Zmiany Shadow Priesta na Antorus

Zmiany Shadow Priesta na Antorus

Shadow Priest od dawna postrzegany jest jako specjalizacja, która słabo radzi sobie w sytuacji gdy trzeba szybko zabić wiele celów. Czary obszarowe generalnie są słabe, a zakładanie DoTów po prostu trwa za długo. W nadchodzącej przerwie konserwacyjnej, wraz z otwarciem Antorus wejdzie łatka mająca na celu poprawę sytuacji.


Lore
Community Manager

Wraz z przerwą techniczną w przyszłym tygodniu, zmienimy nieco wartości obrażeń jakie zadaje Shadow Priest z róźnych źródeł, w celu ogólnej poprawy zadawanych obrażeń obszarowych, w krótkim czasie - w szczególności trash w dungeonach.

Natura trashu w dungeonach nigdy nie sprzyjała Shadow Priestom w rozwinięciu się pełnego potencjału ich obrażeń. Zmiany te powinny poprawić tę sytuację, jednocześnie nie zmieniając za dużo w dłuższych walkach z bossami.

  • Void Eruption
    • Obrażenia nie są zadawane osobno dla każdej aplikacji Shadow Word: Pain, lub Vampiric Touch dla każdego celu. Zamiast tego następuje pojedynczy event, zadający obrażenia wszystkim celom, które mają na sobie Shadow Word: Pain, lub Vampic Touch
    • Obrażenia zostają zwiększone o 700%
  • Shadow Crash (Talent)
    • Cooldown zmniejszony do 20 sec. (poprzednio 30 sec)
    • regeneracja Insanity zwiększona to 20. (poprzednio 15)
    • prędkość pocisku zwiększona o 60%.
  • Mind Sear (Passive)
    • Obrażenia zwiększone o 50%.
  • Heart of the Void (Legendary)
    • Zwiększa obrażenia Void Eruption o 75% (poprzednio 300%), oraz leczy cie o 25% (poprzednio 40%) zadanych obrażeń.
    • Od Develeoperów: Jest to wyrównanie wynikające ze zwiększenia obrażeń samego Void Eruption. Końcowy efekt powinien zostać niemal nie zmieniony.
  • Shadow Word: Pain/Vampiric Touch
    • Obrażenia zmniejszone o 4%.
    • Od Developerów: Jest to dla wyrównania za zmiany do Void Eruption w dłuższych walkach.