Z Archiwum Azeroth: Zandalar

0 +12

Sojusz zajął Lordaeron. W obliczu takiego rozwoju wypadków front konfliktu przesuwa się na ocean. O ile możemy liczyć na stare, poczciwe krypy Goblinów kiedy chodzi o transport, wojna morska to zupełnie inna sprawa.

Podsumowanie Q&A

0 +11

W ostatni czwartek, 10 listopada odbyło się Q&A na temat nadchodzącego rajdu, patcha 7.3.5 oraz, dominującego w rozmowach, dodatku Battle for Azeroth.


Z Archiwum Azeroth: Kul Tiras

0 +27

Sojusz rusza na wojnę przeciw Hordzie. Jednak w czasie gdy wygrywa on we Wschodnich Królestwach, od Kalimdoru dzieli go ocean. Kul Tiras będzie miejscem w którym Sojusz będzie szukał sojuszników, którzy mogli by wesprzeć go godną Flotą.

Podstawy pisania MACRO

2 +3

Macra potrafią ułatwić grę na wiele sposobów. Dla zaawansowanych graczy macra to podstawa personalizacji i optymalizacji postaci, jednak dla wielu stanowią one nadal czarną magię i nie zawracają sobie nimi głowy.


Nowe Rasy Sojusznicze

1 +113

Wraz z dodatkiem Battle for Azeroth dołączają do nas nie jedna czy dwie nowe rasy, a sześć! Może nie wszystkie z nich są kompletnie nowe, jednak mają inne podłoże fabularne niż rasy bazowe, a żeby nimi zagrać będziemy musieli najpierw je odblokować.


Wielki Bieg Gnomereganu!

0 +31

"Co roku Gnomy z daleka i okolic biorą udział w Wielkim Biegu z Gnomeregan do samego Booty Bay! Przypomina nam to, że żaden cel nie jest poza zasięgiem, nawet naszym!

Podsumowanie Q&A

0 +6

W ostatni czwartek Ion Hazzikostas ponownie odpowiadał na bieżące pytania graczy. Choć znowu wiele pytań było powtórkami z przeszłości lub należały do kategorii "dlaczego w WoW jest tyle RNG", wybraliśmy dla was parę ciekawszych informacji.


Tysiąc Lat Wojny - Historia Turalyona i Allerii

0 +72

Wielu z nas zadawało obie pytanie - Co działo się z Turalyonem i Allerią; dlaczego w dialogach wspominają tysiąc lat rozłąki, gdy dla nas minęło może 30. Blizzard zaprezentował dla nas odpowiedź w postaci 3 częściowej opowieści Tysiąc Lat Wojny.