Flying, pomiędzy Draenorem a Legionem.

Lubię już ten dodatek, a wy?

Komentarze

Obrazek użytkownika Showowow
Showowow 9. Sierpień 2015 - 22:34
<p>Dobrze, ze bedzie nastepny dodatek. Wiele osob twierdzilo, ze dodatek z legionem bedzie ostatni ;)</p>
Obrazek użytkownika itznaix
itznaix 9. Sierpień 2015 - 23:16
<p>show bardziej bym powiedzial ze jesli ten dodatek bedzie taki jak WoD to WoW umrze ;) i nawet stworzenie kolejnych 5 dodatkow juz go nie uratuje ;)</p><p>&nbsp;</p>
Obrazek użytkownika Showowow
Showowow 10. Sierpień 2015 - 0:10
<p>No miejmy nadzieje, ze bedzie duzo lepsz...nie ma z gory zakladac, ze bedzie ujowy, bo podobno od 2011 nad nim pracuja...</p>
Obrazek użytkownika Volpin
Volpin 9. Sierpień 2015 - 23:41
<p>Dla mnie to jest ostatni dodatek bo chce aby WoW zakończył się walką z Legionem. Jeśli uznam że koniec oddatku bedzie satysfakcjonujacy kończe z Warcraftem :&gt;</p>
Piotr Rzeńca 10. Sierpień 2015 - 2:38
A może ciekawym rozwiązaniem ze strony Blizzarda było by kontynuowanie fabuły w WarCraft 4?
Obrazek użytkownika itznaix
itznaix 10. Sierpień 2015 - 10:20
<p>WC4 dluuuuuuuuuuuugo nie powstanie ;) mamy przeciez SC2 :) i blizzard nie podetnie sobie galezi&nbsp;</p>
Obrazek użytkownika Forms
Forms 10. Sierpień 2015 - 13:15
Zauważyliście, że na mapie z GamesComu (ta sama co w artykule) jest lokacja na dole Thal'Dranath, natomiast jak wejdziemy na oficjalną strone Legionu, to na mapie już jej nie ma. Czyżby kolejna kraina, która będzie ale później? A może jej nie zobaczymy tak jak Farahlon w WoD...

przy okazji: http://i.imgur.com/kcqD17V.gif